al3x Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 vx2go: jeg mangler et gummioppheng. Men tok et av de orginale sånn mens jeg venter på det nye. Eksosen er nå montert og fungerer bra :-) deilig lyd er det å. Gjenstår en liten lekkasje ved flexirøret, men men... Bilen drar mye bedre nå enn før å! Det eneste jeg må fikse er å bytte ut ene 90 graders røret for det stikker for langt ned nå. Er 5cm klaring til bakken. Også henger potta litt skjevt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Okay =) Skriv opp ei liste over tingene du har brukt når du er ferdig da =) For skal gjøre noe lingdene selv.. :) Vet det står i FAQ, men er kanskje noen deler som mangler der? =) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Okay =) Skriv opp ei liste over tingene du har brukt når du er ferdig da =) For skal gjøre noe lingdene selv.. :) Vet det står i FAQ, men er kanskje noen deler som mangler der? =) Jeg kjøpte bare de samme delene som brunerune brukte (jeg valgte å holde meg til 2" rør riktignok). Men av en eller annen grunn ble den ene 90 graders bøyen hengende så langt ned under bilen. Har 5cm klaring opp til det. Og det er etter jeg kappet av 6cm på det røret. Merkelige saker.. Så må finne en 90 graders bøy som bygger mye kortere ned. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Okay =D Du må nesten spille inn en liten film av bilen/lyden nå da ^^, Så vi alle får høre poweren fra 1,6 liter'n :D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Okay =D Du må nesten spille inn en liten film av bilen/lyden nå da ^^, Så vi alle får høre poweren fra 1,6 liter'n :D Haha, seff. Kan godt gjøre det jeg :P Eksosen brommer på lavt turtall og Green filteret tar over på høyere turtall nå =) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Konge! =) *glede seg* ^^ Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hei, sy bilen din i nydalen i dag tidlig... var inne på BI og så deg kjøre forbi... fet bil.. Går du på BI? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hei, sy bilen din i nydalen i dag tidlig... var inne på BI og så deg kjøre forbi... fet bil..Går du på BI? Hehe, kjørte litt frem og tilbake der ja. Klarte faen ikke å finne den nordre nedkjørselen til p-huset xD Yup, går der jeg. 2. året på internasjonal markedsføring. Du går der å eller? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Jupp!! 1. året Markedsføring.. hehe trenger litt "toutoring" i Bedøk, er du mannen da eller?? Hehe det letteset er vel å kjøre ned bak hotellet? der jeg har kjørt inn når jeg har kjørt... skal du på skolen i morgen? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Jupp!! 1. året Markedsføring.. hehe trenger litt "toutoring" i Bedøk, er du mannen da eller?? Hehe det letteset er vel å kjøre ned bak hotellet? der jeg har kjørt inn når jeg har kjørt... skal du på skolen i morgen? Bedøk. er no dritt! Må ta opp den eksamenen igjen til jul jeg :P Gikk dårlig gitt. Ja, fikk forklart av en kompis hvor den inngangen var. Har bare brukt den som er på sørsiden av skolen jeg. Men i dag sto det "BI studenter bruk nordre inngang" (eller noe i den duren). Så jeg fant jo faen ikke frem xD Har fri hver fredag jeg ;) Så skal ikke nedover før på mandag igjen, hvis jeg klarer å stå opp da. Slitt litt med det den siste uka. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Jupp!! 1. året Markedsføring.. hehe trenger litt "toutoring" i Bedøk, er du mannen da eller?? Hehe det letteset er vel å kjøre ned bak hotellet? der jeg har kjørt inn når jeg har kjørt... skal du på skolen i morgen? Husker du vilke styling deler du har liggende? Har en kunde som venter på en frontfanger til Honda, kjipt om det ligger en hos deg liksom. :hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Hehe, det kommer, det kommer :)QUOTE] Hvilke pærer har du i hovedlyktene nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hvilke pærer har du i hovedlyktene nå? Har ikke peiling :P Er de som satt i lysa når jeg fikk dem. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Har ikke peiling :P Er de som satt i lysa når jeg fikk dem. Da er det sikkert H1. Kom innom oss til uka, så skal du få en super pris! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Da er det sikkert H1. Kom innom oss til uka, så skal du få en super pris! :-) Hehe, nice nice ;) Btw, har dere sånne små pærer til Type R strobene eller? Var innom Realcar på torsdag men de hadde ikke, visste heller ikke om de fikk inn. Edit: Når er du der oppe forresten? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg