Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb @ Lånke 9. Sept. Årets siste Lånke treff!!

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var litt kjipt for stakkars meg med FWD, der var jo nesten ingen der med FWD. Fikk ikke kjøre så fort som jeg hade lyst til, da det var MANGE MEGET sladdevillige mennesker der! Men alt i alt så var det meget mye folk der og egentlig et bra treff...

FWD jeg også=) Så deg forresten der;) Pen Primera du har:)

 

Fikk bare kjørt ett heat jeg, fikk noe problemer, tror stifta ikke tålte så mye hardkjøring på en gange.. men morro var det.

 

Bilder og filmer fra treffet kommer på http://www.raanecrewet.com så fort jeg får snudd meg rundt her, kom nylig hjem nå, små sliten, men skal prøve å få det ut inatt eller imorgen.

 

Forresten, Morty, Heftig og fin kjøring idag! :) Fikk noen bra bilder av deg tror jeg:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FWD jeg også=) Så deg forresten der;) Pen Primera du har:)

 

Fikk bare kjørt ett heat jeg, fikk noe problemer, tror stifta ikke tålte så mye hardkjøring på en gange.. men morro var det.

 

Bilder og filmer fra treffet kommer på http://www.raanecrewet.com så fort jeg får snudd meg rundt her, kom nylig hjem nå, små sliten, men skal prøve å få det ut inatt eller imorgen.

 

Forresten, Morty, Heftig og fin kjøring idag! :) Fikk noen bra bilder av deg tror jeg:)

Takker og bukker. Var selv meget fornøyd med kjøringa, det lille som ble riktignok.. Bila fønka bra og jeg satset til tider det jeg klarte, og banen virka veldig glatt, selv om det var tørt. Glattere enn vanlig liksom. Var jo siste treffet med volvon, og det er jo litt synd for den er så utrolig arti å kjøre på bane. Derfor smakte breisladdseieren godt også. Fin avslutning på 2 lange og meget harde år. Trur karrossen begynner å bli litt slitent. Det har jo hvert en del vridninger oppigjennom åra.

 

Vet forresten 1 ting som NGK kan bli bedre på:

Jeg likte egentlig svært dårlig å stå i et gjørmehøl å bytte hjul og ellers traske. Bila mi sjer ikke ut innvendig etter all gjørma for å ikke snakke om klær, bagasjerommet mitt med brukte dekk osv

La merke til at en del i utsstillinga ikke nødvendigvis var utstillings-"materiale"

Her kunne dere ha fått til sikkert 20 plasser ekstra opp asfalten.

Få til bedre plassering av banekjørere slik at vi som faktisk bruker bilene våre får gjort det med glede. (ikke vondt ment, stylere) hehe

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet forresten 1 ting som NGK kan bli bedre på:

Jeg likte egentlig svært dårlig å stå i et gjørmehøl å bytte hjul og ellers traske. Bila mi sjer ikke ut innvendig etter all gjørma for å ikke snakke om klær, bagasjerommet mitt med brukte dekk osv

La merke til at en del i utsstillinga ikke nødvendigvis var utstillings-"materiale"

Her kunne dere ha fått til sikkert 20 plasser ekstra opp asfalten.

Få til bedre plassering av banekjørere slik at vi som faktisk bruker bilene våre får gjort det med glede. (ikke vondt ment, stylere) hehe

 

 

Får vel legge inn litt forsvar her jeg da :)

Det at banebiler måtte stå i grussvingen der er noe vi har måtte brukt å praktisere pga plassmangel. Vi gjorde sikkert en liten feilvurdering i går med å begynne å fylle opp grussvingen. For plana var å fylle opp grussvingen først og nesten halve bakken med banebiler. Var exstra ille i går siden det har regna en stund før treffet i den grussvingen da. Var forresten rekord i antall "solgte" førermøte i går da... 76 tok turen innom møtet!! Dette må jeg si er MEGET bra.

Vi har hatt banebiler på på assfalten og utstilling i grussvingen tidligere, og det ble MEGET dårlig mottatt i fra de som hadde shina å pussa bila klar for utstilling i allefall. Desværre så er det plassmuligheten på lånke ved MYE bil som er å blir ett problem om området ikke blir utbedret.

Det at du så mange biler som ikke var "utstillingsmatriale" kan så være, men vi praktiserer som sagt Førstemann til mølla, og Alle som har bil må få lov å delta på den. Det er ikke noe vi har tenkt å forandre på.

 

Men Morty740. Super kjøring av deg i allefall, blir spennende å se hva du dukker opp med neste år, for jeg regner med du ikke har tenkt å gi deg fordi om 740'n tar kvelden. Kommer ett par heftige bilder fra treffet på hjemmesiden vår etterhvert, bare jeg får kommet meg på egen pc igjen.

 

En meget negativ ting som jeg syns i allefall er folk som ikke klarer å holde fingra sine fra ting de ikke har noe med.. Nå tenker jeg på en Motorsykkel (R1) som sto på parkeringsplassen som noen hadde tuklet med. Var en del på tenninga på den som var fjærnet. Dette syns jeg er MEGET unødvendig. så om noen har sett noen stå ved en MC etter kl. 15.15 i går så er jeg intressert i tips om den saken.!!!

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det morty sier om plasseringen og slikt, men slik er det jo bare desverre..:(

 

Morty: Hvorfor skal du kvitte deg med 740'en? Skal du selge den slik den er eller?

 

 

Uansett ett bra treff synes jeg, med mange folk, når man tenker på hva slags vær det har vært i tider før treffet og slikt...:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det morty sier om plasseringen og slikt, men slik er det jo bare desverre..:(

 

Morty: Hvorfor skal du kvitte deg med 740'en? Skal du selge den slik den er eller?

 

 

Uansett ett bra treff synes jeg, med mange folk, når man tenker på hva slags vær det har vært i tider før treffet og slikt...:)

 

Grunnen er at bila er egentlig kondemnert, men bare kasta sammen fronten igjen for å kunne kjøre på de 2 siste treffene i år. Samtlige foringer er så å si ferdi samt at motor og drivværk skulle hatt seg en overhaling.. Dessuten begynner rusta å ta grep i karrossen.

Har ennå ikke bestemt meg hva det blir til neste år, men ja det blir noe ihvertfall. Skal ikke gi meg. Finnes ikke noe her i verden som er råere enn en heftig runde på bane med masse maks rattutslag. Og det var det en del av i går...

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er at bila er egentlig kondemnert, men bare kasta sammen fronten igjen for å kunne kjøre på de 2 siste treffene i år. Samtlige foringer er så å si ferdi samt at motor og drivværk skulle hatt seg en overhaling.. Dessuten begynner rusta å ta grep i karrossen.

Har ennå ikke bestemt meg hva det blir til neste år, men ja det blir noe ihvertfall. Skal ikke gi meg. Finnes ikke noe her i verden som er råere enn en heftig runde på bane med masse maks rattutslag. Og det var det en del av i går...

 

hehe, vi diskuterte dette i går da du var ute og kjørte.. 'Noen Gi den mannen en S14A! :op: '

 

Kjøringen din står det respekt av, men det virker som bilen hemmer deg litt..:)

 

 

Angående utstillingsgreia synes jeg dere kan vise iallefall litt skjønn.. når man kommer med en ganske nypussa og strøken bil, og bli avvist fordi det står masse gamle rustvrak og dønn orginale biler med stålfelger langs rekka synes jeg det blir litt feil.. (ikke det at det har skjedd meg altså, men det er jo teoretisk mulig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er at bila er egentlig kondemnert, men bare kasta sammen fronten igjen for å kunne kjøre på de 2 siste treffene i år. Samtlige foringer er så å si ferdi samt at motor og drivværk skulle hatt seg en overhaling.. Dessuten begynner rusta å ta grep i karrossen.

Har ennå ikke bestemt meg hva det blir til neste år, men ja det blir noe ihvertfall. Skal ikke gi meg. Finnes ikke noe her i verden som er råere enn en heftig runde på bane med masse maks rattutslag. Og det var det en del av i går...

 

håper du fortsetter med volvo ihvertfall å ikke gjør som noen andre her og kjøper jappse :/

Anders Haugen Club Honda Norge

 

http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående utstillingsgreia synes jeg dere kan vise iallefall litt skjønn.. når man kommer med en ganske nypussa og strøken bil, og bli avvist fordi det står masse gamle rustvrak og dønn orginale biler med stålfelger langs rekka synes jeg det blir litt feil.. (ikke det at det har skjedd meg altså, men det er jo teoretisk mulig)

 

Dette har vært diskutert mang en gang på møter om vi skal begynne å forskjellsbehandle folk for at ikke alle har en skinnende fin bil, og dette har blitt nedstemt hver gang... vi tror vi tjener på det i lengden å ikke ha noen form for forsjellsbehandling. Vil du dra til ett sted hvor du bare vil se skinnende fete biler så dra til de 3 arrangementene Gatebil har. Der finner du ikke rustvrak som du nevner over her. Vi ser ingen grunn til å kjøre noen form for påmelding eller utvelging. Eneste vi har gjort for å fått bort de verste vraka, er 50 kroner extra for å få bilen inn på utstillingsområdet. Rart korr 50kr ekstra betyr for noen. Det er mange biler som står ute pga det. å det er nettopp noen av de du sikter til som ikke har noe på en utstilling å gjøre.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår