Gå til innhold

hva er det treigeste du har kjørt?

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En 93' Suzuki Alto tror jeg... Husker ikke motorstørrelsen, 1.1 kanskje?

Var uansett den aller første bilen jeg kjørte :D Kvelte stakkaren hele tiden, hehe.

Hørtes ut som en veps! Chunk - Vroooommm - Vroommb z z z z z - Chunk - B z z z z z z z z z z - Chunk - "hoste hoste" - Game over :D:D:D

Den klarte aldri mer enn 70 km/t. Men litt sjarmerende var'n, dog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå følger to gode historier..

januar 2003 skulle jeg fra enebakk til bergen, og over hardangervidda bar det... jadda hedda, der var det 7cm med stål-is som hadde blitt opptygd av lastebil kjettinger. når jeg passerte 25km/t så trodde jeg at jeg skulle rotere på vitale indre organer... stakkars 944'n hadde det ikke godt da. brukte 22 timer på turen, NON-STOP (kjøring, ikke godteriet)

i vinterferien i år var jeg og noen kompiser i drammen og henta litt drikkevarer.. en hel pall med "BAWLS" for de som kjenner igjen detta. så vi fyllte bagasjen i gode gamle 740'n jeg fikk av fatter, samt en mini henger med alt detta. inni bilen satt vi 5 dørvakter, og jeg er den minste med stusslige 120kg. lierbakken var ikke moro med tanke på at bilen går bare på 3 med litt godvilje, har en gasser som ikke har vært justert siden den forlot fabrikken i '86 og har stempelringer som er slappere enn ringen på noen av jentene som "jobber" på kaia i oslo... jeg husker iallefall en linjegods bil med henger som tuta på oss da han kjørte bak oss i krabbetunellen opp bakken der...

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ghia4x4

Andre begynnerbilen min. Hadde ikke engang lappen da... Jo lengre nedi motorrommet en kommer, jo flere brasilianske deler dukker opp. Skikkelig 3.verden bil.

Det var en kamerat av meg som hadde LX`en . Vi mekka mer enn vi kjørte

Dette er den bilens liv etter at han kjøpte den

- gikk en dag

- toppakninga gikk til helvete

- Gikk i en uke

- Toppakninga igjen

- Gikk i 3 uker

- det eletriske kuka seg

- gikk i en uke

- ventilhavari pga en mutter i innsuget

- bilen gikk på dynga

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-94 Toyota Hiace 2,4D ... pappa sin treige kjerre... er ikke noe god på vinterføre heller, stod en gang og spant på snø med fordekkene i nedoverbakke...

Og må bare nevne at hos MP i Oslo har vi faktisk en Toyota Landcruiser, fet bil...drev faktisk utrykkningskjøring med den...går bra en :D ... så det er heldigvis ikke bare trege biler i army'n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, siden jeg ikke har hatt lappen så utrolig lenge, så blir det tregeste jeg har kjørt en Passat på 90hk..

:)

Men det blir nok noen rare turer på meg også oppgjennom livet regner jeg med :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider