Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og her snakker vi om en ting i denne tråden??? Priv samtaler kan dere ha på PM! Håper admin fjerner det siste som ikke er trådrelatert.

Ja far min bor i mitt hus,og er blakk som ei kjerkerotte =) Hehe...

Jeg er nok ingen drittunge heller nei,og det du sikkert tror er syting kan du bare glemme. Hva gjør meg til drittunge liksom. Amcar nisser som ikke har øyne og mening om annet enn at Amcars er best,alt annet er driiit kan du spare meg for.

Og FORTSATT ingen som har kommentert at Celica'n knuste SRT'n med maange sekunder på ACR.. Merklig.

Nei stemmer;Amcars er jo beeest! Ehh.. Nei.

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er offtopicen noe av det mer fornuftige som har stått her..

Så mye prat/skryt/urealistiske utsagn, kunne liksågodt foregått på mopedportalen dette.. Håper SRT vinner, noen trenger å jekkes ned.

Takk for meg..

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her snakker vi om en ting i denne tråden??? Priv samtaler kan dere ha på PM! Håper admin fjerner det siste som ikke er trådrelatert.

Ja far min bor i mitt hus,og er blakk som ei kjerkerotte =) Hehe...

Jeg er nok ingen drittunge heller nei,og det du sikkert tror er syting kan du bare glemme. Hva gjør meg til drittunge liksom. Amcar nisser som ikke har øyne og mening om annet enn at Amcars er best,alt annet er driiit kan du spare meg for.

Og FORTSATT ingen som har kommentert at Celica'n knuste SRT'n med maange sekunder på ACR.. Merklig.

Nei stemmer;Amcars er jo beeest! Ehh.. Nei.

hvem her er det som har sagt noe i nærheten av det?! hold deg til å kjøre fra s2000 og allt annet med den sinnsyke værsting integran din du!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider