Gå til innhold

lakkering av min 940

Ranger emnet


JOLASE

Anbefalte innlegg

jeg skal lakkere 940`n snart, men så vil han som skal lakkere den at kan kjøres. Å det som er er at jeg har sendt wastegate`n til oppgradering, og får den ikke igjen med det første. så det jeg lurer på er om det går an å kjøre med 940`n bare sånn inn og ut av garasjen? uten wastgate`n?

1994 Volvo 945 - bruksbil

 

1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg

421 emerald green metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var egentlig det jeg trodde ja, det blir jo bare litt rygging og sånt. men det spørs om han som skal lakkere er så lett på foten. det går ikke an åsså ordne til slik at den ventilen som wastegate`n er koblet til står åpent da på et vis slik eksosen går utom turbo`n på en måte?

1994 Volvo 945 - bruksbil

 

1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg

421 emerald green metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å kjøre i vei. Har du tatt av WG-aktuatoren/koblet den fra, så står wg heeeelt åpen. Det er fjæra i wg-aktuatoren(som blir byttet ut i oppgraderingen din) som spenner ifra så wg lukker, og som bestemmer ladetrykket.

 

Har selv kjørt med røket wg-aktuatorstag(knakk i dårlig sveis) i 2 uker.... eneste er at bilen går værre enn en gammal B18, hehe :)

 

Eneste jeg ville anbefale deg er å sette på ett eller annet som tetter slangen til WG-aktuatoren.. så motoren ikke suger falskluft gjennom det lille hullet på turboen der.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår