Vipe Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 ett ord folkens..... Indoaudio Indoaudio = dårlig kommunikasjon fra selger, og veldig treige med levering :iconsm Men de har jo greie priser da.. :hello: Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emerica Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ser ut til at du har vært litt uheldig med de codegen.. :( Håper jeg blir fornøyd med de nå, skal bli gøy å se. Er første gang jeg handler av megabillig, hittil så oppfatter jeg de som litt frekk i kjeften via mail. Dessuten syns jeg de er dårlige til og svare på mail, har sendt de flere mailer uten å få svar. Ikke særlig godt første inntrykk hittil. Liker ikke det jeg leser på kundereferanser heller, ser ut til at det er mange som har fått ødelagte subber og "moste" pakker. Håper de pakker godt inn :) Blir jeg fornøyd blir det flere bestillinger! Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 velvel,Da kommer TSW5000`en snart, Fikk en meget god pris med BugBoys i fredrikstad, så den kommer vel i boks straks Steinar er grei å ha med å gjøre..............:thumb :thumb :thumb Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 jepp, men var ikke steinar jeg snakket med da:) var en anna fyr som hjelper Steinar litt.. jævla stilig bobla has værtfall ;D Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ser ut til at du har vært litt uheldig med de codegen.. :( Håper jeg blir fornøyd med de nå, skal bli gøy å se. Er første gang jeg handler av megabillig, hittil så oppfatter jeg de som litt frekk i kjeften via mail. Dessuten syns jeg de er dårlige til og svare på mail, har sendt de flere mailer uten å få svar. Ikke særlig godt første inntrykk hittil. Liker ikke det jeg leser på kundereferanser heller, ser ut til at det er mange som har fått ødelagte subber og "moste" pakker. Håper de pakker godt inn :) Blir jeg fornøyd blir det flere bestillinger! ;D Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Da får jeg igjen pengene får kondisen og det andre er blitt sendt. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 solgte meg en defekt spiller,,,som så åpna ut,men var ikke modda til europeisk radio,ergo ingen grunn til at de noen gang skal ta den ut av pakken engang,,,,,mente det var fordi den var testet! Når jeg konfronterte han med det så gjorde han narr av meg og la skylda over på meg! MegabilliG you rock :thumb Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 mhm. useriøs dritt butikk Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Dessverre så er det sånn att dette MÅ enkelte her erfare sjøl.Viss man leter her på forum etter produkter på kjøp/salg så er det mye bra.Istedenfor haste kjøp,ta det heller med ro og let etter PENT BRUKT.Det var en viss bruker her som solgte til gi bort pris.Han kjører rundt i en Orange Civic.Tror ikke det er så forbanne vanskelig å bli enige på pris med forhandlere som er her på forum. Så er det att man har GARANTI.Greit att man har service folk her hjemme.Som sagt er det opp til hver enkelt å kjøpe fra utlandet.Men veien kan bli lang og kronglete viss feilen på produktet er av større kaliber.Eks på finn.no Focal Utopia 165W selges for 3000.- Dette er kun ett eksempel på att det er mulig å gjøre ett kupp i Norge også,men vær på vakt for svindlere. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 merkelig hvor mye problemer folk opplever med disse :). Alt jeg har bestilt derifra har også blitt åpna, men tror det er tollen som gjør det faktisk, for å sjekke ut ting og tang. Selve delene var fortsatt pakka(i sin orginal plast o.l.) inn inni selve pakka.. men pappen utenpå er altid litt skada etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 indoaudio ja... kjøpte 2 stk alpine r subber. gikk 11 dager til tromsø. Funket greit der, svar og kontakt med engang. men som alle andre så kan kjøp variere stort fra person til person når det gjelder sammer firma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 merkelig hvor mye problemer folk opplever med disse :). Alt jeg har bestilt derifra har også blitt åpna, men tror det er tollen som gjør det faktisk, for å sjekke ut ting og tang. Selve delene var fortsatt pakka(i sin orginal plast o.l.) inn inni selve pakka.. men pappen utenpå er altid litt skada etc. Forsterkeren min fra megabillig var også åpna, men ikke tatt ut av plasten.. Eska så 100% herpa ut og det så ut som at eska var brukt til diverse rart.. men produktet var bra det:) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 indoaudio ja... kjøpte 2 stk alpine r subber. gikk 11 dager til tromsø. Funket greit der, svar og kontakt med engang. men som alle andre så kan kjøp variere stort fra person til person når det gjelder sammer firma. Greit å høre at det er noen som har bestillt subber fra indio å fått så kjappt, vurderer å bestille mine Alpine Type-X derfra.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Faen blir bare mer og mer sinna på de jævlene i Megabillig jeg. Sitter her med ei sjokkregning på 1400 spenn fra FedEx! Jævla fortolling! Først betalte jeg 720 i frakt, så nesten 500 i moms og nå 1400 i fortolling! Faen som jeg angrer på det kjøpet mitt :( Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hva var det du kjøptE? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg