codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Nå har det seg vel slik at dersom du benytter deg av webshop i Norge har du forpliktelser og rettigheter selv om firmaet er registrert i utlandet. Så du skal nok ikke ha noen problemer med å få hevet dette kjøpet. For å få deg denne Pioneeren, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med Boomcar i Grimstad. Meget gode på blant annet Pioneer... okai! :=) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Aldri hatt problemer med megabillig jeg heller, bestillte meg forsterker der, og det tok 4 dager fra betalinga til den var i huset mitt. Servicen var ganske bra igrunn for jeg sendte en del mailer og lurte på ting og tang.. Pluss at de fiksa slik at fedex fikk ræva i gir og sendte pakken via dør-til-dør med posten dagen etter den kom istede for å vente i 5 dager som de bruker når de skal opp til trøndelag. Skal faktisk bestille mer stereo derfra på fredag:) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 lykke til :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Fikk svar nå.. om noe av det jeg skrev værtfall; "Vi fikk inn 300 stk av dem idag. Sporing kommer når alt er testet." så jeg spurte om jeg fikk svar på det andre.. tåpeligt Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 nja.. mye jåss fra de karene. skulle ha et RF frontsett 3 veis, lå inne på sia demmes i par år.. men fikk bare til svar at de var utsolgt. har også forsøkt å bestille derfra , men men. alle gjør vel sitt beste så langt de rekker:D men var nevnt ebay her.. der har jeg gode erfaringer fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 okai:) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 boomcar er dyyrt. synes jeg Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 "Vi fikk inn 300 stk av dem idag. Sporing kommer når alt er testet." Moahahaha, de er ikke helt gode i nepa, "når alt er testet"??? Så man kjøper faktisk brukt utstyr derfra!? Men det er sikkert ikke noe problem, de er jo .... var det 8000 ansatte? (må vel ta høyde for at minst halvparten av dem "tester" de lækkre lakkkjolene) Seriøst: Det firmat gjør så mye rart at man kan begynne å lure. Når de modifisere radioer ødelegger de dem og skylder på kunden. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det er vel ikke til å komme bort i fra at det finnes langt mer seriøse aktører på markedet enn Megabillig, men NOEN ting kan man finne temmelig billig der - og sett at de har det på lager - kan man faktisk gjøre en god deal. Når DET er sagt, har jeg - og mange andre - funnet ut at det er mye lurere å gå direkte til amerikanske web-shoper, f.eks. på eBay, da disse har et dokumentert antall fornøyde kunder i form av feedbacks og PayPal-systemet "tvinger" forhandlerne til å være noenlunde seriøse. Og klarer man å handle på megabillig, klarer man jaggu å handle direkte fra eBay også (så sant man kan engelsk, da). :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Nå har det seg vel slik at dersom du benytter deg av webshop i Norge har du forpliktelser og rettigheter selv om firmaet er registrert i utlandet. Så du skal nok ikke ha noen problemer med å få hevet dette kjøpet.QUOTE] Som tidligere sagt i tråden er firmaet i amerika og dermed driver webshoppen derifra, eneste de har i norge så vidt meg bekjent er en reperatør i tilfelle produktene deres går klart før garantid tiden deres er ute. Og ja, de bestemmer selv om de vil reparere eller ikke for som sagt drives det utenom norske kjøpslover og slikt. Men jeg har ikke hørt at folk klager servicen enda, utenom denne tråden da seff :): Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det som er viktig er vel å få varene gjennom tollen.. hørte om en her på forumet som gikk på en smell pga feil utfyllte papirer... Det ble ikke så billig for han alikevel. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 velvel, Da kommer TSW5000`en snart, Fikk en meget god pris med BugBoys i fredrikstad, så den kommer vel i boks straks Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Moahahaha, de er ikke helt gode i nepa, "når alt er testet"???Så man kjøper faktisk brukt utstyr derfra!? Men det er sikkert ikke noe problem, de er jo .... var det 8000 ansatte? (må vel ta høyde for at minst halvparten av dem "tester" de lækkre lakkkjolene) Seriøst: Det firmat gjør så mye rart at man kan begynne å lure. Når de modifisere radioer ødelegger de dem og skylder på kunden. Mvh Dag Johansen hehehehe, ja, reagerte litt på det selv.. ja de påstår vel at de har 8000 ansette, trur fint han driver alene jeg gitt Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 ett ord folkens..... Indoaudio Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 boomcar er dyyrt. synes jeg I følge prisene du får oppgitt av de som jobber der, eller hva som er veiledende priser anbefalt fra importør? Og hvem sammenligner du da egentlig med? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg