Krishell Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Hvorfor har volvo slengt på lodd div steder på bilene sine? Fant i går et lodd på gasspedalen og et bak fordeleren ( sitter festet til varmeapparatet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Tror det skal være noen i vangene ved siden av motoren også. Har du fjernet dem? Hva veier de egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 jeg fjernet de på den ene 940n men ikke hverdags bilen. tenkte fjerne de og teste etterpå. den på pedalen veier nok halvkilo tipper jeg og den bak fordelern veier nok 1kg. jeg er ikke helt sikker men. virker rart bare at de har sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 VADIS: Svängningsdämpare Aner ikke hva som menes men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Den fanger vell opp vibrasjonstøy fra torpedveggen da skulle jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Det har vel ingen ting med deformansjonssoner å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Den fanger vell opp vibrasjonstøy fra torpedveggen da skulle jeg tro. tror det samme, akkurat som en tykk asfaltplate...volvo kan tingene sine vettu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_245 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Har forstått det sånn at den demper vibrasjonene i torpedoveggen. Siter Volvo 945 S 2.3 (1995) B230FK Volvo 244 DL 1975 Volvo 240 GL stv. 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Ryktes at det er 10kg i vekter totalt i fronten. Fjerning av disse, og montering av batteriet i bagasjen må da være positivt for kjøreegenskapene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 noe som seriøst veier mye på en 940 er all innredning. hadde volvo brukt hue litt å gjort ting litt enklere ville bilene veid utrolig mye mindre, brukt mindre på mila og gått mye bedre. men men :( batteri etc legger man seff baki. så er det jo en del dritt man kan fjerne som egr. bensindamp skiten + + +. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Har du batteriet ditt bak? Hvor grov kabel trenger man til det? Det er vel plass under ett av de dekslene baki der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 batteriet slengte jeg bak før jeg kom hjem hehe. husker ikke størrelsen på kabelen men det var en skikkelig grov kabel som er til no stereo. men det er et helvette å trekke den skjult :@ MYE banning å fjenring av lister å blødende hender som skal inn i sprekker etc etc. den går ikke under dekslene, men hvis man fjerner ene " lufte" luka så går den ganske så dypt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Ok! Dette må jeg gjøre! Regner med at du bare trakk til pluss, og satt minus til jord? Du har ikke et bilde av løsningen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 stemmer dette. har ikke tatt bilder nei. har 2 batterier bak. en i hver side.. hvor jeg har isolert med lyddempnings matter. kan ta bilde når jeg er ferdig baki. driver å monterer litt stereo om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 det p ågasspedalen er ikke det for å stabilsere pedalen da? sånn at du kan "hvile" foten utan at du plutselig mater på med klampen i bånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg