Alexxx Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har søkt, men ble bare forvirret av det jeg fant. Hva må til for å få godkjent en 316 (e30) ombygd til 323/325? Leste noe om at man ikke får tak i de nødvendige papirene lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simvik Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 hvertfall motor endring, bremser, dempere, fjærer o.l tror jeg.... er litt stress tror jeg.. må bytte mesteparten av understellet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 du må bytte: bremser foran og bak. stabstagbak på 325-323, da bytter du hele bakstillinga da bærearmene er litt ulike. da får du oxo med 325 bremser. motor, gir, elnett, hjerne, mellomaksel og speedometer. du bør oxo bytte bremsekraftforsterkern, men det er ikke no krav for og få bilen godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Tydeligvis ikke bare bare:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 høres ut som en stor jobb. men hva med ombygging av en 325 til en m3 motor fra koed.dk ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 det går ann og ombygge, godkjenning er en annen sak, du må ha papirer og kvitteringer på motor og deler som er brukt samt atl du må ha bremser og understell som matcher effekten i en m3 motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 det er jo klart.. men hvor dyrt er det å få det godkjent? tror det iallefall ikke blir billig. men må man godkjenne det da:P? men kjip når det er tid for eu kontroll hehe. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 er ikke veldig dyrt og få det godkjent, er bare vanskelig. det som blir dyrt er forsikringa. bør godkjennes ja, ikke bare når det kommer til eu kontroll, men hvis du sku væra uheldig og kjøre ned noen og skade/drepe vedkommende så sitter du med barten godt planta i søppelsekken for og si det sånn. greit og ha sånne ting på det rene og holde god kontakt med biltilsynet under hele bygginga og, sende bilder osv til dem. og ikke minst snakke med en mann hele tida, blir fort mye surr når du prater med mer enn 1. det er ikke å anbefale. hvis du vil vetta mer detaljert kan du sjekke ut http://www.pure-pf.com/ for mer info, og prate med helge vik og gutta på forumet der, de har PEILING! kan oxo sjekke ut http://www.hvmotorsport.com mvh thorbis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.