Gå til innhold

Fotografért: Sunny GTI-R

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Takk for tilbakemeldinger, folkens.

[...] du spiller kanskje litt mye CS?

Verken CS eller UT siden år 2001 (?).

Vi har samme cd-spiller.. High Five! :P

Det er ikke min spiller. Eller min bil. For øvrig en heftig (virtuell) eksponéringsbracketing på dét bildet; blir interiøret lyst nok blir displayet på spilleren knall hvitt og vice versa.

Hvor fikk du tak i sånn x-ray kamera? :P

Satte kameraet på stativ og tok to bilder; ett med døra åpen og ett med den igjen. Deretter er det bare å quickmaske' bort det overflødige i Photoshop.

brae bilder! du må kanskje komme å ta bilder av sx'en en gang

Om den ikke er neddynget av eBay-tuning (Lexus, alu', du vet...) så skal jeg ikke være sén. Er bare å sende PM eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger, folkens.

Om den ikke er neddynget av eBay-tuning (Lexus, alu', du vet...) så skal jeg ikke være sén. Er bare å sende PM eller noe?

Bra bilder ja, du kommer deg godt.

Meget skuffet over at du ikke skrev "overkill" på bildet nedenifra under den deilige spoileren.. for det er jo akkurat det den er på den bilen.

Også de interiørbildene dine.. spesiellt det av rattet og den billige ladetrykksmåleren gir meg ingenting? Greit å være kreativ - men da gjør man det på spennende ting... Scoop bildet/panser er jo et forsøk, likte det ikke, men der skjønner jeg iallefall hvor du vil hen :)

nb: jeg har bare ebay trimming på min 200sx ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også de interiørbildene dine.. spesiellt det av rattet og den billige ladetrykksmåleren gir meg ingenting? Greit å være kreativ - men da gjør man det på spennende ting... Scoop bildet/panser er jo et forsøk, likte det ikke, men der skjønner jeg iallefall hvor du vil hen :)

Tusen takk,du ordga deg rett,noe som jeg ikke klarte tidligere :P

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Er en masse uttrykk fra UT som ikke ble brukt (hadde bla. a. ikke mange nok bilder som passerte internkritikken og dømt gode nok for Bilforumet).

-Da jeg fortsatt er en total n00b innen fotograféring (~6900 bilder over 3 år) må jeg nok belage meg på Trial & Error-metoden. Noen ganger virker den aktuelle teknikken som jeg hadde tenkt, andre ganger ikke.

-Sorte felger har en lei tendens til å forsvinne under bilen de står på, spesielt når man fotograférer fra skyggesida. Personlig hadde jeg aldri satt sorte felger på noen bil noen sinne, men akkurat dét er ikke det denne tråden handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider