l4rsh Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 indeed Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 . Se på hvordan taket og sidevinduene er konstruert,skråner inn i en vinkel som lukter veldig racing.. .:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :sombrero: :win Dagens beste Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg holdt seriøst på å le meg ihjel av den v-tech mopeden her nå hahah Men tror diskusjonen må roes ned noen små hakk, før en moderator går amok.. :D Jeg tror denne diskusjonen er veldig intressant, da begge disse bilene er potente rundt banen! Men det er MYE mer ydmykende for hondaen å tape for lastebilen, enn omvendt.. Kun pga "hype" og biltype.. Jeg setter penga på lastebilen ;) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondakar Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Litt info om ITR: http://www.itrsport.com/technical.html Dette er den amerikanske utgaven som kalles Acura istedenfor Honda, forskjellen er litt lengre finaldrive 4.400 istedenfor 4.780(euro og japansk) samt litt lavere kompresjon 10,6:1(USA) - 11,1:1(Euro). Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 haha, genialt dårlig tråd :D Hele greia her kommer jo ned til hvor talentløse/flinke førerne er.. integraene funker meget bra på bane. men er normalt sett ikke no problem å komme seg forbi.. ikke kjørt no spess mot sånne store lastebiler. men vil tru de merker vekt handicappet ganske godt på en så liten bane som feks rudskogen.. og som noen sier. skal man avgjøre sånt som dette krever det at man har samme flinke fører i begge biler. alt annet blir for mange faktorer inne i bildet som kan endre resultatet.. har selv kjørt fra mange antatt raskere biler pga udugelige førere.. er min bil raskere da? nja.. vil tru det er modig å sette 50k på egne kjøreferdigheter etter å ha kjørt på bane 2 ganger (vet selv hvor mye jeg har kjørt på bane, og hvor mye jeg føler jeg har å lære enda). men kjør på :D Harald F. (1.07.6 på rudskogen etter mye trening, men mye igjen :( ) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extrah Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :sombrero: :win Dagens beste Hehe. Det lukter ikke så veldig racing av denne 94mod Integra`en nei. :thumb Siter `99 Integra Type R #03082 `93 Del Sol VTi (Solgt) `98 Integra Type R #03740 (Solgt) `98 Integra Type R #01212 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 evo har kommentert SRT-10 som "Raskere enn en Clio Trophy rundt en bane". Samtidig har den 197 hk pr. tonn, mens ITR har 176 hk pr. tonn. Men, vekten er høyere, den er høyere, og det er jo en lastebil. Så jeg vil tippe Integraen, har mye respekt for begge. Regner riktignok med at dette forblir teoretisk tipping, ettersom vi trolig aldri får se noen i aksjon mot hverandre.. Eirik. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IntegraThomas Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :sombrero: :win Dagens beste Trykk på lenka til Hondakar og les om ITR'ens aerodynamikk... Forstår du deg i det hele tatt på slikt? Hehe.. Aerodynamikk er utrolig viktig,og slik ITR'en er formet så vil jeg si den er aerodynamisk korrekt på mange måter. Var det jeg ville frem til =) Men som jeg forstår så går det jo ikke an å poste noe her uten at hvert ett innlegg skal få kritikk og helst driiiites ned av samtlige. Artig å være på forum! Ehh... vel. Siter Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D Avdød:Integra Type-R Championship White Nr 1124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 sånn går det når man stikker fram huet :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 130 lbs-ft of torque at 7300 rpm flire mæ i hjæææææl! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 å les dette om understellet! altså! om alt dette måtte til for type r ingenørene! og dette er den mest testa produsjons bilen for å få det optimal! dette sier mye om honda! altså hvis den blir my bedre av å bare kaste på coilovers! hahahaha The Type R continues the enviable Integra tradition of providing a fully independent, 4-wheel double-wishbone suspension for sporty handling. The Type R was developed with all-out performance in mind when it comes to cornering, braking and overall handling, and underwent some of the most rigorous racetrack testing ever conducted for a production automobile. The engineering team designed the Type R suspension to deliver highly responsive handling characteristics and provide the driver with high-quality feedback, excellent traction, high cornering limits, reduced body roll, and minimal understeer. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 130 lbs-ft of torque at 7300 rpm flire mæ i hjæææææl! Sikkert nok hvis man kjører moped/lett mc... :eek: Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 når en bil har meir hk en nm er det på tide å skifte bil 130 lbs-ft of torque = 178nm ca Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Men, vekten er høyere, den er høyere, og det er jo en lastebil. Det blir på samme linje som å snakke om to 800-meters løpere og favorisere den ene fordi den andre er homo... Å bruke "RAM SRT-10 er jo en lastebil, jeg heier på den andre" virker som et godt argument :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det blir på samme linje som å snakke om to 800-meters løpere og favorisere den ene fordi den andre er homo... Å bruke "RAM SRT-10 er jo en lastebil, jeg heier på den andre" virker som et godt argument :hello: Jeg mente det ikke slik, jeg mente det som at: Det er i bunn og grunn en lastebil. Som jeg sa til "Eika" på PM i går, det er imponerende og gøy at Dogde har klart å lage noe spennende ut av den ellers så kjedelige RAM, hvem skulle trodd det? Det er lett å bli imponert av prestasjonene, men vi må ikke glemme at det tross alt er bygget som en lastebil i utgangspunktet :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg