Gå til innhold

Er ikke dette grisebillig?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Riktig det at deletilgangen på originale og NOS deler er vanskelig. Men det lages masse etterproduksjonsdeler til disse bilene. Det store problemet med restaurering av slike biler er enkelt og greit det at detaljarbeidet er så enormt! Så det tar tid!

 

Den 59 tripple persian sand biarritzen jeg så på i Sverige, hadde undergått restaurering i over 10 år, og den var enda ikke ferdig! manglet alt interiør og slikt. Jeg så den til salgs i Wheels i fjor til "særdeles høy prisklasse".

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke navnet hans. Han hadde 18 cadillacer. 2 59 Biarritzer (ene var gammel ragggar bil som var bulket) andre var tripple persian bilen.

 

Han hadde også:

 

1 1959 coupe

1 1959 cab

1 1953 ELDO!

2 1955 coupes

1 1956 eldo

2-3 1960 biarritzer

og en Haug med 60 og 70 tallere!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår