Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Trykk på lenka til Hondakar og les om ITR'ens aerodynamikk...

Forstår du deg i det hele tatt på slikt? Hehe..

Aerodynamikk er utrolig viktig,og slik ITR'en er formet så vil jeg si den er aerodynamisk korrekt på mange måter.

Var det jeg ville frem til =) Men som jeg forstår så går det jo ikke an å poste noe her uten at hvert ett innlegg skal få kritikk og helst driiiites ned av samtlige. Artig å være på forum! Ehh... vel.

Vi kan altså si at en Citroen CX lukter racing fordi den har skrå vinduer:m'm:

Alle vet at aerodynamikk er viktig, men det lukter ikke racing av en CX selv om den har lav cw verdi, aerodynamikk er så mye mer, og rundt en bane så er nok downforce viktigere en CW verdi, og du får ikke downforce av skrånende vinduer

At innleggene dine kritiseres tror jeg bare du må leve med, for maken til tull er det lenge mellom hver gang man leser

Blir det noe kappkjøring?

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det er latteli å kalle dogen for en lastebil også! det er jo bare pga at norske mydighetene velger å kalle vekta der for en liten lastebil!

Nå har jeg vert ut å tørka gliset av 1 stk. rs4 1 stk. nissan s15, 1 stk. skyline og 1 stk e36 cab! på en å samme strekkning :) godt å tørke av gliset på de som tror de har verdens råeste bil med en gammel 68 modell :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vert ut å tørka gliset av 1 stk. rs4 1 stk. nissan s15, 1 stk. skyline og 1 stk e36 cab! på en å samme strekkning :) godt å tørke av gliset på de som tror de har verdens råeste bil med en gammel 68 modell :)

Var de lastet på en slik en da eller ?

LOL

ojt-6.jpg

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Det er 2 sekunder.

Det tar deg lengre tid å lese dette innlegget!

2 sekunder blir mye det under ett skikkelig løp på la si 40 runder. 80 sekunder er jo 1.20 minutt dvs over en halv runde. Så ja 2 sekunder er mye når det gjelder banekjøring.

Hvem som vinner overlater jeg til andre til å spekulere i :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er latteli å kalle dogen for en lastebil også! det er jo bare pga at norske mydighetene velger å kalle vekta der for en liten lastebil!

Eeee, Ram'en er jo en lastebil, dvs pickup. Sier ordet lasteplan deg noe?

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden blir meir og meir blåst opp, bli aldri nåke kjøring på han med integran, han har ikkje baller nåkk til å tape 50k mot en lastebil, og vist han taper vil han aldri sei det her inne på forumet , får han har skryt so hemmningslaust om kor flink han er på bane, at integra er en racerbil , osv osv

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til, at amerikanske biler kun går fort rett frem er noe som henger igjen fra gammledager da amerikanerene hovedsaklig laget biler til seg selv, som kun har rette veier. Nyere amerikanske biler har like bra understell som de fleste andre biler. Ikke kom her og snakk om noe dere ikke har peil på....

Hmmm...SRT-10 har vel stiv bakaksel og bladfjærer akkurat som 50-60 talls pickuper....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo ingen lastebil, den veier "bare" samme som en cayenne turbo. og litt mere enn ting som RS6 S8 osv.

ram 2500 og 3500 er lastebil, ram 1500 aka SRT-10 er 800KG mindre enn RAM 2500.

slutt å knot nå eiriksmil.

Det er jo ikke for ingenting at de kaller det "trucks" i USA. Det er en liten lastebil, eller iallfall en pick up. Den har et lasteplan. Personlig kaller jeg alt med et lasteplan en pick up iallfall, nekter å kalle det en sportsbil selv om det er singlecab med 2 seter..

Forresten, RAM har motor fra Viper. Viper har motor fra en lastebil. Ergo, RAM har lastebilmotor. Jeg knoter ikke :P

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider