al3x Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Prøvde å ta noen bilder av ringene nå som det er litt mørkere ute. Lurer faktisk på om jeg skal ta ut eller koble fra den gule parklyspæra. Ser nesten ikke de innerste ringene pga. de =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hehe, ja. Idiotisk patent på de festene der ass. Takk for hjelpen forresten SofaPute =) hehe :D bare hyggelig. alt ble jo faktisk veldig bra! :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siimen Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 pene lykter du har! men du skulle ha gjort om litt på lakkeringa, hvis du hadde lakkert ned til tuppen av lyktene, istedet for inn mot panseret hadde det gjort seg synes jeg hvertfall:) fått en mer gjevn overgang;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 pene lykter du har! men du skulle ha gjort om litt på lakkeringa, hvis du hadde lakkert ned til tuppen av lyktene, istedet for inn mot panseret hadde det gjort seg synes jeg hvertfall:) fått en mer gjevn overgang;) Mhm, skjønner godt hva du mener. Men nå var det aldri planlagt å ha de lysa når jeg først lakkerte bilen :P Så da får det bare bli sånn som det er nå. Kan hende det blir ny lakk på hele bilen etterhvert, da blir den helt sort eller helt matt sort :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Mhm, skjønner godt hva du mener. Men nå var det aldri planlagt å ha de lysa når jeg først lakkerte bilen :P Så da får det bare bli sånn som det er nå. Kan hende det blir ny lakk på hele bilen etterhvert, da blir den helt sort eller helt matt sort :) Stemmer for helt blank sort :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Stemmer for helt blank sort :D Hehe, får se hva som skjer. Blir nok ikke i år, kanskje neste år :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Du må ta bort parkpæra... Stemmer for svart matt!! :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Du må ta bort parkpæra... Stemmer for svart matt!! :) Ja, jeg tror jeg kommer til å gjøre det. Ringene synes ikke godt nok med den pæra i. Hele bilen i matt svart hadde blitt fett ja :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Enig med de andre her om at bilen hadde gjort seg mye bedre med litt annerledes lakk, men lyktene ble veldig bra. Sitter å vurderer litt selv. Jeg må jo ha en ny lykt uansett så:P (Litt usikker siden jeg liker de lyktene jeg allerede har ganske godt. Facelift:) ) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Er ikke lett det der med lys nei. Satt lenge og prøvde å forestille meg hvordan det kom til å bli på bilen, men jeg synes de tok seg bedre ut enn jeg hadde regna med :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Ja jeg synes hvertfall det ble kjempebra:) Tusen reiser bedre enn de orginale som satt på din hvertfall. Vet du om man får bestilt kun 1 lykt eller må man bestille sett? Som sagt så har jeg faceliftlykter, men trenger en ny, og da spørs det hvis jeg må bestille begge, om jeg også skulle hatt sotede. Hmmmm... Vanskelig:wonder: Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Ja jeg synes hvertfall det ble kjempebra:) Tusen reiser bedre enn de orginale som satt på din hvertfall. Vet du om man får bestilt kun 1 lykt eller må man bestille sett? Som sagt så har jeg faceliftlykter, men trenger en ny, og da spørs det hvis jeg må bestille begge, om jeg også skulle hatt sotede. Hmmmm... Vanskelig:wonder: Når du har facelift, kan du kjøpe én lykt. Dette kan gjøres her: http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0015&ASP=2801977&Type=Audi&Model=A4&Year=2000 Når du skal kjøpe aftermarked lykter ("uorginale"), som alex her har. Får du som regel disse bare i sett. Om du ikke finner enkle på ebay\finn.no Men må minne deg på at det er masse forskjellige produsenter på disse, og finnes utallige designs. Bare små ting kan skille de forskjellige lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 De jeg kjøpte kom kun i sett. Men så kosta de ikke mer enn 139€ da, utrolig billig hvis man sammenligner med norske priser :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Usj.. bilen gikk ikke gjennom EU-godkjenninga forrige uke, litt ting som må fikses gitt =/ Og siden jeg ikke fikk medhold i søknaden min om utsatt EU-kontroll så leverer jeg inn skilta i morra, fikser det som skal fikses, henter ut skiltene igjen og så godkjenner jeg den. Skulle egentlig godkjent den i mai, men har rett og slett ikke hatt tid til det pga. skole og eksamensdritt. Får det justerbare senkesettet neste uke, derfor jeg må gjøre det sånn. Gidder ikke kjøpe nye dempere bak bare for å kjøre med de en ukes tid (var lekkasje i ene bakdemperen). Så da blir jeg uten bil en liten stund desverre =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 huff så kjedeli :( glad jeg fikk godkjent mitt senke sett enda han bare fant nr på 1ene bakfjøra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg