Gå til innhold

Eriksen : Audi 90 2,2E - Prosjekt "Orginal"

Ranger emnet

Ørjan Eriksen

Anbefalte innlegg

en liten update her.

Først et bilde. Bilde av gammel stol (den slitte) Ny stol (den hele) :p

Audi010.jpg

Jeg vil egentlig ikke ha den nye stolen,fordi den ikke har de samme side støttene som den gamle min.. så jeg spør derfor om tips til og fikse på den gamle.. har også en stol til fra passasjer siden.. tenkte jeg skulle bruke opp igjen stoffet fra en av stolene til og fikse på den gamle førerstolen..

Noen som har tips til hvordan? Og hvordan får jeg av trekket? den gamle stolen min har knekt i toppen på venstre side så må sveise på en eller annen måte.. Tips og triks mottas med stor takk :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kle sidestøtter (sete og rygg) i skinn/lær.. så slipper du slitasje også.. :)

tja.. sett bort ifra det at jeg vil ha det orginalt, så kunne jeg gjort det.. men nei..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. men blir vel feil passform på trekket fra den nye stolen, siden sidestøttene er annerledes.. går det ann å få tak i lignende stoff da? syr sikkert trekk sjøl du? ;)

hehe.. om jeg syr selv tviler jeg på :p

Måtte evt blitt en salmaker sin jobb.. men litt triksing og miksing kunne det sikkert godt og brukt opp igjen stoffet fra en annen stol,selv om den ikke har like sidestøtter.. stoffet på ryggen er også likt..

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort litt igjen.. Har i dag tatt ut og fjernet de gamle trekkene,tatt bort el-motoren til vinduene og fikset det i orginal stand!

Bilde før og etter:

tja024.jpg

tja025.jpg

Hva synes dere?

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23,75 ganger bedre enn det gamle trekket! men var det ei trelist som gikk tvers over dørtrekket før du bytta det? i så fall, den passa itte inn der i hele tatt! ble bra no! :) ellers så ser je det er mye støv/skit på "dørkarmen" og på innsida av døra om du skjønner..men så er je litt for nøye også da kanskje!

stå på videre eriksen!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23,75 ganger bedre enn det gamle trekket! men var det ei trelist som gikk tvers over dørtrekket før du bytta det? i så fall, den passa itte inn der i hele tatt! ble bra no! :) ellers så ser je det er mye støv/skit på "dørkarmen" og på innsida av døra om du skjønner..men så er je litt for nøye også da kanskje!

stå på videre eriksen!

hehe.. jeg skal vaske i morra :p

Orket ikke i dag.. Nå skal jeg ha meg mat ! :)

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! det er bra! polerer du "inni døra" der også ell? :???:

si ifra nerr du er på hamar en dag a! spennende å sjå åssen kjerra er blitt IRL!

Hvordan finner man ut da man begynner :)

Skal sikkert dit i morra en gang :)

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte ut div interiør de siste dagen!

tja010-1.jpg

tja002.jpg

tja001.jpg

tja006-1.jpg

tja008.jpg

tja010.jpg

tja011.jpg

Her er det vasket denne gangen (var visst møkkete på forrige bildene)

tja004.jpg

tja003.jpg

Det er ikke de stolene jeg skal ha,men jeg tok ut min for og reparere den og få den trekt opp igjen!

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, vekker gammle minner hos meg når jeg ser bilen din. Og du har fått meg til og vurdere bil bytte igjen....jævel :hello: Må vel grava fram 80`n fra hiet og bygge om til 90 jeg nå. :rolleyes: Har det blå interiøret i min og, meget fin farge på det.

Du har ikke tilfeldigvis sportstolene ? :p

hehe.. ja du får bygge i vei :)

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha..Bra eriksen..jeg er fornøyd! :D du slipper å henge meg!

hehe :)

Hamar i dag? Jeg skal ut og kjøre alene så si ifra hvis du vil være med.

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider