al3x Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Sant, fangeren vil bare fungere som en snøplog på vinteren =/Så bedre og spare den til sommeren ;D Hehe, fare for det ja. Blir alltids noen ufrivillige møter med brøytekanter i løpet av en vinter med mye brekking å :drive2 Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hvordan ligger det ann med bilen Alex? =D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Skjer ikke mye om dagen. Fangeren er i Oslo i følge trackinga. Så må bare hente den :) Skulle egentlig fiksa eksosen forrige helg, men klarte å kutte meg i fingeren på en brødskjærer, så er ikke noe særlig å skru på bil da :P Kommer tilbake med bilder av fangeren når jeg har den og fingeren er bra nok til å skru :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Såppas ja =/ Ja du får gi oss en oppdate når fangeren kommer :D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Brødmat er jo for pyser alex! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Brødmat er jo for pyser alex! Hehe, skulle demonstrere for en kunde, klarte å få fingeren på undersiden der det tydligvis ikke var noe foran bladet. Og endte da opp med et fint dypt kutt på ene fingeren som blødde relativt heftig. Skulle vært sydd, men fikk jo ikke time noe sted før kl 1 på natta, og da var det for sent å sy alt. Så skal bli moro å se hvordan det blir til slutt, ser ikke pent ut nå. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Da har jeg vært å plukket opp fangeren :D kom i en helt enorm pappeske, også er ikke selve fangeren liten heller. Men fikk den da inn i Audien til slutt :P Legger ut noen bilder i kveld etter skolen! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Konge :D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Sånn, da kommer noen bilder jeg knipset. Ikke så mye å se på egentlig, med tanke på at den kun er grunnet :P Var desverre noen hakk her og der, også hadde det gått av litt glassfiber i hvert hjørne øverst. Så dette får jeg enten fikse selv, eller at jeg evt. får jeg en ny fanger. Har sendt mail til BSBildeler, så får høre hva de har å si. Eska fangeren kom i: Sånn passe stor? Fikk'n inn i bilen til slutt :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Kreeeeem <3 Skal du montere den nå, eller etter vinteren? =) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Blir nok montert så fort den er lakkert :P Så får jeg se hvor mye snø som kommer i vinter, kan hende jeg bytter tilbake til den vanlige. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 likte den nye fangern din alex:D sweet... blir det montert tåkelys på disse som du kanskje vurderte ell? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 likte den nye fangern din alex:D sweet... blir det montert tåkelys på disse som du kanskje vurderte ell? Thanks =) Må ta litt mål og se hvor mye som må modifiseres for å få på plass grøftelysa til S6'n. De er 52cm lange vett, så tror jeg må kappe og støpe med litt glassfiber i så fall. Men det kan jo du fikse for meg (A) hehe. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 ja kunne godt ha hjulpet deg med det jeg :) må lage støpeform osv da .. men har du kjøpt tåkelysa osv da? så kan vi få målt det opp og vinkla det skikkelig :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 ja kunne godt ha hjulpet deg med det jeg :) må lage støpeform osv da .. men har du kjøpt tåkelysa osv da? så kan vi få målt det opp og vinkla det skikkelig :) Nei, har ikke kommet så langt enda :P Som sagt, må se hvor mye som evt. må forandres før jeg invisterer i de lysa. Hvis de blir alt for lange så kjøper jeg heller sånne vanlige små runde grøftelys. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg