seini Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Hvordan er det best å ta av merkene på bakluka uten at dette skal sette igjen merker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 bruk varmepistol for å få de løs, bruk deretter acrysol eller lignende for å vaske bort limet., etterpå vil nok ei polering trengs.. slik gjorde vertfall jeg det =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 kan også bruke tanntråd, fiskesnøre til å dra deg gjennom merket...Når du har fått det av..kan du bruke sitrusrens for å få av det siste av limen før du polerer bilen Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Var på biltema idag, der hadde de faktisk ikke limfjerner, det hadde de heller ikke på coop obs! bygg, og det er de eneste plassene jeg kan tenke meg at de har det. Finnes det alternativ? Er white-sprit for sterkt? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ikke bruk noe slikt som whitsprit, rødsprit aceton osv.. Skaff deg sitrusrens først som sist. Jeg kjøpte det på Byggmakker (3M). Så tar du en klut, helst en mikrofiberklut, å gnikker og gnikker. Lakken vil muligenst bli nokså matt akkurat der merkene har stått, men der kjører du bare på med Autoglym Paint Renovator :) Lykke til :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Takk :) prøve på det. Har foresten sendt deg en mail Stingah ;) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Finni84 skrev: kan også bruke tanntråd, fiskesnøre til å dra deg gjennom merket...Når du har fått det av..kan du bruke sitrusrens for å få av det siste av limen før du polerer bilen tanntråd er tingen;) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 ailenrock skrev: Var på biltema idag, der hadde de faktisk ikke limfjerner, det hadde de heller ikke på coop obs! bygg, og det er de eneste plassene jeg kan tenke meg at de har det. Finnes det alternativ? Er white-sprit for sterkt? Gjorde faktisk det samme i går. Vurderer sterkt og sette på 1.4 merke Jeg brukte en tynn ledning og tynner. Tynner tar alt! Selv di små vi har mellom øra ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hehe :) hva er det lagd av? det tok ikke på lakken? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 ailenrock skrev: Hehe :) hva er det lagd av? det tok ikke på lakken? Hva det er laget av vet jeg ikke, men det ble ikke noen merker eller skjolder i lakken... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Ville aldri brukt tynner rett på lakken. Har du ett lite hakk eller no så tar den lakken.... Som sagt, sitrusrens er tingen Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Jepp. Får ta turen innom en bygge-sjappe! Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg