nicoloco Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 har litt dårlig råd for tia, har kasta bort en del penger på forskjellige ting. Er interessert i det meste, trenger ikke å være dekk, men det er jo en fordel. Så lenge felgene er runde og det ikke er kast i dem så kan de se ut som DASS, jeg har litt lyst å lakke dem uansett! :) bare sleng opp forslag folkens! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 har litt dårlig råd for tia, har kasta bort en del penger på forskjellige ting. Er interessert i det meste, trenger ikke å være dekk, men det er jo en fordel. Så lenge felgene er runde og det ikke er kast i dem så kan de se ut som DASS, jeg har litt lyst å lakke dem uansett! :) bare sleng opp forslag folkens! Har noen Momo felger som kanskje er til salgs!! Momo Sport heter de! Med to ok dekk og to som må byttes!! 6000 kr!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Har et sett med Millie Miglia felger til 18" et35. Helt nye Yokohama dekk. Felgene er strøkne. Får dem billige, da jeg har bytta bil >_< Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg