Gå til innhold

Bot for kjøring uten skilt?

Ranger emnet

Ezo

Anbefalte innlegg

Har en venn.... Som grunnet japsetreffet i går, valgte å ta av skiltet foran...

Da han kjører uten front fanger, trenger han også strips for å få festa den. Noe han ikke hadde der og da.

Han tar to strips fra jobb, og dra hjemover... På vei hjemover blir han stoppa i kontroll der de selvfølgelig påpeker at han ikke har skilt.

Han drar kjapt frem stripsene, forklarer situasjonen og stripser den på plass...

Men neida. De skal anmelde han for kjøring uten skilt.

Hva kan han kompisen min forvente seg av bot?

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venn.... Som grunnet japsetreffet i går, valgte å ta av skiltet foran...

Da han kjører uten front fanger, trenger han også strips for å få festa den. Noe han ikke hadde der og da.

Han tar to strips fra jobb, og dra hjemover... På vei hjemover blir han stoppa i kontroll der de selvfølgelig påpeker at han ikke har skilt.

Han drar kjapt frem stripsene, forklarer situasjonen og stripser den på plass...

Men neida. De skal anmelde han for kjøring uten skilt.

Hva kan han kompisen min forvente seg av bot?

Hadde han det i ruta eller lå det helt usynlig?

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble stoppa 3 ganger på en dag. (skjertorsdag) hver gang påpekte de dette. Men når vi sa at bilen ble henta fra lakkering dagen før, og at vi skulle feste med borrelås. Så fikk vi kjøre videre alle gangene, fordi vi skulle slippe å ødelegge lakken. Hadde de da godt synlig i frontruta da, så det fikk gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte purken med den gamle bilen min i 160 inn i ei 50 sone. Det eneste de hang seg opp i var at jeg kjørte uten skilt. Og den "fine" spoileren som stod bakpå... Men sa at jeg akkurat hadde rulle malt bilen og hadde surret vekk skruene til skiltet, slapp unna...

Prosjekt biler: Opel rekord 2.2i 84mod, Porsche 924 80mod.

Bruksbiler: Opel kadett b 69mod, Opel kadett 89 mod, Audi 100 85mod.

Delebiler: Opel rekord 2stk (Hogd), Audi 100 (Hogd).

Solgte biler: Honda Civic, Volvo 245 2,1 77mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..trudde det var lov å kjøre med skilt i frontruta jeg..

jeg har hvertfall kjørt med skiltet i frontruta i snart 2 mnd...har ikke funnet et sted der dem har skruene som passer skiltfestet mitt enda..har møtt purkern flere ganger men dem har ikke sagt noe så..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..trudde det var lov å kjøre med skilt i frontruta jeg..

jeg har hvertfall kjørt med skiltet i frontruta i snart 2 mnd...har ikke funnet et sted der dem har skruene som passer skiltfestet mitt enda..har møtt purkern flere ganger men dem har ikke sagt noe så..

Les reglene angående plassering/lesbarhet av skilt, så skal du se at frontruta ikke oppfyller spesielt mange. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider