Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg holdt seriøst på å le meg ihjel av den v-tech mopeden her nå hahah

 

Men tror diskusjonen må roes ned noen små hakk, før en moderator går amok.. :D

 

Jeg tror denne diskusjonen er veldig intressant, da begge disse bilene er potente rundt banen! Men det er MYE mer ydmykende for hondaen å tape for lastebilen, enn omvendt.. Kun pga "hype" og biltype..

 

Jeg setter penga på lastebilen ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, genialt dårlig tråd :D

Hele greia her kommer jo ned til hvor talentløse/flinke førerne er..

integraene funker meget bra på bane. men er normalt sett ikke no problem å komme seg forbi..

 

ikke kjørt no spess mot sånne store lastebiler. men vil tru de merker vekt handicappet ganske godt på en så liten bane som feks rudskogen..

 

og som noen sier. skal man avgjøre sånt som dette krever det at man har samme flinke fører i begge biler. alt annet blir for mange faktorer inne i bildet som kan endre resultatet.. har selv kjørt fra mange antatt raskere biler pga udugelige førere.. er min bil raskere da? nja..

 

vil tru det er modig å sette 50k på egne kjøreferdigheter etter å ha kjørt på bane 2 ganger (vet selv hvor mye jeg har kjørt på bane, og hvor mye jeg føler jeg har å lære enda).

 

men kjør på :D

 

Harald F. (1.07.6 på rudskogen etter mye trening, men mye igjen :( )

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evo har kommentert SRT-10 som "Raskere enn en Clio Trophy rundt en bane". Samtidig har den 197 hk pr. tonn, mens ITR har 176 hk pr. tonn. Men, vekten er høyere, den er høyere, og det er jo en lastebil. Så jeg vil tippe Integraen, har mye respekt for begge.

Regner riktignok med at dette forblir teoretisk tipping, ettersom vi trolig aldri får se noen i aksjon mot hverandre..

 

Eirik.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :sombrero: :win

 

Dagens beste

 

Trykk på lenka til Hondakar og les om ITR'ens aerodynamikk...

 

Forstår du deg i det hele tatt på slikt? Hehe..

 

Aerodynamikk er utrolig viktig,og slik ITR'en er formet så vil jeg si den er aerodynamisk korrekt på mange måter.

 

Var det jeg ville frem til =) Men som jeg forstår så går det jo ikke an å poste noe her uten at hvert ett innlegg skal få kritikk og helst driiiites ned av samtlige. Artig å være på forum! Ehh... vel.

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å les dette om understellet!

altså! om alt dette måtte til for type r ingenørene! og dette er den mest testa produsjons bilen for å få det optimal! dette sier mye om honda! altså hvis den blir my bedre av å bare kaste på coilovers! hahahaha

 

The Type R continues the enviable Integra tradition of providing a fully independent, 4-wheel double-wishbone suspension for sporty handling. The Type R was developed with all-out performance in mind when it comes to cornering, braking and overall handling, and underwent some of the most rigorous racetrack testing ever conducted for a production automobile. The engineering team designed the Type R suspension to deliver highly responsive handling characteristics and provide the driver with high-quality feedback, excellent traction, high cornering limits, reduced body roll, and minimal understeer.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir på samme linje som å snakke om to 800-meters løpere og favorisere den ene fordi den andre er homo... Å bruke "RAM SRT-10 er jo en lastebil, jeg heier på den andre" virker som et godt argument :hello:

 

Jeg mente det ikke slik, jeg mente det som at: Det er i bunn og grunn en lastebil. Som jeg sa til "Eika" på PM i går, det er imponerende og gøy at Dogde har klart å lage noe spennende ut av den ellers så kjedelige RAM, hvem skulle trodd det? Det er lett å bli imponert av prestasjonene, men vi må ikke glemme at det tross alt er bygget som en lastebil i utgangspunktet :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår