RomskogCruising Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Sånn det skal være (Y) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 må du bruke clutchen da? Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 må du bruke clutchen da? Huh? Den tok jeg ikke... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 må du nappe i clutchen for å få hjulspinn? hørtest da så frisk ut den bilen din:D Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 må du nappe i clutchen for å få hjulspinn? hørtest da så frisk ut den bilen din:D Er jo bare å ha litt turtall og så slippe clutchen for å spinne. Er bare en 1.6 liter, og hele grunnen til at jeg faktisk la ut video'n var fordi at bla. RomskogCruising ville høre hvordan lyden var... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 skjønner det serru! rå lyd Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Heheh =) Bilen til Alex er egentlig super trimma :D Men han tørr ikke si det selv :O Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 skjønner det serru! rå lyd Hehe, joda. Er bedre enn sånn den var orginalt :P Heheh =) Bilen til Alex er egentlig super trimma Men han tørr ikke si det selv :O Hehe, hell yeah! Sitter egentlig en 4.2L V8 fra RS4'n under panseret nå. Men det er hysj hysj, staten må ikke få vite det! :phatyo Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hahah! Vakke dårlig til motor heller det ;P Men, skal ikke si det til noen jeg =) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hahah! Vakke dårlig til motor heller det ;P Men, skal ikke si det til noen jeg =) Fant motor og girkasse på et huggeri så jeg bare måtte ha den og dumpa den neddi motorrommet! xP Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Det var ikke værre nei ;P Hvor mye betalte du for det da? =) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Det var ikke værre nei ;P Hvor mye betalte du for det da? =) Hehe, det er hemmelig. Fikk god pris :P Men for å gå litt tilbake til topic så kan jeg jo nevne at jeg fortsatt venter på S4 fangeren fra BS Bildeler. Hei, Lurer på hvordan det ligger an med leveringen på denne frontfangeren? Har dere fått sendt den videre til meg eller venter dere fortsatt på den fra Dietrich? Hei! Vi venter fortsatt på den fra dem dessverre Dette var svaret jeg fikk for 4 dager sia, da hadde det gått 2 uker siden jeg la inn bestilling. Har heldigvis ikke betalt noe, så jeg sitter vel egentlig bare å venter på at det skal dukke opp en brukt en, slik at jeg kan kjøpe den. Møller skulle ha 5400kr (tror jeg det var) for en orginal fanger med gitter. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Kjiper'n da! Hater sånne frimaer som bruker så lang tid på ting :@ Men får håpe det ordner seg =) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Kjiper'n da! Hater sånne frimaer som bruker så lang tid på ting :@ Men får håpe det ordner seg =) Mhm, me2. De sa at leveringstiden var 1,5 - 2 uker. Så de er jo over den perioden allerede. Og i følge dem så fikk de tak i den siste fangeren som Dietrich hadde liggende. Så jeg skjønner ikke heelt hvorfor det tar sånn tid. Får'n vel ikke før snøen kommer, og da gidder jeg ikke bruke den uansett. Vil ikke ødelegge den i løpet av vinteren. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Sant, fangeren vil bare fungere som en snøplog på vinteren =/ Så bedre og spare den til sommeren ;D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg