Mr.TransAm Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 *dukke for Høyrearmen til Mr.TransAm* :boxing :boxing :boxing Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Sliksene utgjør vel sikkert 3 sekunder på rundetiden? Coiloverene dine hjelper vel også endel.Er RAM'en 100% orginal burde din også vært det.Men ok, hvis han har veddet med sin orginale SRT er jo det egentlig hans problem.Tipper littegrann senking hjelper godt på SRT'ene.Ser ihvertfall bra ut.Hadde vært moro og sett på! Popkorn og pils oppe i skråningen... Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Sliksene utgjør vel sikkert 3 sekunder på rundetiden? Coiloverene dine hjelper vel også endel.Er RAM'en 100% orginal burde din også vært det.Men ok, hvis han har veddet med sin orginale SRT er jo det egentlig hans problem.Tipper littegrann senking hjelper godt på SRT'ene.Ser ihvertfall bra ut.Hadde vært moro og sett på! Popkorn og pils oppe i skråningen... Tror nok integran klarer seg fint uten coilovers, originale understellet er mere enn bra nok... kort fortalt er det en banebil som honda fikk ett infall om å prøve å godkjenne med skilter osv, noe de klarte ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxim Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Syclone 0-100 på 4,6 og ram srt 5,3. Det er etter det ram`en fosser fra, og syclone`en taper terreng. Ram srt har meget gode kjøreegenskaper, så med rette sjåføren som kjenner bilen og hva den er god for så tviler jeg på at integra`en vinner dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 men en amcar er jo bygd for rett fram kjøring så setter en finger på integran ;) *dukke for Høyrearmen til Mr.TransAm* corvette begynner vell å komme seg litt vell?=) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Tror nok integran klarer seg fint uten coilovers, originale understellet er mere enn bra nok... kort fortalt er det en banebil som honda fikk ett infall om å prøve å godkjenne med skilter osv, noe de klarte ;) sååååååå inne i gampe rævva rå er den vell ikke? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 sååååååå inne i gampe rævva rå er den vell ikke? Kanskje ikke, men srt-10 er heller ikke "sååååååå inne i gampe rævva rå "...... Fine og morsomme biler begge to, men jeg tror og håper (Veldig mye..) at hondaen vinner Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 sååååååå inne i gampe rævva rå er den vell ikke? Bare opplyser om fakta.. integra er i bunn og grunn bygd for bane... lite hk, men sykt turtallsvillig maskin og som henger som en go cart i svingene... ikke at jeg veit historien bak srt-10, men kjenner jeg dodge rett er denne mynta på gatebruk... ikke bygd som banebil fra produsent. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 sjof0ren har mye aa si, men... en integra er vel bedre egnet til banebruk enn SRT'en, ingen vekt bak, og bakhjulsdrift... ike akkurat oppskrift for godt grep. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kan høre med en kompis. Han har kjørt SRT'n sin endel på skogen. Han var ikke helt sikker men mente han lå på 1:01-1:02 ett sted. Noen av Integra gutta her inne som vet hva de kjører på da? Kan jo egentlig ikke sammenlignes da veldig mye går på han som styrer bilen men da har man hvertfall en liten peke pinn på hvordan det ligger ann. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Han var ikke helt sikker men mente han lå på 1:01-1:02 ett sted. Noen av Integra gutta her inne som vet hva de kjører på da? Kan jo egentlig ikke sammenlignes da veldig mye går på han som styrer bilen men da har man hvertfall en liten peke pinn på hvordan det ligger ann. 1.01????? det er vel umulig! rustad kjørte vel 1.05 med koenigseggen, ITR ligger vel på ca 1.09 tipper jeg. tenker ramen klarer å snike seg rundt på 1.11-1.12 et sted. Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 sjof0ren har mye aa si, men... en integra er vel bedre egnet til banebruk enn SRT'en, ingen vekt bak, og bakhjulsdrift... ike akkurat oppskrift for godt grep. Ingen vekt bak? Den veier vel like mye i baken som hele hondan????:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 1.01????? det er vel umulig! rustad kjørte vel 1.05 med koenigseggen, ITR ligger vel på ca 1.09 tipper jeg. tenker ramen klarer å snike seg rundt på 1.11-1.12 et sted. Var det jeg fikk til svar. Kansje han blander med Våler?? Vet ikke jeg. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Bare opplyser om fakta.. integra er i bunn og grunn bygd for bane... lite hk, men sykt turtallsvillig maskin og som henger som en go cart i svingene... ikke at jeg veit historien bak srt-10, men kjenner jeg dodge rett er denne mynta på gatebruk... ikke bygd som banebil fra produsent. såklart er den beregnet for gatebruk, men personlig så synes nå jeg at 500 hester i en pickup som ikke er ment som et nyttekjøretøy eller noe, er ganske rått jeg da =) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Håper Integra'n kler av den tjukke amerikanske rævva til Ram'en ;) Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.