Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått sota baklysene mine litt, tror jeg skal legge noen strøk til. Ble ikke fullt så mørkt som jeg håpet på. (beklager dårlige bilder, hadde bare mobilen tilgjengelig nå):

Bilde034Medium.jpg

Bilde035Medium.jpg

(Det sorte som er under lysa er bare rester etter maskeringa, fikk ikke av alt nå)

 

Ellers så venter jeg på at S4 grillen og at eksosen skal komme slik at jeg kan få montert det :)

 

Har fått ordnet opp med forsikringa etter at jeg ble rygget på å, så de pengene er på vei. Så da kan jeg bestille ny frontfanger :D Tenker jeg bestiller fra BSbildeler, koster bare 2790kr der vs. Møller som tar 5400kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjell på kvaliteten også Alex ;)

forøvrig, så anbefaller jeg deg streetdesign på skjetten hvis du skal ha dietrich fangeren. de har 1 uke leveringstid, og myyyyyyyyyyyyyye bedre kundeservice enn bs bildeler :)

Joachim

 

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjell på kvaliteten også Alex ;)

forøvrig, så anbefaller jeg deg streetdesign på skjetten hvis du skal ha dietrich fangeren. de har 1 uke leveringstid, og myyyyyyyyyyyyyye bedre kundeservice enn bs bildeler :)

Joda, kvaliteten er nok bedre med ekte Audi deler ja.

Har Streetdesign den fangeren? Har ikke funnet den der. En på jobben har forsåvidt åpnet styling sjappe på Korset, så kunne få den der å sa'n. Sparer jeg frakta i så fall.. Men Dietrich har kun en fanger igjen på lager, og den har BSBilder holdt av til meg nå... Ellers tok det 5 uker å få den.

 

Ble fett med soting Alex! =)

 

Bilen din er peen nå ass!:D Blir bra når dem nye delene kommer^^

 

Btw, soter du utvendig på glassene? Eller innvendig?

 

Må ha litt mer farge på baklysa, så blir det bra :)

Tok bare å spraya på utsiden jeg. Har lagt på 11 tynne lag nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kvaliteten er nok bedre med ekte Audi deler ja.

Har Streetdesign den fangeren? Har ikke funnet den der. En på jobben har forsåvidt åpnet styling sjappe på Korset, så kunne få den der å sa'n. Sparer jeg frakta i så fall.. Men Dietrich har kun en fanger igjen på lager, og den har BSBilder holdt av til meg nå... Ellers tok det 5 uker å få den.

 

 

 

Må ha litt mer farge på baklysa, så blir det bra :)

Tok bare å spraya på utsiden jeg. Har lagt på 11 tynne lag nå :P

 

han som har åpna på korset driver vel mts autopart? ;)

 

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=13329

vil anbefalle deg å sende mail til dietrich. de svarer på mail utrolig kjapt. er overbevist om at de har fler på lager.

Joachim

 

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøff lakkering å fin bil btw

 

går en 3er golf rundt her,med mattsvart øverst,å grønn metallic farge nederst

 

Takk skal du ha :)

 

han som har åpna på korset driver vel mts autopart?

 

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=13329

vil anbefalle deg å sende mail til dietrich. de svarer på mail utrolig kjapt. er overbevist om at de har fler på lager.

MTS Autopart det heter ja. Skal høre litt mer med han i dag, rakk ikke i går.

Streetdesign har jo seff stengt på fredager. Men de har ikke hatt den fangeren før iallefall. Så den var lagt til 25. juni i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår