RomskogCruising Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Grrrrr, bestill en til meg også da ;D Går nok for en S4 grill jeg også =) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hehehe, ble impuls kjøp det der gitt xP Måtte nesten ha S4 grill når jeg skal ha S4 fanger etterhvert. Men S4 logoen blir fjernet da, kan ikke akkurat ha den på min bil synes jeg :P Mangler en del liter slagvolum og "litt" hester. Hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hehehah ;D Sant så sant =) Jeg bare venter på lønningen jeg nå! Da blir det nok litt deler på meg også skal du se ^^ Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hehe, ja. Var disse pengene da. Tror den lønna jeg fikk nå nettopp forsvinner fort =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Pleier å være sånn =/ Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Da har jeg fått sota baklysene mine litt, tror jeg skal legge noen strøk til. Ble ikke fullt så mørkt som jeg håpet på. (beklager dårlige bilder, hadde bare mobilen tilgjengelig nå): (Det sorte som er under lysa er bare rester etter maskeringa, fikk ikke av alt nå) Ellers så venter jeg på at S4 grillen og at eksosen skal komme slik at jeg kan få montert det :) Har fått ordnet opp med forsikringa etter at jeg ble rygget på å, så de pengene er på vei. Så da kan jeg bestille ny frontfanger :D Tenker jeg bestiller fra BSbildeler, koster bare 2790kr der vs. Møller som tar 5400kr. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 forskjell på kvaliteten også Alex ;) forøvrig, så anbefaller jeg deg streetdesign på skjetten hvis du skal ha dietrich fangeren. de har 1 uke leveringstid, og myyyyyyyyyyyyyye bedre kundeservice enn bs bildeler :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Ble fett med soting Alex! =) Bilen din er peen nå ass!:D Blir bra når dem nye delene kommer^^ Btw, soter du utvendig på glassene? Eller innvendig? Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 forskjell på kvaliteten også Alex ;)forøvrig, så anbefaller jeg deg streetdesign på skjetten hvis du skal ha dietrich fangeren. de har 1 uke leveringstid, og myyyyyyyyyyyyyye bedre kundeservice enn bs bildeler :) Joda, kvaliteten er nok bedre med ekte Audi deler ja. Har Streetdesign den fangeren? Har ikke funnet den der. En på jobben har forsåvidt åpnet styling sjappe på Korset, så kunne få den der å sa'n. Sparer jeg frakta i så fall.. Men Dietrich har kun en fanger igjen på lager, og den har BSBilder holdt av til meg nå... Ellers tok det 5 uker å få den. Ble fett med soting Alex! =) Bilen din er peen nå ass!:D Blir bra når dem nye delene kommer^^ Btw, soter du utvendig på glassene? Eller innvendig? Må ha litt mer farge på baklysa, så blir det bra :) Tok bare å spraya på utsiden jeg. Har lagt på 11 tynne lag nå :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Heheh ^^ Var noen lag også det! Men sitter dette når du skal vaske bilen å sånn da? Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Hehe, ja. Tja, skal bli spennende å se :P Skal ha litt klarlakk utenpå igjen så burde vel holde :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 tøff lakkering:) å fin bil btw:) går en 3er golf rundt her,med mattsvart øverst,å grønn metallic farge nederst Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Joda, kvaliteten er nok bedre med ekte Audi deler ja.Har Streetdesign den fangeren? Har ikke funnet den der. En på jobben har forsåvidt åpnet styling sjappe på Korset, så kunne få den der å sa'n. Sparer jeg frakta i så fall.. Men Dietrich har kun en fanger igjen på lager, og den har BSBilder holdt av til meg nå... Ellers tok det 5 uker å få den. Må ha litt mer farge på baklysa, så blir det bra :) Tok bare å spraya på utsiden jeg. Har lagt på 11 tynne lag nå :P han som har åpna på korset driver vel mts autopart? ;) http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=13329 vil anbefalle deg å sende mail til dietrich. de svarer på mail utrolig kjapt. er overbevist om at de har fler på lager. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 tøff lakkering å fin bil btw går en 3er golf rundt her,med mattsvart øverst,å grønn metallic farge nederst Takk skal du ha :) han som har åpna på korset driver vel mts autopart? http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=13329 vil anbefalle deg å sende mail til dietrich. de svarer på mail utrolig kjapt. er overbevist om at de har fler på lager. MTS Autopart det heter ja. Skal høre litt mer med han i dag, rakk ikke i går. Streetdesign har jo seff stengt på fredager. Men de har ikke hatt den fangeren før iallefall. Så den var lagt til 25. juni i år. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 stemmer, men streetdesign skaffer den. samme som med BS bildeler. Hva heter han du jobber sammen med som har åpna utsalg? http://www.mtsautopart.no de er jo fler som driver det sammen da Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg