SHV Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Suzuki SJ 413, med motvind sto det nesten stille..... Orion med diesel UTEN turbo, akset senere på første gir enn en "vanlig" bil på 5 gir :D Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Uten tvil. Citroen 2CV med 29 illsinte ungfoler Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 96 modell Honda Civic 1.4i med 75 særdeles slappe hester. Måtte ha nesten full gass for å få den til å gå i det hele tatt. Hvis vi skal snakke om noe på 2 hjul så må vel det bli en helt original Honda Mt5. Den gikk så dårlig at jeg trodde den sto i neutral.... Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Har ikke kjørt så utrolig mye, men Golf 2'n min med ødlagt forgasser tror jeg kommer høyt opp på listen.. Måtte kjøre med full gass for at den ikke skulle dø ut, og når jeg hadde full gass holdt den på å drukne i bensin :p heldigvis fikset :) ble dyrt når "bare" har 14mil hjem hver helg. Ble vel bare en slik tur, så var det fikset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by LupoB0Y for oss som ikke har hastverk.. :D tregeste jeg har kjørt var en ford courier 1.3 Ford Courier er helt klart den tregeste bilen jeg har kjørt og.. På god plass #2 har jeg Peugeot Partner 1,9D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Peugeot Partner 1,4 bensin........den bilen gjør meg sprø!!! drunk den går sikkelig dårlig.... Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Er ikke akkuratt noen racer denne heller... Det daueste jeg har kjørt er vel en MB 230E W123 81-mod. Har hatt den i 130 men da ble jeg seriøst redd for at limet/sikaflexen/skruer/muttere skulle løsne og bilen kollapse (trengte litt motorvei for å opnå den farten da) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Qee Ja, hva er egentlig det treigeste du har kjørt? Det er en strekning her jeg ikke kan holder mer enn 7km/h når jeg kjører.. Forøvrig er det tregeste kjøretøyet jeg har kjørt en.. -98 Toyota Hiace D-Turbo Full Time 4WD Lang utgave, fullastet med datautstyr (pcer uten emballasje), og en henger bak fullastet med skjermer uten emballasje.. Totalvekt på hele greia var MYE, og jeg klarte å få bilen opp i 85 på det meste.. Nedover mot Olavsgård på vei nordover på E6.. ellers var jo Caddy SDi også en prøvelse å kjøre forbi med.. Hiacen funka ganske greit uten last egentlig, men U-sving i 80-90km/h mellom Dombås og Hjerkinn anbefales IKKE (på 2 hjul på tundran.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Hmm.. Jeg er jo en øvelseskjører jeg da, men har kjørt en del biler alikevel, den tregeste må vel være Ford Kurder 1.8d med mamma som satt ved siden av og masse stein baki. Måtte nesten dytte den opp bakkene. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 VW Transporter 2,4D Syncro lang type med 2stk kabeltromler bak + Boggihenger med mye dritt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Må ha vært Bobla mi 58 US med helst sinnsykt litten motor. Motor på gress klipper ser større ut. Ellers så er jo ikke nye bilen min noen rakket heler da :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Kid-A '64 Boble 1200 hentet etter mange år på låven, nå mitt pent ventende finbilsprosjekt:eek: Da skulle du testa bobla til søs.. 60 modell 1200.. 30hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 tauing av bil på vinterføre fra hemsedal til oslo er vel den turen som tok lengst tid... brukte 3 timer opp og 5-6 timer ned doh Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Tommy405GTX tauing av bil på vinterføre fra hemsedal til oslo er vel den turen som tok lengst tid... brukte 3 timer opp og 5-6 timer ned doh Hehe. Måtte taue fra Fjerdingby til Flateby her om dagen jeg.. Er vel ca 2-2,5 mil.. Vi brukte i overkant av halvannen time.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Fatterns gamle Corsa TR 1,0L med heftige 42 hk. Med 5 i bilen og noen bagger baki, var det ikke rare farten i motbakkene på motorveien. Måtte som regel ned tredje gir Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg