Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

• Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du kan jo prøve deg selv egentlig hvis du har tolmodighet til det :D

er egentlig bare bakruta som er jævlig ... kan bruke den derre plexi plate sote greia som var oppe til diskusjon en gang bak siden du ikke kommer til¨å bevege på den ruta :)

Tja, var det da... Prøvde å sote rutene på russebilen husker jeg. Det gikk rett i dass for å si det sånn. Tror jeg må få noen til å gjøre det for meg for at det skal bli pent :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nye lysa mine i dag :D

Og etter mye banning, kutting og faenskap så fikk jeg til slutt ene lykta på plass :op:

Den andre kommer vel på i løpet av morgendagen. Ødela 3-4 skruer og fester så de må kjøpes i morra å. Også må jeg få kobla til ringene, hang bare 6 løse ledninger under hver lykt, men resten av ledningene var plug-n-play :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da kommer noen bilder av nye frontlyktene ferdig montert på bilen :)

Har kjøpt nye blinklys pærer som jeg skal sette inn, sånne som er chrome farget. Også skal jeg bytte de små parklyspærene med hvite eller xenonlook pærer :)

Sånn så de da ut etter jeg hadde pakket dem ut:

IMG_2854Medium.jpg

Så litt bilder fra monteringa:

IMG_2855Medium.jpg

IMG_2856Medium.jpg

IMG_2857Medium.jpg

Og det ferdige resultatet:

IMG_2862Medium.jpg

IMG_2864Medium.jpg

IMG_2867Medium.jpg

IMG_2880Medium.jpg

IMG_2881Medium.jpg

IMG_2887Medium.jpg

IMG_2888Medium.jpg

Ble utrolig fornøyd :D

Synes bilen ser mye sintere ut nå, så da gjenstår det bare å få montert grøftelys og sota de andre utvendige lysene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider