Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme gjelder med denne bilen som med alle andre, når rumpa kommer må man være rask å svinge motsatt vei med kringla..

Og med forhjulstrekkere gjelder det å samtidig gi gass for å motvirke overstyringen..

greit nok det.. men når det er så mange som driter seg ut på denne måten så er det enten fordi bilen er for nervøs og vansklig og rette... (vet at det er VANSKLIG Og rette en FWD bil) eller dårlige sjåfører...

kan faktisk ikke si at jeg NOEN gang har hørt om noen som har dradd av med en integra på noen annen måte en at ræva har slippi.. noe som får meg til og tenke at dette rett og slett er en bil som er satt opp litt for aggresivt for vanlig vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud! før ulykken var dette verdens mest lettkjørte super bil å nå kommer unskyldningene. wierd!

Hvem prater du til?

Dette er langt fra en lettkjørt bil å kjøre fort med, hvis man sliter med å takle brå overstyring..

Hva andre sier kan jeg ikke stå for.

Ikke noe som ligner på unskyldninger fra meg håper jeg??

Så synes jeg dere burde slutte å dømme en bil pga hva en person sier på et forum da hehe ;-)

'98 Integra Type-R

'99 Wagon-R+

'84 Tempo PanteR ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stoler ikke paa fremhjulsdrevne biler, Intergraen er vel et fint eksempel paa hvorfor :p jeg stoler ikke paa meg selv til aa redde inn en sladd paa en FWD bil,

men h0rest ut som Intergraen er veldig skummel for uerfarne f0rere som pr0ver aa kj0re hardt, bra det gikk bra med begge to i bilen da!

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men h0rest ut som Intergraen er veldig skummel for uerfarne f0rere som pr0ver aa kj0re hardt

Alle biler er skumle å kjøre hardt med på offentlig vei for uerfarne sjåfører.

IMO er ikke en ITR værre andre biler som har lignende ytelser.

Det er slett ikke uvanlig å høre om folk som drar av veien med sin nye sportsbil.

`99 Integra Type R #03082

`93 Del Sol VTi (Solgt)

`98 Integra Type R #03740 (Solgt)

`98 Integra Type R #01212 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle biler er skumle å kjøre hardt med på offentlig vei for uerfarne sjåfører.

IMO er ikke en ITR værre andre biler som har lignende ytelser.

Det er slett ikke uvanlig å høre om folk som drar av veien med sin nye sportsbil.

Men har du en bakhjulstrekk bil, så sier bilen ifra med oppførsel at veien, underlaget, dekka eller sjåføren ikke er helt samstemt lengre....

Med en GREVLING:puke:

så skjer ting, før du aner det...er min erfaring....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan altså trekke den slutningen at ITR er så bra at den faktisk er farlig:hmmmmmmmmm:

Seriøst: Synd med bilen, og veldig synd at det ikke ble noen duell. Men det er jo et faktum at mange sporty biler kan være litt lumske når det først slipper, alle som har kjørt Peugeot 205 GTI vet det, og Porsche 911 eiere har vel å erfart dette. Jo stivere karosseri og hjuloppheng du har, i kombinasjon med aggresive hjulvinkler, jo mindre forvarsel får du på at noe kommer til å skje

Bare så rart at ingen nevnte hvor skummel ITRen kan være på de seks første sidene i tråden

:drive2 :sombrero:

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider