Gå til innhold

Eriksen : Audi 90 2,2E - Prosjekt "Orginal"

Ranger emnet

Ørjan Eriksen

Anbefalte innlegg

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fet Audi! V-8 lyktene gjorde mye for bilen. Gleder meg til å se mer av denne! :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Jepp det var mye penere:)!

Takk for det :)

Ahh! Akkurat slik det skal væra!! Detta hjelper liksom på hele utseende!

Eneste er at du har litt rust når du åpner bakluka der? rundt ved lyktene? :P

Det er borte nå :)

Gjorde godt reint bak der, pussa der jeg så lakkrust og tok på sånn lakkbeskyttelse. Så det forblir stabilt til man venter på hellakkering da man skal ha det :)

Kongebra jobb.. Felgan va åsså råe t biln:respect

Takk for det :)

Fet Audi! V-8 lyktene gjorde mye for bilen. Gleder meg til å se mer av denne! :thumb

Enig at det gjorde mye med bilen selv :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-E-N-T! Får lyst på audi når jeg ser så strøkne eksemplarer.

Stå på!

Takk :) Står på så godt jeg kan ! :D

Bilen blei fet med V8 lyktene. men har du prata med en plastsveiser ang nøkkelhullet ?

Nøkkelhullet er "borte".. la inn en Audi nøkkelring som jeg limte fast i en kort fra en flaske som dekket hele hullet innvendig, fylte så hullet med klar silinkon slik at det både tetter og hindrer vann i og komme inn.. Samt at jeg brukte en slags rød folie over nøkkelhullet for og la det bli rødt bak på der :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ankommer det noen deler på posten :) *glede seg*

Starter innvendig på lørdag,da kommer dørtrekkene av og nye inn! Og skal se litt på vindusheis motor tingen.. Er noe ettermonterte greier så vurdere og ta det bort og gjøre det om til sveiv igjen,for el-vinduene funker kun da de vil.. plagsomt da det brått begynner og regne når man kjører :p

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent pent, Ble bra nå :D blir digg å se bilder med Panserløftern'e også :D

Takk takk :) begynner på interiør og annet div på lørdag :9

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider