Gå til innhold

Eriksen : Audi 90 2,2E - Prosjekt "Orginal"

Ranger emnet

Ørjan Eriksen

Anbefalte innlegg

Go femmer jo!!

Kanontøff bil du har. Bra du ikke klasker på en masse riegerplast og foliatec styling. Audi 90 typ 85 er helt klart finest original. Skal følge med på dette prosjektet.

Huff,nei vil ikke ødelegge bilen med plastikk og annet tull.. er en 90 typ81 :p

hehe.. ;)

Kommer en update med bilder i morra :D

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trodde du kjente han godt jeg :p

men det er da bare og kjøre nedover? :p

Mnjaei...Itte no særlig egentlig! Har aldri vært på Rudskogen så har null snøring på hen je skar kjøre. ;) Er også artigere å kjøre i følge med noen..Har sendt deg melding på mobilen din...

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnjaei...Itte no særlig egentlig! Har aldri vært på Rudskogen så har null snøring på hen je skar kjøre. ;) Er også artigere å kjøre i følge med noen..Har sendt deg melding på mobilen din...

Og jeg har svart deg :P

hehe.. men back to topic ? :P

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det blir årning på Audi din Eriksen! Verksted? Er det ikke bare å goprate med Stormyra klanen? Hehe.

Hjullageret på Bayern min kvelder snart det også..høres ut som en sulten Moskva Marit i 80km/t

Lykke til ;)

hehe.. de har jo ikke begynte på skolen enda der :p

Så det går heller dårlig.. Trodde jeg fikk igjen bilen i dag (torsdag) men får den igjen i dag (fredag) :p

Gleder meg ja!

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått'n fått'n fått'n? :p

JEPP :D

Så nå starter diverse ymse ting :P skfitehjullager,fjærtårnlager, lykter, venter på blinklys glasse fra sverige enda.. de er i oslo til tolling.. og panser løfterne er vel på vei.. er mer også som skal gjøres,men kommer ikke på alt.. jojojo bytte interiøret og prøve og fikse takluken :D

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP :D

Så nå starter diverse ymse ting :P skfitehjullager,fjærtårnlager, lykter, venter på blinklys glasse fra sverige enda.. de er i oslo til tolling.. og panser løfterne er vel på vei.. er mer også som skal gjøres,men kommer ikke på alt.. jojojo bytte interiøret og prøve og fikse takluken :D

Godt å høre Eriksen! Bare kosejobb detta her da :P hehe...komplisert å røske ut interiøret ell?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre Eriksen! Bare kosejobb detta her da :P hehe...komplisert å røske ut interiøret ell?

nei da.. ikke så veldig,noen skruer på dørtrekka og noen duppeditter på setene :p

så det bør gå fort og få ut det.. Lyktene er jeg uvisst på når jeg får satt på.. må korte de inn først.

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu da har jeg fått gjort litt i dag.. begynte med V8 lyktene selv om jeg hadde tenkt til og rive ut interiør og bytte det,men frista mye mer og ta lyktene... Fikk hjelp av min far siden han er flink til og finne på kreative løsninger og alltid villig til og hjelpe meg! :)

Her har jeg tatt av lyktene og refleksplata,mangler liksom noe her:

Audi002.jpg

Her har jeg satt på de på hjørnene :)

Audi003.jpg

Liming på gang! La limet herde helt til i morra :) Og feste med jønnbænn!

Audi004.jpg

Bilen er trøtt og vil sove :)

Audi005.jpg

Audi006.jpg

Bilde av hjelper`n min!

Audi001.jpg

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh skikkelig deilig audi :) veldig fin bil, tror v8 lyktene blir drit pent på den :)

Det finner vi fort ut :) Siden jeg trolig skal montere de i dag :) Sammen med de hvite blinklysglassene i front som kom i posten i dag :)

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye blinklys glass på plass :)

Har igjen litt tilpassninger her og der..

Audi009.jpg

I press for og få kittet som tetter til og sitte godt fast :)

Audi008.jpg

Ordentlig bilde med luka igjen har jeg ikke tatt siden det står i press enda..

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider