vx2go Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Du tenker på mitt?Det forsvinner helt på lørdagen :) Var å henta ny leppe til bakfangeren også nå som jeg skal lakke og montere så fort hengerfestet er kappet av ;) Jepp ditt hehe. Få fått på noe lakk så fort som bare det nå da på de nye delene. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 da er det bare på med s4 fanger da(-:, men du slipper vel å betale for skaden? siden du har navn,nr og vitne? får komplettere med dette: http://www.tmtuning.com/HOME/medienarchiv/bilder/4157_a4-e-323.jpg http://www.tmtuning.com/HOME/medienarchiv/bilder/4735_a4-l-141.jpg :w00t Det var det da. Får høre hva forsikringsselskapet sier om det. Er 4000kr i egenandel så får se hva som lønner seg. Men jeg krysser jo fingra for at forsikringsselskapet hans ordner opp og dekker alt da. Den bakfangeren har jeg ikke sett før faktisk! Den var NICE :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Jepp ditt hehe. Få fått på noe lakk så fort som bare det nå da på de nye delene. Hehe, ja. Frontleppa er lakkert og settes på. Også skal jeg ta sideskjørta så fort jeg har tid. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Av alle bakfangere syntes jeg det er denne som passer best på S4 stuk (er vel en orginal s4 bakfanger (-; ) Ligger under "eksteriør" i Audi-delen på http://www.tmtuning.com EDIT: nå er jo tiden å handle... dollarkurs - 5.9689 Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Alex: Siden du skal senke den mer, du har ikke behov for fjørbeinstag da? har et liggende fra OMP. Trur jeg la ut et bilde engang på 1.9TDI bilen min. Jeg har ikke behov for den så selger den Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Av alle bakfangere syntes jeg det er denne som passer best på S4 stuk (er vel en orginal s4 bakfanger (-; ) Ligger under "eksteriør" i Audi-delen på http://www.tmtuning.com EDIT: nå er jo tiden å handle... dollarkurs - 5.9689 Hehe, sant nok. Den var pen ja :) Alex: Siden du skal senke den mer, du har ikke behov for fjørbeinstag da? har et liggende fra OMP. Trur jeg la ut et bilde engang på 1.9TDI bilen min. Jeg har ikke behov for den så selger den Hm..jeg vet ikke helt jeg. Har liksom aldri helt sett noen grunn til å stive den opp mer. Synes den er relativt stiv fra før av. Må først få bretta inn den kanten på hjulbuene iallefall. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Da sier du i fra evt så ser vi da :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Da sier du i fra evt så ser vi da :) Of course :) Du får ta deg en tur innover når Rune skal opp hit. Så får vi cruuuuuise rundt ;) hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Jepp det skal jeg, rune kommer innom meg på vei ned :) Blir bra det.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Jepp det skal jeg, rune kommer innom meg på vei ned :) Blir bra det.. Så bra! :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Hehe stemmer, må ta en fyllestopp hos kenneth, før vi kommer innover dalen alex. men det blir full rulle, regn med. jeg har startet festen allerede nå!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Hehe stemmer, må ta en fyllestopp hos kenneth, før vi kommer innover dalen alex. men det blir full rulle, regn med. jeg har startet festen allerede nå!!! Hehehe, sånn det skal låte Rune ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Dette blir konge :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 huff litt uflaks men detta går rette veien :) den blir bare penere og penere ....... STÅ PÅ :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 huff litt uflaks men detta går rette veien :) den blir bare penere og penere ....... STÅ PÅ :) Takk takk :) Nå forsvinner hengerfestet og nylakkerte front og bakleppe blir montert i morra også :D Så er det bare å kjøpe sotespray til lysa og få fiksa de. Så tror jeg at jeg er fornøyd for en liten stund :P Har så alt for mange planer, men har desverre hverken nok tid eller nok penger til å gjøre alt :( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg