Gå til innhold

Er ikke dette grisebillig?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

HVA!!!!!!

En 59 Eldo til 50!?!?!?!

Har du nr eller noe kontakt info på den bilen??

Er du SIKKER på at det er en eldo??? (de har ekstra chromelister på siden og "eldorado" i store bokstaver over hekken)

Husk på at man regner med at over halvparten av alle 59 eldo's er fake.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik da.. er du kjent med 1959 cadillac i det hele tatt? Så du om den var lavere enn vanlige 59er? Du skjønner, eldoene hadde luftdemping (belger) som gjorde at de var veldig lave når de ikke kjørte. man ser tydelig forskjell der. Man må jo ha vin nr for å sjekke om de er genuine (har alle tabellene hjemme. org fra 1959 faktisk) men det kan være en god indikasjon på at det kan være noe der

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt kjennt med 59 cads, det er jo den feteste av alle etter min mening, så det er en bil jeg gir oppmerksomhet! men det jeg husker av bilen, var at den så litt lav ut, uten at jeg vet høydeforskjell på en eldo, og en vanlig modell!

fikk som sagt desverre ikke med meg tellefon nummeret eller noe! tenkte ikke i de baner, men har en kjenning som har et stort cadillac nett her oppe, kan jo prøve å spørre han om han vet noe om bilen, evt eier!

men det med lista kommer jeg ikke på..

går ikke forresten strøkne eldos fra disse åra for rundt en mill?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo... Har sett flere biarritzer (cabs) bli solgt til japan for over 2 mill.

Resto objekter begynner på 500 000 og oppover. Da skjønner du kanskje min interesse i denne bilen hvis den er ekte. Drømmekjerre uten tvil!

Kjørte over 9 timer i 2004 for å se på en 59 biarritz tripple persian sand. Flate den var verdt turen!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet aldri!

Leste i amcar her for en stund siden om en som fikk tak i en 56 eldo til 50 000,- og den var fin!

Så alt finnes! Og hvis dette er ekte selger jeg alt jeg eier og har for å få den bilen. uansett stand... bare det at den ruller er bra her..

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den under cruisingen i Trondheim på lørdag og da var prisen 70.000,-

Han hadde satt ned prisen til 50 da jeg så den på City syd. Den bruker å stå i en av gatene nedenfor ilaparken.

-79 Ford Bronco ranger xlt

-79 Ford F-150 custom

-57 GMC stepside 4x4

-76 Opel Recommodore

-69 Opel Admiral

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.chicagoclassiccars.com/inventory_show.asp?stknum=PC199&show=2

Hvis det der er en ekte eldo, må jo det der være noe av det billigste å oppdrive!

Titt litt bedre på bildene...

Den bilen er kanskje i brukbar bruks stand.....

Å siden den er produsert i begrenset antall så er den SVINDYR å restaurere...

Så da vil jeg forsiktig påstå at det er dyrt å kjøpe "delebil" til 16900 dollar når en som vil restaurere denne til nære topp stand må ut med en stor bunke dollar for å få restaurert den tilbake til orginalstand, å sikkert bytte "alt" for at den skal bli "som Ny"....

Å den kommer som den står til norge for ca 200.000?

Da er det kanskje ikke så billigt lengre:confused:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider