al3x Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jauda, da står bilen stille en stund. Girkassa har enten røket, eller så har festet mellom kasse og motor løsnet slik at girkassa ikke får tak. Spant litt på en vei og plutselig kom det masse koslige lyder og jeg får ikke flyttet bilen. Skjer ingen ting når jeg setter den i gir og gir gass. Så dette kan bli dyrt =/ Uff, lekker olje også et sted. Må få løftet den opp i morra og sett hvordan det ser ut under der. Håper ikke hele kassa må byttes iallefall. Men men, er glad det ikke skjedde på E6'n i 140! Har lært nå at jeg ikke skal spinne mer med bilen :P Går bare til helvette hver eneste gang, sist var det eksosen som løsnet i alle mulige skjøter... Dakkars Audien min :( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Din rå kjører Alex :O Du må ta det mer med ro! Ja det er synd på søte audi'n nå :'( Men håper det går å fikse for en liten pengesum.. =) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ja, skal ta det med ro fremover gitt.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 er low and slow for en grunn alex.. penisen vokser ikke mer om du prøver å spinne:) men for all del, håper det er er en filleting. Må gjøre som meg, kjøre på flaks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hehe, sånn kan det også sies :P Men ja, skal løfte opp tralla senere i dag (hvis det slutter å regne) for å se hvordan situasjonen er. Så lenge jeg ikke finner noe hull i selve kassa er det håp *krysse fingra* Ellers kan jeg vel nevne at S4 fangeren blir returnert, prata med noen kompiser og alle mente at det var best. Litt for mye skader synes jeg, også virker den brukt. Så spørs om jeg ikke har fått en demo- eller b-vare =/ Men men, må innom Posten i morra og fylle ut skadeskjema og sende fangeren tilbake til BSBildeler. Så da blir det nok til at jeg kjøper en orginal S4 fanger fra Audi i stedet, evt. finner en brukt til salgs. Kjipe saker, men sånt skjer... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Da har jeg endelig fått løfta opp bilen og tittet på skadene, to fine hull som jeg kunne stikke lillefingeren inn i. (Beklager dårlig bilde, hadde bare mobilen tilgjengelig når jeg lå der) Så da er jakten på ny/brukt kasse i gang. Funnet to i Buskerud til 5000kr og to i Hedemark til 6000 og 6250. Den dyreste har gått 173 000, mens resten har gått over 200 000km. Tror nok det blir en tur til Buskerud for å hente kasse i løpet av uka, slik at jeg kan få bilen på veien igjen så fort som mulig. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Kjipt ekstra-utgift... Håper det ordner seg fort :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Kjipt ekstra-utgift... Håper det ordner seg fort :D Ja..kjipe saker. Bi-xenon og ny fanger blir utsatt litt nå pga. det tullet her.. =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Kjipt ekstra-utgift... Håper det ordner seg fort :D KLyde, du var vel ikke på disse traktene i helga? så en bil som var prikk lik din, med svarte felger.. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Da var "ny" kasse i hus. Var på ett huggeri utenfor Kongsberg å henta, så må bare få montert den nye da :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 KLyde, du var vel ikke på disse traktene i helga?så en bil som var prikk lik din, med svarte felger.. Det var nok ikke meg, kjørte nesten ikke bil i helgen...... Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Da har jeg endelig fått løfta opp bilen og tittet på skadene, to fine hull som jeg kunne stikke lillefingeren inn i. (Beklager dårlig bilde, hadde bare mobilen tilgjengelig når jeg lå der) Du unnskyld meg om jeg tar heeelt feil her, men de to hullene der er vel til drenering av evnt olje i clutch-huset? Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Aner ikke jeg, maybe *shrug* Men de er ikke akkurat runde (sånn som de er på nye kassa), det er knekt av metall der.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Du unnskyld meg om jeg tar heeelt feil her, men de to hullene der er vel til drenering av evnt olje i clutch-huset? Du hadde selvføgelig helt rett :P Men det var et annet fint hull inne i kassa fikk jeg høre av han som byttet kasse for meg i dag. Så nå er endelig Audien tilbake på veien :D Må bare stramme til noen u-klemmer på eksosen (høres ut som at jeg kjører med kun frieksos nå), så er det bare å cruuuuuise i vei :) Yay! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Så bra.. Da blir det vel snart noen nye bilder da? ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg