Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne tråden blir meir og meir blåst opp, bli aldri nåke kjøring på han med integran, han har ikkje baller nåkk til å tape 50k mot en lastebil, og vist han taper vil han aldri sei det her inne på forumet , får han har skryt so hemmningslaust om kor flink han er på bane, at integra er en racerbil , osv osv

Blir aldri noe kjøring på meg?? Og hvorfor skulle det ikke bli det? Jeg digger å kjøre på bane jeg,og bare gleden kappkjøre litt da =)

Jeg skryter hemmningsløst? Jeg sier ITR'en er en bra bil,jeg sier ikke at det er veeerdens beste børse!!! Les hele tråden før du legger inn noe usaklig da.

Dessuten så var det en lokal fyr i Eidsvoll på 55år som utfordra meg fordi han mente itr'en ikke hadde noe på bane å gjøre fordi den var så gammel :S

Jo jeg skal da klare å ta deg på bane sa jeg,og da slang han 50k på bordet der og da.. Han som er stor i kjeften da vettu!! Dessuten så trakk han seg. Så jeg veit ikke hva du abler om jeg. Jeg hadde ikke sagt noe på forumet hvis jeg hadde tapt? Hvorfor i huleste skulle jeg ikke det da.. Herregud,jeg er da ikke flau elns om jeg taper. Poenget er at det står ikke om penger lenger da han med den gule SRT'en på Eidsvoll trakk seg,men nå vil jeg jo prøve mot Paal sin bil =) Er alltid gøy med litt dueller. Bare gleden Ü

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dra på rudskogen, sladd litt begge to, drit i rundetidene og slapp litt av :). Ta en wiener eller 2 i lompe i kantina der. bytt hjul og kjør hjem.

Edit: mitt innlegg var litt meningsløst, men ikke det verste i denne tråden.

Er litt morsomt at gutta i japanske racing biler skjelver i buksa av en 2.5 tonn pickup da. I mine øyne har du tapt allerede pga det.

Har vært planen hele tiden! Hehe,er jo slik banedager skal være. Skravle litt om biler,ta ei pølse og ha det moro.

Men den skjelvinga kommer du til å se lite til :) Spørs jo selvfølgelig hvor seriøst en tar dette da. Jeg for min del drar da til Rudskogen for å ha det gøy,ikke for å sitte med en klump i magen =) hehehe..

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de fremdeles kjøre om kapp, eller er det avblåst?

Hvis de skal det, så håper jeg virkelig SRTen fliser strikkmotor'n så folk her inne skjønner hva som er bil!

Holoy Folkens!

Er nå tilbake i Fredrikstad etter en vanvittig bra helg oppi Mo I Rana og ACR.

Som sagt så er jeg klar for noen runder på Skogen under gatebil treffet... Enten bak Honda'n eller framfor'n....!

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest igjenom de siste 30-40 innleggene. Det er mange som sier at det kommer veeeldig ann på kjøreferdighetene. Det er nok noe som jeg er enig i. Før vi tar løs oppe på skogen, så må jeg fortelle at jeg er litte granne skolert i bilkjøring.

Har fått samme kjøreopplæring som politiet og ambulanse sjøfører har.... Og det angrer jeg ikke på.

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest igjenom de siste 30-40 innleggene. Det er mange som sier at det kommer veeeldig ann på kjøreferdighetene. Det er nok noe som jeg er enig i. Før vi tar løs oppe på skogen, så må jeg fortelle at jeg er litte granne skolert i bilkjøring.

Har fått samme kjøreopplæring som politiet og ambulanse sjøfører har.... Og det angrer jeg ikke på.

kjøreferdigheter teller mye...

Eksempel: kompis av meg med en sliten 2l sierra kjørte ifra en 3.2l m3 på svingete vei for en stund siden.. han kjører rally, mens eiern av m3'n var verdensmester ;)

så jo hvordan det gikk

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt for satsinga di på ACR. Fikk endel flotte sladder etterhvert :thumb

Hilsen en i Sommertreff crewet som må få sitte på neste treff :)

Porsche 911 C2

Subaru Legacy Outback

Sommertreff Crew

http://www.sommertreff.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt for satsinga di på ACR. Fikk endel flotte sladder etterhvert :thumb

Hilsen en i Sommertreff crewet som må få sitte på neste treff :)

Skal vel få luftet deg noen runder til neste år, ikke'no problem!

Bare still opp litt tidlig, det er mang som ikke fikk annledning til noe runder nå, men som kommer tilbake til neste år....

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! Skoleringa mi var at jeg fikk en helhjelm av fader'n,en Golf 1 Gti og ett åpent jorde.. Lær å kjør gutten min sa han =)

Men du må få prøvd ITR'en min da,Paal =) Blir kanskje ingen mulighet på Gatebil da det er trangt om plassene for å få kjørt,men jeg tenkte å ta en tur på Rudskogen på fredagen som kommer nå..

Kommer du??

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! Skoleringa mi var at jeg fikk en helhjelm av fader'n,en Golf 1 Gti og ett åpent jorde.. Lær å kjør gutten min sa han =)

Men du må få prøvd ITR'en min da,Paal =) Blir kanskje ingen mulighet på Gatebil da det er trangt om plassene for å få kjørt,men jeg tenkte å ta en tur på Rudskogen på fredagen som kommer nå..

Kommer du??

Yepp!

Er med da! Hvordan treff er det på fredagen, åpen kjøring for alle?

Men tar nok bare turen, vist det er oppholdsvær og tørr bane. Er det vått utpå der så må jeg legge på kjettinger....blir vel ikke akkurat så populær da tenker jeg..

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting må jeg jobbe på fredag =( Får ikke kommet.

Men på gatebil så stiller jeg sterkt.... Og noen dager etter gatebil så er det jo kjøring igjen,så går ann å ta det da også =) Se terminlista på http://www.rudskogen.no

Bare gleden! =)

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider