Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilder? :-)

 

De kommer :P Minnekortet på digitalkameraet sluttet å virke på fredagen, så må finne den orginale eller kjøpe ny. Men skal få tatt bilder til deg :D

 

Hvordan går det med sotingen av baklyktene Alex? =)

Ferdig enda? Lurer på om jeg skal gjøre det selv inntil jeg får nye baklykter, men må se hvordan dine ble til slutt ^^

 

Har ikke gjort noe særlig med bilen i det siste egentlig. Men i morra skal jeg få gjort en del. Så da kommer det flere bilder av sotinga på baklysa og sånt :)

-----------------------------------------------------------------

 

Ellers har jeg fått S4 grillen nå, må bare få pellet av S4 merket og så montere den :P Ny eksos kommer på i morra, ble Supersprint bakpotte og selvbygg fra katalysatoren og bakover. Simon's anlegget var det 3 ukers leveringstid på, uff =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å skrudd litt i dag da :)

Det som ble gjort i dag var å montere nye grillen, skifte bremseskiver foran + litt annet småtteri :)

 

Eksosen tar jeg på søndag, jeg manglet nemmlig et par bukker for å få gjort det i dag. Fant ut at det ble umulig å komme seg under og jobbe med bare to bukker (får skylde på ølmagan :P)!

 

Men men, nok snakk. Fyrer på med noen bilder :)

IMG_3130Medium.jpg

Tok av dekket og fikk se hvordan innerskjermen så ut i forkant, ikke pent :P Dekket som har slitt vekk plastikken (Ops!)

 

Så begynte jeg arbeidet med å bytte skiver:

IMG_3132Medium.jpg

Sånn så de gamle skivene ut, de var også veldig ujevne og generelt sett slitne. Så jeg dro på Mekonomen Jessheim og fikk noen nye skiver.

IMG_3133Medium.jpg

Brembo is tha shit! :P hehe. Er bare OEM skiver desverre, får oppgradere til noe grommere senere. (ignorer den ødelagte eska, var litt ivrig)

IMG_3134Medium.jpg

IMG_3139Medium.jpg

IMG_3136Medium.jpg

Så var det bare å montere skivene og kalipperene og sette på hjula igjen:

IMG_3144Medium.jpg

(Beklager dårlig bilde!)

 

Neste på programmet da var å få montert S4 grillen. Tok av den gamle og satt inn den nye. Men, det viste seg at spaken for å åpne panseret med var for tykk til at jeg fikk dratt den ut med S4 grillen. Og siden jeg hadde glemt Dremelen hjemme ble det utsatt til i kveld.

IMG_3151Medium.jpg

Sånn ser den ut orginalt, alt for tykk til å gå ut igjennom S4 grillen. Så her måtte det files litt.

IMG_3158Medium.jpg

Og slik så den ut etter å ha montert og demontert S4 grillen ørten ganger for å finne ut om det gikk bra eller ei. Løste seg til slutt da :)

IMG_3160Medium.jpg

S4 grillen montert med emblemet på og den orginale grillen nedenfor.

IMG_3162Medium.jpg

Så var endelig S4 emblemet borte, det satt utrolig godt fast. Festet med to metall "klyper" med tagger som sitter i plasten. Idiotisk patent!

 

Noen flere bilder av S4 grillen montert :)

IMG_3165Medium.jpg

IMG_3167Medium.jpg

IMG_3169Medium.jpg

Her med parklysa på (har ikke fått plukket vekk parklys pærene enda, sorry!)

 

Noen nærbilder av lysa som 2fast4u86 etterlyste:

IMG_3172Medium.jpg

IMG_3173Medium.jpg

 

Og noen bilder av nye bakpotta :)

IMG_3175Medium.jpg

IMG_3180Medium.jpg

IMG_3177Medium.jpg

IMG_3179Medium.jpg

 

Sånn! Det er vel stort sett alt som har skjedd med bilen min i dag :P Mer kommer til helgen ;)

 

Stay tuned! lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deiligdeiligkreeeeem

 

Niiiiice Alex =D

 

Dette blir konung (Y) s4 grill FTW :D

 

Thanks ^_^

 

Må si jeg liker S4 grillen ja, bare få på S4 fanger nå så blir det enda bedre :cool:

 

Edit: Har forresten en orginal grill og et S4 merke til salgs nå hvis noen vil ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår