Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

• Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

heisann...så det er her du får alle keysa til WP? :p hørt litt rykter om den audien din, syns det var rått med den lakkeringa :D Labbe og jeg har form til en a4 front som ser bra ut hvis du er ute etter å få den litt spenstigere foran...skal få den en kopi til spotpris hvis du tar turen til horten;)

men flere bilder? intriør?

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alle de trykka kommer nok fra irc gitt :P Takk for det du ;) Blir nye felger og styling til våren tenkte jeg.

Du får sende over et bilde av den formen så kanskje jeg kan vurdere det :)

Innvendig er den helt standard, enda. Blir full ombygging der i løpet av vinteren tenkte jeg. Trekke om setene og bygge ny stereo :)

Skal få tatt noen bilder i sollys, er bare så jævlig vanskelig å holde den matte fargen ren :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Kan legge ut bilde av nye vinterfelgene mine da, så blir det en liten oppdatering her.

4_-2140870295.jpg

4_-340857113.jpg

Felgene er i dimensjon 17x8" og av merket Masitaly. Trodde det var lurt med litt brede vinterdekk, noe som viste seg å være feil, så blir litt overkill dette da. Men men, kosta meg 1500kr :P

Edit: Så er på jakt etter noen piggfrie dekk i 225/45-17, så hvis noen har noen anbefalinger tar jeg gjerne i mot :) Er så mye å velge mellom =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider