sp0ky Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg traff i dag ENDELIG eieren av en urquattro som er i byen vår. Jeg har sett denne bilen titt og ofte. men aldri pratet med eieren. Men mere snakk om bilen nå. Det er en 83mod kjørt 160 000 Alle servicer holdt. ALLTID verktsted. aldri skrudd på den selv Null bulker, riper, rust etc Takluke. pen stoff interør. Baksetet ALDRI brukt Pen Blå/grå farge. en eier Hva kan denne være verdt? Fant i dag ut at de folka jeg snakka med må ha lyvet. da jeg nettop fant ut fra en bekjent her på forumet at den har vert smelt osv. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 pix plix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Prøvde å ta noen, men det var de ikke helt fornøyde med. de ville ikke bli nedringt av entusiaster sa de.... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ingen som he peil på hva en slik er verdt? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ølvind Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Mellom 120 og 150 vil eg tippe:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Seriøst. så mye? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Seriøst. så mye? ikke uvanlig pris det! skal du ha en pen så må du ut med det Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 denne bilen kan han "Nesten få det han vil for. ikke mange ur som ikke er skrudpå eller vært bulket . og en eier trekker ikke prisen ned heller. denne bilen med rett dokumentasjon blir vel nesten regnet som et samleobjekt. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 ta utgangspunkt i at omtrent *ALT* av komplett urquattro starter på 130 000kr nå om dagen. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ølvind Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Seriøst. så mye? Strøken bil med få eiere og lav km = høg pris, men litt rart at du ikkje fikk ta bilder.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Jeg skal ta noen bilder neste gang jeg ser den..!!!! Kjøre bare fort forbi..!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hvis disse fakta er sanne er bilen verdt mye mer enn 120-150. Han kan sikkert få oppimot 180 kanskje 200 hvis alt stemmer. :thumb Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hvis disse fakta er sanne er bilen verdt mye mer enn 120-150. Han kan sikkert få oppimot 180 kanskje 200 hvis alt stemmer. :thumb Nuvel... Har ila siste årest blitt solgt/stått tilsalgs 3stk steike orginale Ur's, her med priser fra 130 til 180k. Skal og være sagt at den dyreste hadde stått inne i garasje i noen årtier og allikevel blitt vedlikeholdt og fremsto som ''ny''. Så skal være ekstrem strøken for å få høy pris, og treffe riktig kjøper da disse ikke er lettsolgt grunnet pris og at de ikke kan tukles med. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Verdien på UrQuattro'n burde være nærmere 200k enn 100k iallefall. Såfremt alt trådstarter sa virkelig stemmer. Btw: Deilig lyd i de bilene :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w210200cdi Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hei Steffen! Denne Bilen har vært kræsjet skikelig en gang, vi hadde den inne på jobben og rettet den , sto en god stund da det var litt vanskelig å få tak i orginal skjerm:) hadden den foresten inne for to mndr siden og da skiftet jan arvid bak rute på den.. -Robin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg