Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

Jauda, da står bilen stille en stund.

 

Girkassa har enten røket, eller så har festet mellom kasse og motor løsnet slik at girkassa ikke får tak.

 

Spant litt på en vei og plutselig kom det masse koslige lyder og jeg får ikke flyttet bilen. Skjer ingen ting når jeg setter den i gir og gir gass. Så dette kan bli dyrt =/

 

Uff, lekker olje også et sted. Må få løftet den opp i morra og sett hvordan det ser ut under der. Håper ikke hele kassa må byttes iallefall.

 

Men men, er glad det ikke skjedde på E6'n i 140! Har lært nå at jeg ikke skal spinne mer med bilen :P Går bare til helvette hver eneste gang, sist var det eksosen som løsnet i alle mulige skjøter...

 

Dakkars Audien min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, sånn kan det også sies :P

 

Men ja, skal løfte opp tralla senere i dag (hvis det slutter å regne) for å se hvordan situasjonen er. Så lenge jeg ikke finner noe hull i selve kassa er det håp *krysse fingra*

 

Ellers kan jeg vel nevne at S4 fangeren blir returnert, prata med noen kompiser og alle mente at det var best. Litt for mye skader synes jeg, også virker den brukt. Så spørs om jeg ikke har fått en demo- eller b-vare =/

 

Men men, må innom Posten i morra og fylle ut skadeskjema og sende fangeren tilbake til BSBildeler. Så da blir det nok til at jeg kjøper en orginal S4 fanger fra Audi i stedet, evt. finner en brukt til salgs. Kjipe saker, men sånt skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått løfta opp bilen og tittet på skadene, to fine hull som jeg kunne stikke lillefingeren inn i.

 

Bilde037Medium.jpg

(Beklager dårlig bilde, hadde bare mobilen tilgjengelig når jeg lå der)

 

Så da er jakten på ny/brukt kasse i gang. Funnet to i Buskerud til 5000kr og to i Hedemark til 6000 og 6250. Den dyreste har gått 173 000, mens resten har gått over 200 000km.

 

Tror nok det blir en tur til Buskerud for å hente kasse i løpet av uka, slik at jeg kan få bilen på veien igjen så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Du unnskyld meg om jeg tar heeelt feil her, men de to hullene der er vel til drenering av evnt olje i clutch-huset?

 

Du hadde selvføgelig helt rett :P

 

Men det var et annet fint hull inne i kassa fikk jeg høre av han som byttet kasse for meg i dag.

 

 

Så nå er endelig Audien tilbake på veien :D

 

Må bare stramme til noen u-klemmer på eksosen (høres ut som at jeg kjører med kun frieksos nå), så er det bare å cruuuuuise i vei :) Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår