VCE Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 SRT'n hadde samme rundetid på ACR som Fokus RS... men jeg vet jo ikke da hva den har av krefter... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IntegraThomas Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Moro å se at det finnes folk som engasjerer seg så de sitter å gråter ved tastaturet fordi deres meninger er alltid rett.. Var såå deilig å se Azzido, som beviselig er en meget rask ITR sjåfør,heier på og forteller folk litt hva som bor i en ITR. Er snakk om at dette er en banebil med norske skilt. Og INGEN SRT-10 kommer noengang til å kjøre 1.01 på Rudskogen. Uansett. Forresten så er Focus RS en meget habil børse med 215hk. Veldig god bil. Men er da rart at den Celica'n klarte å henge av RAM'en på ACR som er en så rask bane.. Det er det ingen som har kommentert. Dessuten er dette Ernst Dalen vi snakker om som utfordra meg,og han har cash. Masse. Og til dere suppehuer som ba meg ta utfordringa,ja jeg gjorde det. Les litt før dere poster. Dessuten driver Ernst og trekker seg. Har ingen problemer med å kjøre 100% originalt jeg,så det skal kunne ordnes =) Var forresten å henta Tein colioverkit,fete bremser og klosser,racing bremsevæske + div på EBCbrakes norge nå.... *klø i fingrene* Men kjører originalt nå på fredag. Håper det er flere som kommer Ü Siter Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D Avdød:Integra Type-R Championship White Nr 1124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Så da blir det kjøring da altså? :bok: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 håper virkelig du blir parkert av en king size pickup... alle pickuper er ikke som en hiace fra 82 teknologien går vidre.. trur du går på en smell der og merker atte srt 10'n faktisk har fått oppgradert understell i forhold til pickup'ne fra slutten av 70 og begynnelsen av 80 Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 azza.. uansett hva biler det er snakk om, så er ingen bil bedre enn hva sjåføren presterer med den! så her kan alt skje! spørs hvem som kan kjøre av de, hvem som tar litt større sjangser (og seff "overlever" denne da! hehe) så som sagt, alt kan skje! personlig så håper seff jeg og at SRT-10`n knuser hondan! siden jeg er amcar fanatiker selv..hehe :): men ønsker lykke til til begge, og måtte beste SJÅFØR vinne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Integraen har 6, 138 hk pr kilo, RAMen har 6,078. Uansett veier fremdeles RAMen over tre tonn, og det betyr nok litt.... Skal bli spennende å høre resultatet. Heia den som vinner! :D: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IntegraThomas Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg har jo aldri sagt noe om 70 og 80 talls pick-up'er da,så hvorfor i huleste nevner du det?? SRT'n er rååå så det holder,men den er såpass vanskelig å kjøre også. ITR'en derimot er veldig enkel å kjøre raskt med. Jeg har kjørt mye gromt,men ITR'en er den letteste bilen å kjøre raskt med. Etter min mening er den veldig tilgivende. Tipper ikke SRT'n tilgir =) Dessuten er det altfor mye svinger og oppbremsningspunkter på Rudskogen,så ITR'en vil nok være bedre å kjøre der. Tanta mi er bookingansvarlig på Vålerbanen,så må få til noe der og en gang.. Men er dette så vanskelig i teorien da? ITR=lav vekt,lavt tyngdepunkt,syke bremser,utrolig veiholdning,stiv som en racerbil. SRT=Stor og tung,svaiende veiholdning,lange bremsestrekker,høy,høyt tyngdepunkt... Men ja jeg veit,sjåføren.... Jeg kan ikke snakke for Ernst,men jeg er ihvertfall en grei sjåfør. Ikke noen racedriver,men heller ingen sinke. Sporvalg og bremsepunkter er viiiktig!! Utgjør mye hvor god du er,ikke hvor mye du tør å satse. Enhver idiot kan satse liv og lem,men det blir ikke raske rundetider av det Ü Siter Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D Avdød:Integra Type-R Championship White Nr 1124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 He he.... ja ja...... Tar utfordringa ... Skal opp til ACR i slutten av august og lufte lastebilen min jeg... og så er det gatebil på Rudeskogen i september. Bare å stille opp en plass, så får vi sjekka dette ut en gang for alle....... Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IntegraThomas Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Så digg Paal!! Jeg er klar for septemberkjøringa på Rudskogen.. Må jobbe inn endel feriedager nå fremover,så kommer ikke til å dra opp til ACR. ER jo griselangt å kjøre og. Men kan vi ikke bare holde litt kontakt a? Så kan vi kappkjøre litt på Rudskogen.. Blir moro. Har du noen tider der fra før? og har du gjort noe med bilen din? Siter Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D Avdød:Integra Type-R Championship White Nr 1124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Og en liiiiten ting....når det gjelder bremser... jeg er rundt ca 55-60 meter fra svingen på langsletta på skogen før jeg begynner å bremser, da har jeg ca 200 km/h. På ACR under vårtreffet der oppe, så var det ikke en kjeft som kjørte fra meg... ble kanskje frakjørt på langstrekka der oppe,men tok så og si igjen alle igjen når svingen kom... og passerte da folk på innersving. Har fått mange kommentarer på at jeg begynner å bremse veeeeldig sent før svingen. Det er faktisk veldig gode bremser på bilen orginalt, tatt i betraktning at det er 2490 kg som skal stoppes opp. Sesongen 2007 skal bremsene oppgraderes til 380x 34 mm og 12 stempla caliper fra Endless Brakes. Tror jeg skal kunne kjøre ennå litt hardere før jeg må begynne å bremse. Lastebilen min har nå bikket 17 000 km og jeg har brukt opp de første bremseklossene framme.... Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Gleder meg til å se dette oppgjøret. Om det skjer da.. Hvem jeg heier på? Integraen selvfølgelig. Jeg er Honda-freak til tusen selv, og ITR er en av drømmebilene mine. MÅ få sneket meg til en tur i en slik en en dag... All sunn fornuft tilsier at Integraen burde vinne her. Rudskogen har jo strengt tatt bare rettstrekka hvor man kan bruke de 500 hestene i dodgen, og selv om den da tar litt mer toppfart bortover der enn Integraen, så kan fortsatt Integraen bremse mye seinere pga lavere vekt. Hadde det derimot vært snakk om en raskere bane, som f. eks ACR så kan det vel hende dodgen hadde vært litt mer på leken Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Og stopp lengden på SRT 10: 60 mph til full stopp, 132,34 ft. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg håper noen rasker med seg videokamera, og lager en skikkelig film ut av det her. :thumb Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Så digg Paal!! Jeg er klar for septemberkjøringa på Rudskogen.. Må jobbe inn endel feriedager nå fremover,så kommer ikke til å dra opp til ACR. ER jo griselangt å kjøre og. Men kan vi ikke bare holde litt kontakt a? Så kan vi kappkjøre litt på Rudskogen.. Blir moro. Har du noen tider der fra før? og har du gjort noe med bilen din? He he! Detta er vist noe som engasjerer folk... Har ikke gjort så mye med bilen ennå. Den er senket 0,75' framme og 2' bak. (Kunne ikke merke så stor forskjell etter at senkesettet var montert.) Så må få spesial laget noen ny fjerer. Jeg har ikke noen runder tider fra verken ACR, Vålerbanen eller Rudeskogen. Har bare kjørt rund for å lære meg bilen å kjenne ordentlig. Har også fått montert et par carbon seter fra Sparco, og seks punkts seler. Kn- filter, shift light og en ekstra oljekjøler. That's it. Men det er bare begynnelsen... Og folk sier.. at all sunn fornuft tilsier at jeg bør bli ifra kjørt... tja kanskje det. Men hvor fornuftig er det å putte 500 gamps i en pick up...? Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Og stopp lengden på SRT 10: 60 mph til full stopp, 132,34 ft. Du må regne om fot til meter.... De lever jo i en metrisk verden disse guttene....:thumb Men er litt nyskjerrig på de tekniske tingene med en srt 10, hvor mye veier den egentlig?, voldsomme tall med 3000kg å så??? Har vel 10-12 " skiver på den forran ?? tykkelsen på fremre stabbstag? 1 1/8"? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.