mr_primera Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Er det best å få lakkeringsfirma til å lakkere, eller kan det bli like bra om man gjør det selv? Tenker på sideskjørt og hekkspoiler. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 det kommer jo helt an på om du kan lakkere eller ikke :) Hvis du ikke får det helt til kan du jo alltids sende den til lakkering hos "profesjonelle" tjihih :D Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by zckumling det kommer jo helt an på om du kan lakkere eller ikke :) Hvis du ikke får det helt til kan du jo alltids sende den til lakkering hos "profesjonelle" tjihih :D Har sett flere som har lakkert selv, og det så ikke så aller verst ut etterpå..:p bara sprayet på grunning, lakk og en ting til.. Ingen som har lakkert noe selv? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Jeg har lakka skjermer et par ganger i garasjen med sprayboks. Har blitt sånn halv bra. Blå metallic. ble samme fargen som resten. bare litt mindre metallic syns jeg. vanskelig og ikke få det kornete med sprayboks. Men jeg er egentlig helt grønn når det gjelder lakkering. Det ble ikke noe renning da. Hvis du tar et supertynt lag først. også et litt tykt et oppå det med en gang. så fester lakken seg liksom. også klarlakk oppå der igjen innen 10 min eller noe? du burde jo gjøre det i et så støvfritt rom du klarer. og gå minst mulig inn og ut. Litt vann på gulv og vegger er ikke dumt. da binder du støvet. Så får du litt fuktig luft i rommet. noe som gjør at lakken ikke tørker i lufta når du sprøyter, og blir kornete, et tips jeg fikk etter jeg hadde lakkert :-). Litt viktig at det ikke er kaldere en 20c også. Rett meg hvis jeg har skrevet noe veldig feil da. Er bare en hobbylakkerer som prøver å hjelpe en annen hobbylakkerer.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Jeg lakka bakfangern min i en flyktning-container, og resultatet ble faktisk bra. 1 lag grunning og 6 lag lakk. Dette var med spray. Dessuten bør man lakke 20-30 cm fra objektet.. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Snedi med tips..:D Bør kanskje ikke puste inn alt for mye av lakken når du lakkerer heller? kanskje bruke lita maske? Må finne meg en perfekt plass å lakkere, kanskje leie meg inn på en basseng?:p takker:) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 ...hihihi...gå og finn deg en "taggehue" som har litt can control og gi ham en eller to cans som betaling og du får et meget bra resultat....!;) :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg