freezer Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 paa videoen der paal f0lger etter den bilen med kamera (civic?)ser man han sliter med grep, alikevel tar han innpaa rett f0r svingene, som vil tyde paa sen nedbremsing, og sladd, med grep, tror jeg den pickupen kan bli litt skummel :p jepp civic ja 92 model 1,6L singel cam med standar dekk og dempere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 jepp civic ja 92 model 1,6L singel cam med standar dekk og dempere:) sitat: "Her følger forresten en video fra inne i pondus' integra på ACR samt Arvids CRX med Integra motor og understell og samme vekt idet den blandt annet ligger bak en SRT10 på ACR i juni" HVA FAEN?! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 :usuck: Er dette en slik post at de med japs bare kan finne på ting etter hvert som de skriver, hmmmmmmm........ må kansje også prøve det en gang Nei foresten, vet du hva det blir for barnslig :puke: Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 pål, pondus og arvid er vel helt 3 forskjellige personer og det er vel her også snakk om forskjellige videoer. Vil anbefale folk å følge med på debatten og lese gjennom hva det er snakk om før de uttaler seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Kan du vise meg hvor dette står? Reine racerbiler kommer også med bur eller? Ja, Integra er en bil som det ble plukket bort endel unødvendigheter som støydemping osv for å gjøre den mere kompromissløs. De japanske utgavene kom også uten radio, klokke, asfaltmatter i bagasjerom, dette gjelder ikke de europeiske. +at alle Integra Type-R er stivet ekstra i karroseri samt fjerbenstag foran og 3 avstivningsstag på utvalgte steder(1 foran og 2 bak).. Til en viss grad kompromissløs bil ja, rein racerbil nei.... Integra er forøvrig bygget på bunnplaten til 5.gen Civic. Integra Type-R skyter ikke lenger enn til ca8600rpm(fuel cut) orginalt desverre.. Viser turtelleren mer, så viser den feil(vanlig problem) Rett og slett deiligt å lese at noen tar igjen med disse som mener HONDA er guds gave til sjåførene....:puke: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 For å få endt denne sutringa så finnes det bare EN løsning.... Få EN gubbe eller dame til å kjøre 5 runder med hver av bilene, dele samlede tiden på 5 og se da hvem av bilene som har best gjennomsnitlig tid... Bilene? Skal være sånn passe orginale med orginal dimenesjon på felg og dekk, orginale understell...:iconsm hvem som vinner? Mest sannsylig hondan...men hvem bryr seg? det er jo bare på banen! På E-18 er det han som kjører Hondan, som ikke puster mer, hvis de møtes front mot front.....:thumb nå blire liv rairai.......:) Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IntegraThomas Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Er det deg med den hvite ITRen på bildene i denne tråden IntegraThomas?(bilder fra trackday 18/8) http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=18856 Hvis du blir frakjørt av Del-Sol'er, bør du vente med SRT10'er ;-) Hva med å nevne at jeg ikke hadde bremser da vi hadde to runder ved siden av hverandre?? Pedalen var seriøst hardere enn å tre foten mot husveggen hjemme,og jeg trodde de skulle bli bedre når jeg fikk kjølt de ned. Måtte inn å pit og låne verktøy fra TS-Racing gutta for å få lufta ut gammelbremsevæske som kokte. Men da racingbremsevæska var på,da blei det andre boller!! Som sagt kjørte jeg på 1.12.1 og da var det 2 stykker som knappet samme tid på samme runde,og tredjemann med stoppeklokke knappet 1.12.2. Da fungerte heldigvis det meste. Unntatt småting som originalt understell fra 1998,og ganske morkne og gamle dekk =) Men slikt sliter vel alle med. En annen ting-det finnes ingen Honda som er så kompromissløs som ITR. Og jeg nevner igjen,ingen annen Honda kan sammenlignes forøvrig. Så snakket om at det finnes andre Type-R er jo greit,men ingen er så opplagt banebygget og kompromissløs som ITR. Dessuten så har jeg kjørt mye Integra opp igjenom årene. Jeg kjøpte jo denne av Ronny Pedersen da,Magnus =) Han har hatt den i 6år,og jeg har vel kjørt på den like mange mil som han. Hehe... Men samma,dette blir for rart når folk som har kjørt maaaasse på bane skal kommentere mine uttalelser om mennesker som ikke har baneerfaring blander seg opp i diskusjoner her! Og som sikkert ikke har kjørt ITR før heller.. JEg har da vært med endel i SRT,men aldri kjørt den selv. Det jeg primært var ute etter var å høre noen gode rundetider fra SRT folket! Siter Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D Avdød:Integra Type-R Championship White Nr 1124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IntegraThomas Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Rett og slett deiligt å lese at noen tar igjen med disse som mener HONDA er guds gave til sjåførene....:puke: Som tidligere nevnt er jeg IKKE noen merkefantast =) Synes alle stort sett har noen kule modeller jeg kunne tenkt meg. Audi RS4,BMW M3 og Z9,Honda NSX,Opel Lotus Omega,Renault Clio V6,Nissan Skyline,Ford Focus RS,SRT-10 osv.. Så ikke dra alle under en kam nå Ü Jeg kjøpte ITR'en fordi en kompis av meg har hatt den i 6år,jeg visste veldig godt hvordan den var brukt,ikke vinterkjørt,gått 91 000km,jeg har hatt maaange mil i den fra før,den er veldig kapabel,og potensialet er stort med henhold til gromme deler osv =) Og jeg fikk den skambillig fordi det var meg... Så hvorfor ikke slå til? Siter Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D Avdød:Integra Type-R Championship White Nr 1124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 pål, pondus og arvid er vel helt 3 forskjellige personer og det er vel her også snakk om forskjellige videoer. Vil anbefale folk å følge med på debatten og lese gjennom hva det er snakk om før de uttaler seg. hvilken film var det da av en HEEEEEELT standard civic med singlekam og faenhvembryr seg da? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freezer Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hvilken film var det da av en HEEEEEELT standard civic med singlekam og faenhvembryr seg da? og 200 turbo hester se på filmen http://s35.photobucket.com/albums/d177/freezer_/Civic/Video/?action=view¤t=Vlergatebilmai06.flv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 integrathomas: hvis en såkallt "itr" er så kompromissløs som du sier, regner du da med å kjøre fra honda s2000, og nsx på rudskogen med den? og en ting til! det gjelder flere! slutt whininga om at dekka er gamle og morkne KONSTANT når dere kjører! "kunne kjørt 1,01, men det ble bare 3,40 pga dårlige dekk fra 1912 Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 og 200 turbo hester ja men det besvarer fortsatt ikke spørsmålet mitt nå, eller gjør det? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freezer Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 ja men det besvarer fortsatt ikke spørsmålet mitt nå, eller gjør det? en intregra går som min bil ca... SRT10 kjørte ikke noe fortere på våler en min bil... defor vil sikkert den intregaen det er snakk om ikke bil frakjørt på rudskogen som er litt mere svingete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 en intregra går som min bil ca... SRT10 kjørte ikke noe fortere på våler en min bil... defor vil sikkert den intregaen det er snakkom ikk bil frakjørt på rudskogen som er litt mere svingete okei da skjønner jeg! får håpe det ikke bare blir med praten til gutta, og at de får testa det en gang for alle snart. som nevnt tidligere her å, kjør mot noen andre der hvor det ikke er penger inn i spill, KUN hvem som er kjappest.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IntegraThomas Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 integrathomas: hvis en såkallt "itr" er så kompromissløs som du sier, regner du da med å kjøre fra honda s2000, og nsx på rudskogen med den? og en ting til! det gjelder flere! slutt whininga om at dekka er gamle og morkne KONSTANT når dere kjører! "kunne kjørt 1,01, men det ble bare 3,40 pga dårlige dekk fra 1912 Så kalt?? Itr står jo gjerne for Integra Type-R.. Du skjønner vel det,Mr.Jones? Ja S2000 tar jeg nok på bane. Ihvertfall skogen. NSX er en supersportsbil da. Og det var her snakk om at en kunne ikke sammenligne med andre Type-R modeller.. Noe du tydeligvis ikke forstod. Dekka har sykt mye så si,så hvorfor bitcher du om at en ikke kan si dekka er morkne og gamle? Hadde alle kjørt på semislicks så hadde tidene vært heeelt annerledes. Har du aldri vært på bane selv eller??? Siter Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D Avdød:Integra Type-R Championship White Nr 1124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg