al3x Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hehe, kan ikke du komme å ta noen med nye kameraet ditt a? ;) Joda, skal nok ta noen bilder jeg :) Håpe jeg rekker å ta noen høstbilder før snøen kommer! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Kjekt å høre at gobilen er på veien igjen alex, bare få se å fiksa supersprinten din du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Så bilen din utafor jobben, tøff look, kulere IRL:) Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Så bilen din utafor jobben, tøff look, kulere IRL:) Thanks :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Etter å ha liggi under bilen noen timer i dag så er eksosen i orden nå :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Kremt kremt.. bare et baklys du jo ;) Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Kremt kremt.. bare et baklys du jo ;) Hehe, I know. Har ikke orka å bytte pæra enda :P Edit: Jeg kan jo nevne at snuten ikke brydde seg om det heller når jeg ble stoppa i går xP Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Tenkte jeg skulle legge opp noen bilder jeg tok her om dagen før jeg la om til vinterdekk. Ble egentlig ikke fornøyd med noen av dem, men men..glemte stativet så ble kornete og dårlig fokus på en del bilder. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Jeg så bilen din for noen dager siden i det du kjørte ut på Trondheimsveien ved Esso-stasjonen på Grorud. Bilen er ikke helt etter min smak, men morsomt å se den irl.. :) Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Hehe, sant det. Var på vei hjem :) Bilen er vel sånn elsk eller hat objekt. Enten liker man hele pakka eller så liker man ingen ting :P Synes det er moro å skille seg ut litt fra alt det andre som er på veiene her til lands. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Ja, for all del. Når det gjelder bil så gjør man selvfølgelig det som man selv liker. Det nytter ikke å bry seg om hva alle andre synes :P Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 må si at det er en fin bil du har :) å er velding unik bil:) men 2 ting syns jeg at du skal gjøre:P 1. lakke orgenale sidekjørte gul:P 2.. få på den frontfangren:) har også tenkt å kjøpe audi A4:D fine biler eller så er bilen bra:) stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 må si at det er en fin bil du har :) å er velding unik bil:) men 2 ting syns jeg at du skal gjøre:P 1. lakke orgenale sidekjørte gul:P 2.. få på den frontfangren:) har også tenkt å kjøpe audi A4:D fine biler eller så er bilen bra:) stå på Takk skal du ha :) Alltid moro å få litt forslag! Har planer om å lakkere sideskjørtene, men vet ikke om jeg skal ta det selv eller få noen til å gjøre det for meg. Vurderer også å skaffe noen S4 sideskjørt, men de er svindyre. Kan hende det blir noen uorginale skjørt som ligner :) Fangeren ble returnert, kjøper ny og orginal S4 fanger til våren. Den jeg fikk fra BS bildeler var elendig. Masse skader på den =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Takk skal du ha :) Alltid moro å få litt forslag! Har planer om å lakkere sideskjørtene, men vet ikke om jeg skal ta det selv eller få noen til å gjøre det for meg. Vurderer også å skaffe noen S4 sideskjørt, men de er svindyre. Kan hende det blir noen uorginale skjørt som ligner :) Fangeren ble returnert, kjøper ny og orginal S4 fanger til våren. Den jeg fikk fra BS bildeler var elendig. Masse skader på den =/ s kjørt er dyrt ja:S mensyns forset at bilen er bra å fin men magler noe tiltalier så hadde var vrt bra;):win liker ikke helt BS bildeler så nå fikk jeg enda et godt syn om hvordam dem er:D har du prøvd http://www.maxam-tuning.com dem er jeg velding godt fornøyd med;)å bilinge syns jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 s kjørt er dyrt ja:S mensyns forset at bilen er bra å fin men magler noe tiltalier så hadde var vrt bra;):win liker ikke helt BS bildeler så nå fikk jeg enda et godt syn om hvordam dem er:D har du prøvd http://www.maxam-tuning.com dem er jeg velding godt fornøyd med;)å bilinge syns jeg:) Har en haug av planer, men er det å få tid og penger til å få satt dem ut i live da =/ Sånn i første omgang blir det vel xenon i nær og fjernlys :) Har ikke prøvd maxam-tuning nei, hørt litt av hvert om de å.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg