VCE Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hemi: Det er KUN i Gnore! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 ITR gjør originalt kvartmila på 14.7 sekunder. Denna ITR`en hadde etter det dere sier "syke" bremser, og "sinsykt" understell... og var en sivilkledd race-bil... Hvorfor må den da ha nesten 15 sek på 402 m ? Mangler den Power ? Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Denna ITR`en hadde etter det dere sier "syke" bremser, og "sinsykt" understell...og var en sivilkledd race-bil... Hvorfor må den da ha nesten 15 sek på 402 m ? Mangler den Power ? Trenger ikke så mye rett-frem power for å kjøre fort. Det kalles kjøreegenskaper og bra balanse. :) Kan hende det blir lansert i USA ved en senere anledning. ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 lastebil mener du vel :p SRT-10 er registret som liten lastebil :p Ikke vær så prikete da! Den har jo tross alt 4 hjul!! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Trenger ikke så mye rett-frem power for å kjøre fort.Det kalles kjøreegenskaper og bra balanse. :) Hjelper ikke med kjøreegenskaper og balanse for å kjøre fort rett-fram... Det var bare snakk om en race-bil her... men 15 sek er jo ikke til å hoppe i taket av... Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Men det er ikke alle race som foregår rett frem, det var det som var mitt poeng. En Peugeot Cup bil har 150-160hk, og går sikert enda saktere på en 402m. Men den kjører rundt Rudskogen f.eks på godt under 1:10. Er det ikke en racebil det da eller? Dere som sverger til store motorer med lav litereffekt har vel hørt om svinger også? :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Men det er ikke alle race som foregår rett frem, det var det som var mitt poeng. En Peugeot Cup bil har 150-160hk, og går sikert enda saktere på en 402m. Men den kjører rundt Rudskogen f.eks på godt under 1:10.Er det ikke en racebil det da eller? Dere som sverger til store motorer med lav litereffekt har vel hørt om svinger også? :) Joda. svinger er kult det å. men det høres ut på den tråden her at denna ITR`en er noe av det råeste men får kjøp for penger... å det kan jeg ikke forstå, hehe skulle gjerne likt å hatt noen tall på hvor fort SRT10`en går 402 m! Noen som vet ? Skal dere sammenligne en lastebil med en "sportsbil" på rudskogen, så er det morro å vite hva som går best rett fram også... Men skal det bli rettferdig må samme sjåføren kjøre begge bilane, med like baneforhold... mener jeg. Enten det gjelder Drag\Rudskogen Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Trenger ikke så mye rett-frem power for å kjøre fort.Det kalles kjøreegenskaper og bra balanse. :) Kan hende det blir lansert i USA ved en senere anledning. ;) Bra sagt!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Joda. svinger er kult det å. men det høres ut på den tråden her at denna ITR`en er noe av det råeste men får kjøp for penger... Det er ikke den råeste bilen man får kjøpt for penger, men for drøye 200k så mener jeg det må være noe av det beste for kompromissløs kjøreglede. Selv om trådstarter her er litt(?) høy på pæra, så forandrer ikke det på faktumet at en ITR er en svært kompetent bil om man skal rundt en bane. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaleRider Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hva?? ER du svimmel?? Eller har du drukket deg susete på Dr.Pepper? ITR gjør originalt kvartmila på 14.7 sekunder. Det er litt rart egentlig,siden det er lite power før 6000rpm. Men 16 sekunder er hav av tid på kun 402meter.. Og som det fleste veit det ligger mange arbeidstimer,cash og testing mellom 12 sek på stripa ned til 11... Si 15 sekunder da, det er ca. like elendig :iconsm Gir litt av samme følelsen som å "gi på" med moped.. 14.7 måtte være med vinden i ryggen :knob: Siter 1964 Ford Fairlane 500 RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaleRider Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Trenger ikke så mye rett-frem power for å kjøre fort.Det kalles kjøreegenskaper og bra balanse. :) Kan hende det blir lansert i USA ved en senere anledning. ;) Tullball. Det behøves både power og bil som tåler motoren. Ellers; Det her "bare rett fram" argumentet forteller hvor lite guttungene vet om biler. Hvem vant f.ex. gt-klassen på Le Mans siste sesong? Honda, Toyota, Supra eller Dupra? :violin: Siter 1964 Ford Fairlane 500 RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Tullball. Hva mener du er tullball? At tiden på stripa sier lite om hvor fort man kjører rundt en bane? Hva 'guttungene' her inne tror og mener får du snakke med dem om. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IntegraThomas Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 BTW så har jeg kjørt mye rart opp igjennom tidene og har kanskje hatt flere amcars enn andre biler. Da jeg ikke er noen merketilhenger så går alt =) ' ITR er jeg bare kjempeimponert av. Kan ikke få fullrost den bilen godt nok. Dessuten så har ITR blitt kåret til verdens beste fwd,og det sier da bare at bilen er kapabel ihvertfall. Se på hvordan taket og sidevinduene er konstruert,skråner inn i en vinkel som lukter veldig racing.. Så coupè'en er veldig trang =( Og det er ikke alltid like bra. Men en dag skal det nok stå en SRT på gården min også,med navnet mitt i vognkortet Ü Drømmebil som er mulig å kjøpe for en vettug penge. Siter Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D Avdød:Integra Type-R Championship White Nr 1124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Tror nok ITR`en tar pickupen på bane jeg. Men det vil jo vise seg, lykke til til begge to viss det blir noe kjøring. Og en ting til, at amerikanske biler kun går fort rett frem er noe som henger igjen fra gammledager da amerikanerene hovedsaklig laget biler til seg selv, som kun har rette veier. Nyere amerikanske biler har like bra understell som de fleste andre biler. Ikke kom her og snakk om noe dere ikke har peil på.... Begge bilene er sikker bra greier, men har mine tvil på at pikkisen skulle klare å kjøre fra hondaen, selv om jeg hadde likt det best da :-) Hilen Umek, som forøvrig mener vi skulle hatt et underforum med slike V/S tråder på..... Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Denne tråden kommer ikke til å leve lenge tror jeg... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg