Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

• Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
må si at det er en fin bil du har :) å er velding unik bil:)

men 2 ting syns jeg at du skal gjøre:P

1. lakke orgenale sidekjørte gul:P

2.. få på den frontfangren:)

har også tenkt å kjøpe audi A4:D fine biler

eller så er bilen bra:) stå på

Takk skal du ha :) Alltid moro å få litt forslag!

Har planer om å lakkere sideskjørtene, men vet ikke om jeg skal ta det selv eller få noen til å gjøre det for meg. Vurderer også å skaffe noen S4 sideskjørt, men de er svindyre. Kan hende det blir noen uorginale skjørt som ligner :)

Fangeren ble returnert, kjøper ny og orginal S4 fanger til våren. Den jeg fikk fra BS bildeler var elendig. Masse skader på den =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :) Alltid moro å få litt forslag!

Har planer om å lakkere sideskjørtene, men vet ikke om jeg skal ta det selv eller få noen til å gjøre det for meg. Vurderer også å skaffe noen S4 sideskjørt, men de er svindyre. Kan hende det blir noen uorginale skjørt som ligner :)

Fangeren ble returnert, kjøper ny og orginal S4 fanger til våren. Den jeg fikk fra BS bildeler var elendig. Masse skader på den =/

s kjørt er dyrt ja:S mensyns forset at bilen er bra å fin men magler noe tiltalier så hadde var vrt bra;):win

liker ikke helt BS bildeler så nå fikk jeg enda et godt syn om hvordam dem er:D har du prøvd http://www.maxam-tuning.com dem er jeg velding godt fornøyd med;)å bilinge syns jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s kjørt er dyrt ja:S mensyns forset at bilen er bra å fin men magler noe tiltalier så hadde var vrt bra;):win

liker ikke helt BS bildeler så nå fikk jeg enda et godt syn om hvordam dem er:D har du prøvd http://www.maxam-tuning.com dem er jeg velding godt fornøyd med;)å bilinge syns jeg:)

Har en haug av planer, men er det å få tid og penger til å få satt dem ut i live da =/

Sånn i første omgang blir det vel xenon i nær og fjernlys :)

Har ikke prøvd maxam-tuning nei, hørt litt av hvert om de å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider