codegen Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 da har jeg fått mail fra megabillig.. skulle avbestille en kondis og bestille en TSW-5000SPL istand. jeg fikk vist ikke endre på bestillingen fordi "det går ikke ann og endre på låst bestilling. Kun avbestille maks 3 dager" Ehm, jeg bestilte 8/8 og sendte mail om endringa 11/8, javel? over 3 dager det altså:O ikke nok med det, så har de ikke frontsettet inne, noe de værtfall kunne skrivd på nettsiden, også har jeg spurt når, så får jeg tilbake svar: "Snarest" jaja... Og helt til slutt, så sa han faen meg det at de ikke har TSW-5000SPL, så hvorfor i hælvete står den ute på nettsiden da?! Også sier han det at det ville kostet mye og få sendt det hit.. vel, prisene på sendingene står jo på nettsiden! og dette svarte jeg: Jeg sendte da mail til deg om endringen 11/08!!! og bestilte 8/8, det er 3 dager det, som du sier er max!! Og hvorfor har dere TSW`en på nettsiden da? hvor mye det koster å sende er da ikke mye mitt problem! det står jo på nettsiden deres prisen på sendingen!! Lenge til frontsettet kommer da?! og du kunne også skrivd på nettsiden at dere er tom får disse settene! ---- Faen så irritert nå altså! Anyways, ser dårlig ut med TSW-5000SPL derifra, noen forhandlere innpå her som kan komme med ett godt tilbud på den? Mvh, Stian Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Man har 14 dagers angrerett i henhold til norsk kjøpslov. dette kan du garantert få gjennomslag på i forbrukerrådet. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 den drives i amerika, så tviler på at det er likt dær... :O Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Da har du et problem! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 hehe.. ja, vet det. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 bare å henvise til denne tråden og fortelle han at dersom du svartmaler han her og dokumenterer med det du beskriver her vil det koste han LANGT mer enn det han snakker om i frakt og egne kostnader. edit: Skal vi små folk komme noen vei så må vi sannelig ty til utpressing.... :( Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 bare å henvise til denne tråden og fortelle han at dersom du svartmaler han her og dokumenterer med det du beskriver her vil det koste han LANGT mer enn det han snakker om i frakt og egne kostnader. edit: Skal vi små folk komme noen vei så må vi sannelig ty til utpressing.... :( ja, skal gjøre det om jeg ikke kommer noe lengre med mailen jeg sendte til han nå sist:) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Skjønner hva du går igjennom her. Bestilte meg "Infinity kappa PERFECT" subber, de var utsolgt og jeg fikk 2006 mod "Kappa" i stedet! Han kalte meg til og med heldig. Det tok også skikkelig langt tid før de fikk somla seg til å sende pakken. Servicen på den siden er rumpe, men prisene er OK :) Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det er megabillig på sitt beste :iconsm Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Skjønner hva du går igjennom her. Bestilte meg "Infinity kappa PERFECT" subber, de var utsolgt og jeg fikk 2006 mod "Kappa" i stedet! Han kalte meg til og med heldig. Det tok også skikkelig langt tid før de fikk somla seg til å sende pakken. Servicen på den siden er rumpe, men prisene er OK :) plagsomt ja.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det er megabillig på sitt beste :iconsm ja det skal faen meg være sikkert:P hehe Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 billig og billig fru Blom. Skal du først kjøpe fra nettet i USA så kan du like gjerne gjøre det direkte på ebay.com eller noe lignende. Da kan du få det BILLIG! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Nå har det seg vel slik at dersom du benytter deg av webshop i Norge har du forpliktelser og rettigheter selv om firmaet er registrert i utlandet. Så du skal nok ikke ha noen problemer med å få hevet dette kjøpet. For å få deg denne Pioneeren, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med Boomcar i Grimstad. Meget gode på blant annet Pioneer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Aldri hatt problemer med denne sjappa. Bestilte i sommer RF T4004 amp + Type RF komponentsett (6,5"). Kom fort som f. Forrige år var det en svær bestilling derifra, gikk som smurt. Samt de følger ofte opp kundene. Like fornøyd med disse som alle andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 billig og billig fru Blom. Skal du først kjøpe fra nettet i USA så kan du like gjerne gjøre det direkte på ebay.com eller noe lignende. Da kan du få det BILLIG! :) billigere enn i norge værtfall.. men, det som plager meg litt er at får en stund tilbake så hadde torshov tilbud på disse, 5000 får de vistnok, og da var det med kasse :O men selvfølgelig så ble de vist fort utsolgt Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg