hamansen Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 noen som vet hvor jeg kan få tak i catkiller til min RS4 fanger??=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 har samma fanger som deg..men cleana da,jeg har en rieger rett leppe under den nå..eller mener du en killer..en svør svør leppe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 mener hvertfall ei leppe..størrelsen er ikke så viktig=) Har du bilde av den? og hvor kjøpte du den?=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Er det en sånn som dette du tenker på? Denne leppa er det SGI som lager og du får tak i den på Norskbildelsenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 magun har en catkiller...jeg har en leppe under fangeren som er til rs4 fangeren..en helt rett "subbe" leppe for at ikke fangeren skal bli ødelagt hvis man subber..--har desverre ikke bilde av den nå..men rieger har en slik=) top gun har kanskje en på lager hvis du er heldig...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Er det en sånn som dette du tenker på? Denne leppa er det SGI som lager og du får tak i den på Norskbildelsenter. jepp, noe slikt! takker=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 har bestilt fra styling tech..=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 har bestilt fra styling tech..=) bilde\link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bestilte fra rieger,via http://www.styling-tech.no Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg har en sann liggende (Rieger), ble aldri til at jeg monterte den... Går til førstemann med 800 kr....:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg har en sann liggende (Rieger), ble aldri til at jeg monterte den...Går til førstemann med 800 kr....:???: bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 http://www.styling-tech.no/show.asp?page=goxpage00000015dbp50080014.html noen som vet om dette er stress å montere? dritt porr og den har i tillegg tuv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 http://www.styling-tech.no/show.asp?page=goxpage00000015dbp50080014.html noen som vet om dette er stress å montere? dritt porr og den har i tillegg tuv! Men fysj for en pris :omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bilde? solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hmm.. Tror jeg hadde trengt det på min R32 fanger.. Får jeg et bilde av den så er jeg intr :) Btw hvorfor ble den ikke montert..? ;) Den er solgt.. :): Tok den opp til en annen, men jeg fikk feil catkiller, så da ble den liggende.. Vurderte å montere den, men det ble med tanken... :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg