tjekk Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 nei pappa som har jones.... bare bruks bil mens fonten min e knust :P du må slutt å sykkel snart for d va vel dæ æ tuta på på heimdal? hehe.... camaron står framdeles! huffa mæ! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 va nokk mæ det ja! skull på butikken! villa bare spør kæm sin det va, fordi lest en plass her en mann som sa " drittunger som kjører pappas bil" heheh neida! jævla tøff bil va det! koss modell e det? btw.. vi ska sæll 73`n! kjøp den?:P Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 va nokk mæ det ja! skull på butikken! villa bare spør kæm sin det va, fordi lest en plass her en mann som sa " drittunger som kjører pappas bil" heheh neida! jævla tøff bil va det! koss modell e det? btw.. vi ska sæll 73`n! kjøp den?:P Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 hehe, nei ikke nå anti gm hær i gården av amcar nei hehe! 84 modell transamen. 305.... e te hellakkering no så ska den selges igjen Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 kjøpt firebirden som e på panseret da? hørt den e DYYYYR! skjønnt det ikke va snakk om nå mopar greier t dæ ja, men tenkt på 73 camaron æ da http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1206851&username= Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 kikka nettop på den! ka dokk ska ha for den da? e d den som står på tiller? lik det æ har den da ikke my å bytte te :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 står ikke på tiller atm nei, gjorde det før motoren rasa, tenkt ca 75k for den! koss bil du har knust fronten på? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 heh, nei har klattra å dotte litt i fylla å knust hælen Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IntegraThomas Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Og her snakker vi om en ting i denne tråden??? Priv samtaler kan dere ha på PM! Håper admin fjerner det siste som ikke er trådrelatert. Ja far min bor i mitt hus,og er blakk som ei kjerkerotte =) Hehe... Jeg er nok ingen drittunge heller nei,og det du sikkert tror er syting kan du bare glemme. Hva gjør meg til drittunge liksom. Amcar nisser som ikke har øyne og mening om annet enn at Amcars er best,alt annet er driiit kan du spare meg for. Og FORTSATT ingen som har kommentert at Celica'n knuste SRT'n med maange sekunder på ACR.. Merklig. Nei stemmer;Amcars er jo beeest! Ehh.. Nei. Siter Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D Avdød:Integra Type-R Championship White Nr 1124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 ikke den meninga her i gården iallefall! min første bil var en nissan silvia s12 turbo. har hatt s2 og maaaange andre biler! nå har jeg golf1! 70,5 camaro! og 75 kadett cupe med engelsk v8 så amcar ligger ikke i mitt hjerte Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 I mine øyne er offtopicen noe av det mer fornuftige som har stått her.. Så mye prat/skryt/urealistiske utsagn, kunne liksågodt foregått på mopedportalen dette.. Håper SRT vinner, noen trenger å jekkes ned. Takk for meg.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 heh, nei har klattra å dotte litt i fylla å knust hælen Åja FOTEN ja! hehehe daså var ikke på lade å prøvde da? blir neste år? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Og her snakker vi om en ting i denne tråden??? Priv samtaler kan dere ha på PM! Håper admin fjerner det siste som ikke er trådrelatert. Ja far min bor i mitt hus,og er blakk som ei kjerkerotte =) Hehe... Jeg er nok ingen drittunge heller nei,og det du sikkert tror er syting kan du bare glemme. Hva gjør meg til drittunge liksom. Amcar nisser som ikke har øyne og mening om annet enn at Amcars er best,alt annet er driiit kan du spare meg for. Og FORTSATT ingen som har kommentert at Celica'n knuste SRT'n med maange sekunder på ACR.. Merklig. Nei stemmer;Amcars er jo beeest! Ehh.. Nei. hvem her er det som har sagt noe i nærheten av det?! hold deg til å kjøre fra s2000 og allt annet med den sinnsyke værsting integran din du! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 nop lå på sykehuset da gitt! men farsjan kjørte med 68 camaron Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 tjekk har pm btw!=P fornøyd nå jappse gutt? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg