grubbel Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 skal vel kanskje ikke spekulere for mye her da snuten/forsikringsselskapet i værstefall kommer over threaden ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondakar Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 verdens aller beste bil mista taket! da må han miste lappen for da har han jo kjørt borti 300 Husk at denne bilen ikke har noen form for hjelpemidler mot førerfeil da... Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 føreren er jo også verdensmester Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondakar Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 føreren er jo også verdensmester Har du sett pokalene?? hehe.. Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 er ikke "itr" bare produsert i 1000 utgaver eller noe da? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondakar Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 er ikke "itr" bare produsert i 1000 utgaver eller noe da? ca2000stk i året fra 96-01 sånn ca... Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Klarte ikke å vente til neste trackday? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Det er fort gjort for alle dette da. Skal ikke være så cocky. Men det blir jo en ekstra dimensjon til det nå. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Såklart kan det skje alle, men en "kompromissløs banebil" burde klare å holde seg på vegen hvis man følger fartsgrensa/kjører etter forholdene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Jeg skjønner godt hva du mener :) bilen er bra den, men man må være dyktig for å kjøre virkelig fort med den, og lære seg litt om oppførselen til bilen for å unngå slike ting. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondakar Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Såklart kan det skje alle, men en "kompromissløs banebil" burde klare å holde seg på vegen hvis man følger fartsgrensa/kjører etter forholdene Dette er ikke "knightrider"-bilen(som kjører av seg selv), og melder meg på det Eirikoo sa, det kan skje alle... Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 eirikoo skal du ta over nå for å skryte av bilen? krasjeren her har jo skrytt av hvor lett kjørt denne bilen er! ikke unskyld bilen! den og sjåføren har tabba seg ut i dag! å det sjer ikke alle om man ikke kjører 200 på vanlig vei :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Dette er ikke "knightrider"-bilen(som kjører av seg selv), og melder meg på det Eirikoo sa, det kan skje alle... Skjønner meget godt poengene deres, og er fullstendig enig. Men litt ekstra bensin på bålet er altid moro. Synd med bilen, men folk og fe berget. Og med flere tusen andre itr'er å ta av er det ingen krise. Dessuten har vel eieren et sett med coilovers som venter på nytt hjem (og ny bil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 eirikoo skal du ta over nå for å skryte av bilen? Skriver egentlig det jeg mener jeg, driter i om andre synes det er bra eller ikke. Har kjørt mye ITR jeg, det har kanskje du og siden du er så bastant? Det er en kjapp og meget kompetent bil, men er lumsk. Dette er fakta. De som ikke er enig i det har ikke erfaring med biltypen. Så kategorisk vil jeg være faktisk. Men om den kjører fra en SRT? Se det kommer nok helt an på sjåførene. morsom challenge hvertfall! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 gleder meg til å høre argumentet for hvorfor du mener jeg høres ut som om jeg har kjørt denne forferdelige hondan?! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg