Gå til innhold

megabillig.com, useriøst.

Ranger emnet

codegen

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut til at du har vært litt uheldig med de codegen.. :(

Håper jeg blir fornøyd med de nå, skal bli gøy å se.

Er første gang jeg handler av megabillig, hittil så oppfatter jeg de som litt frekk i kjeften via mail.

Dessuten syns jeg de er dårlige til og svare på mail, har sendt de flere mailer uten å få svar. Ikke særlig godt første inntrykk hittil.

Liker ikke det jeg leser på kundereferanser heller, ser ut til at det er mange som har fått ødelagte subber og "moste" pakker. Håper de pakker godt inn :)

Blir jeg fornøyd blir det flere bestillinger!

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du har vært litt uheldig med de codegen.. :(

Håper jeg blir fornøyd med de nå, skal bli gøy å se.

Er første gang jeg handler av megabillig, hittil så oppfatter jeg de som litt frekk i kjeften via mail.

Dessuten syns jeg de er dårlige til og svare på mail, har sendt de flere mailer uten å få svar. Ikke særlig godt første inntrykk hittil.

Liker ikke det jeg leser på kundereferanser heller, ser ut til at det er mange som har fått ødelagte subber og "moste" pakker. Håper de pakker godt inn :)

Blir jeg fornøyd blir det flere bestillinger!

;D

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgte meg en defekt spiller,,,som så åpna ut,men var ikke modda til europeisk radio,ergo ingen grunn til at de noen gang skal ta den ut av pakken engang,,,,,mente det var fordi den var testet! Når jeg konfronterte han med det så gjorde han narr av meg og la skylda over på meg!

MegabilliG you rock :thumb

'94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser!

X:

'83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så er det sånn att dette MÅ enkelte her erfare sjøl.Viss man leter her på forum etter produkter på kjøp/salg så er det mye bra.Istedenfor haste kjøp,ta det heller med ro og let etter PENT BRUKT.Det var en viss bruker her

som solgte til gi bort pris.Han kjører rundt i en Orange Civic.Tror ikke det er så forbanne vanskelig å bli enige på pris med forhandlere som er her på forum.

Så er det att man har GARANTI.Greit att man har service folk her hjemme.Som sagt er det opp til hver enkelt å kjøpe fra utlandet.Men veien kan bli lang og kronglete viss feilen på produktet er av større kaliber.Eks på

finn.no Focal Utopia 165W selges for 3000.- Dette er kun ett eksempel på att

det er mulig å gjøre ett kupp i Norge også,men vær på vakt for svindlere.

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig hvor mye problemer folk opplever med disse :). Alt jeg har bestilt derifra har også blitt åpna, men tror det er tollen som gjør det faktisk, for å sjekke ut ting og tang. Selve delene var fortsatt pakka(i sin orginal plast o.l.) inn inni selve pakka.. men pappen utenpå er altid litt skada etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig hvor mye problemer folk opplever med disse :). Alt jeg har bestilt derifra har også blitt åpna, men tror det er tollen som gjør det faktisk, for å sjekke ut ting og tang. Selve delene var fortsatt pakka(i sin orginal plast o.l.) inn inni selve pakka.. men pappen utenpå er altid litt skada etc.

Forsterkeren min fra megabillig var også åpna, men ikke tatt ut av plasten.. Eska så 100% herpa ut og det så ut som at eska var brukt til diverse rart..

men produktet var bra det:)

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indoaudio ja...

kjøpte 2 stk alpine r subber. gikk 11 dager til tromsø. Funket greit der, svar og kontakt med engang.

men som alle andre så kan kjøp variere stort fra person til person når det gjelder sammer firma.

Greit å høre at det er noen som har bestillt subber fra indio å fått så kjappt, vurderer å bestille mine Alpine Type-X derfra..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider