Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

Har en haug av planer, men er det å få tid og penger til å få satt dem ut i live da =/

 

Sånn i første omgang blir det vel xenon i nær og fjernlys :)

 

Har ikke prøvd maxam-tuning nei, hørt litt av hvert om de å..

 

penger kan stope allt som man sier:P wenon lys er velding bra allefal nå det er vinter:D har det sjelv på bilen min:)*golf 2*

dem fålken på maxam tuning har jeg aldi hat negavtiv til:) har bestilt styling til 3 forsjellinge biler å alldri hat problemer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Sånn i første omgang blir det vel xenon i nær og fjernlys :)

 

Har ikke prøvd maxam-tuning nei, hørt litt av hvert om de å..

 

 

Ikke at jeg skal drive reklame for Maxam, men jeg har bestilt deler der, å fikk de rimeligt raskt :)

 

For all del husk å få stilt inn lyktene dine! Er så utrolig mange som kjører med Himmel Xenon og blender hver en stakkar f på veien hehe

Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt

Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt

Audi A4 Sedan 1996 - Solgt

More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxam tuning er sikkert et greit firma det. Man hører så mye forskjellig om sånne steder avhengig av hvem man prater med..

 

Hehe, lysa mine står feil fra før av. Så må nok stilles inn når jeg monterer xenon ja. Tenker jeg setter dem litt lavere enn de skal være.

 

Er forferdelig å ligge foran biler med xenonlys som lyser feil ja. Spesielt SUVer som er såpass høye i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har ikke skjedd stort med bilen siden vinteren kom.. Eneste jeg har gjort er å lakke vinterfelgene i sølv (de hadde gult senter før).

 

Var ute og kjørte litt i kveld så tok noen få bilder å. Jes, jeg vet at bilen er møkkete som bare f***. Men nytter ikke å holde den ren om dagen :( Vasket den på fredag, og nå ser den like ille ut =(

 

IMG_3336Medium.jpg

IMG_3332Medium.jpg

IMG_3339Medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Supersprint jeg. Skulle i utgangspunktet ha Simon's, dog i rustfri utgave, men når jeg fant ut at det ikke fantes flere i Europa og at Simon's ikke fikk laget nye før om 6 uker gikk jeg heller for Supersprint. Fikk faktisk 500kr til overs :O hehe

 

Men resten av røra på bilen er nå Simon's rør (som ruster). Røra er vel dekket av et fint lag rust regner jeg med, en stund siden jeg har tittet under der, men det har ikke blitt noen hull enda.

 

Så nå funker eksosen ganske bra, fortsatt en lekkasje i flexirøret, men det er pga. latskap :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tidligere i posten at bilen din hadde gått 220 ett eller annet..

har du hatt noen problemer med den? sitter å vurderer å kjøpe meg av a4 1,8 1995mod, den har nå gått 262000, noe som er forholdsvis langt, men han som eier den er karosseri opptretter hos audi å bilen er jo helt strøken, men er redd for å gå på en smell en gang til, med å kjøpe bil som bare blir problemer med:P

 

har du hatt noe som helst problemer med den?

 

________

Russlern

VW Passat 1,8T 00mod

Nissan Almera 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har jo vært litt ting og tang da. Men hva annet kan man forvente av en 13 år gammel bil? :P

 

  • Har byttet deler av forstillingen (gikk på garanti)
  • Byttet indre og ytre drivledd foran på venstresiden
  • Byttet girkasse
  • Byttet eksos (gamle var full av hull)
  • Byttet motorfester (alle sammen)
  • Panser låsen er litt merkelig, fikk fikset det, men det har kommet tilbake igjen
  • Byttet dempere (de bak var gåene)
  • Takluka er ikke helt frisk, tar knekken på sikringene (har ikke orket å finne ut av hva som er feilen der)
  • Bremsene foran ligger inne på skivene og dette gjør at bremsevæska koker og jeg får luft i systemet. Tror eneste løsningen er å bytte kalipere foran nå.

 

Det er egentlig alt jeg kommer på. Men ellers så går den som ei kule, med unntak av at den ikke er så glad i mye regn og temperatursvingninger (da er det ikke alltid den vil starte :S Sikkert bare fuktighet eller dårlig kontakt et sted).

 

Men alt i alt så er jeg kjempe fornøyd, Audi er flotte biler som bare går og går hvis du behandler dem pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår