Janp87 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 skal kjøpe 2 stykk, en 20liter lukka kasse til hver, og Dynabel BF4501, til å drive de. Noen som vet hvordan de spiller? Kjapt? buldrende? Skal kjøpe de uansett, ville bare høre hva folk synes om de? Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 er ganske greie elementer det. spiller dog ikke så dypt etter min erfaring. men vær obs på at serien over er på tilbud denne uken da. med 50% rabatt. billigere og bedre ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Var ikke råaste den vi 12" vi testa på zapcon jannis..., men til den prisen så er det jo ikke så galt alikevel... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 kan vel kanskje takke installasjonen en del for det da, men.. :P er ikke letteste jobben å så noe til å spille bra i den bilen jeg har desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Hvaforno...var jo smuuud den kassa vi hadde laga da....:): Sikkert et helt greit element, men jeg hadde aldri kjøpt det. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 er ganske greie elementer det. spiller dog ikke så dypt etter min erfaring. men vær obs på at serien over er på tilbud denne uken da. med 50% rabatt. billigere og bedre ^_^ Skal ikke kjøpe nå, så det passer dårlig. Skal kjøpe til høsten/vinteren. Da jeg ikke har penger eller tid nå. Bygger det utvendige nå, skal ta stereo og interiør i vinter;) Og tror jeg vil merke det trykket de gir ganske godt, ettersom jeg skal sette de i en 323 combi;) Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg