Tussi Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Har en haug av planer, men er det å få tid og penger til å få satt dem ut i live da =/ Sånn i første omgang blir det vel xenon i nær og fjernlys :) Har ikke prøvd maxam-tuning nei, hørt litt av hvert om de å.. penger kan stope allt som man sier:P wenon lys er velding bra allefal nå det er vinter:D har det sjelv på bilen min:)*golf 2* dem fålken på maxam tuning har jeg aldi hat negavtiv til:) har bestilt styling til 3 forsjellinge biler å alldri hat problemer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Sånn i første omgang blir det vel xenon i nær og fjernlys :) Har ikke prøvd maxam-tuning nei, hørt litt av hvert om de å.. Ikke at jeg skal drive reklame for Maxam, men jeg har bestilt deler der, å fikk de rimeligt raskt :) For all del husk å få stilt inn lyktene dine! Er så utrolig mange som kjører med Himmel Xenon og blender hver en stakkar f på veien hehe Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Maxam tuning er sikkert et greit firma det. Man hører så mye forskjellig om sånne steder avhengig av hvem man prater med.. Hehe, lysa mine står feil fra før av. Så må nok stilles inn når jeg monterer xenon ja. Tenker jeg setter dem litt lavere enn de skal være. Er forferdelig å ligge foran biler med xenonlys som lyser feil ja. Spesielt SUVer som er såpass høye i tillegg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Har ikke skjedd stort med bilen siden vinteren kom.. Eneste jeg har gjort er å lakke vinterfelgene i sølv (de hadde gult senter før). Var ute og kjørte litt i kveld så tok noen få bilder å. Jes, jeg vet at bilen er møkkete som bare f***. Men nytter ikke å holde den ren om dagen :( Vasket den på fredag, og nå ser den like ille ut =( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Så deg på Skedsmohallen på søndagen! ;) Du var der med en Golf 3 Cab? Bilen skriker etter tåkelys..? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Hehe, stemmer det ja. Var innom der en tur. Var alt for glatt men :P Ja, tåkelys må jeg ha! Men kjøpe S4 fanger først og se om jeg finner på noe lurt til våren :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Ja, det blir nok tøft. Så dere tok noen runder og stakk igjen. Var med en mx5 der. Kom flere folk ettehvert. bla. Titus osv ;) ehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Var jo så jævlig glatt på plassen der :P Så stakk opp til Heia i stedet. Ja, hørte Titus hadde vært der, er overalt den gutten. lol =) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Mulig dette er blitt tatt opp før men hvordan fungerer eksosen din nå? Har det begynt å ruste eller bråke noe spessielt mer? Mente du hadde Simons på din? Vurderer det selv pga pris :( Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Jeg kjøpte Supersprint jeg. Skulle i utgangspunktet ha Simon's, dog i rustfri utgave, men når jeg fant ut at det ikke fantes flere i Europa og at Simon's ikke fikk laget nye før om 6 uker gikk jeg heller for Supersprint. Fikk faktisk 500kr til overs :O hehe Men resten av røra på bilen er nå Simon's rør (som ruster). Røra er vel dekket av et fint lag rust regner jeg med, en stund siden jeg har tittet under der, men det har ikke blitt noen hull enda. Så nå funker eksosen ganske bra, fortsatt en lekkasje i flexirøret, men det er pga. latskap :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Så Simon's anlegget har alleredet rustet? Har også tenkt på ett rustfritt da dette er fryktlig billig :P Men det er kjipt å måtte bytte deler hver sjette måned fordi det ruster. Da går jo prisen opp i opp... :( Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 De eksosrørene jeg har kjøpt har begynt å ruste litt ja, men sånn går det når man kjøper rør som ikke er rustfrie =/ Skal bytte de til våren til noen som er rustfrie. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 så tidligere i posten at bilen din hadde gått 220 ett eller annet.. har du hatt noen problemer med den? sitter å vurderer å kjøpe meg av a4 1,8 1995mod, den har nå gått 262000, noe som er forholdsvis langt, men han som eier den er karosseri opptretter hos audi å bilen er jo helt strøken, men er redd for å gå på en smell en gang til, med å kjøpe bil som bare blir problemer med:P har du hatt noe som helst problemer med den? ________ Russlern Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Tja, har jo vært litt ting og tang da. Men hva annet kan man forvente av en 13 år gammel bil? :P Har byttet deler av forstillingen (gikk på garanti) Byttet indre og ytre drivledd foran på venstresiden Byttet girkasse Byttet eksos (gamle var full av hull) Byttet motorfester (alle sammen) Panser låsen er litt merkelig, fikk fikset det, men det har kommet tilbake igjen Byttet dempere (de bak var gåene) Takluka er ikke helt frisk, tar knekken på sikringene (har ikke orket å finne ut av hva som er feilen der) Bremsene foran ligger inne på skivene og dette gjør at bremsevæska koker og jeg får luft i systemet. Tror eneste løsningen er å bytte kalipere foran nå. Det er egentlig alt jeg kommer på. Men ellers så går den som ei kule, med unntak av at den ikke er så glad i mye regn og temperatursvingninger (da er det ikke alltid den vil starte :S Sikkert bare fuktighet eller dårlig kontakt et sted). Men alt i alt så er jeg kjempe fornøyd, Audi er flotte biler som bare går og går hvis du behandler dem pent :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Angeleyesene dine lyste noe fryktelig bra. har du gjort noe spesielt med de ell? tror vi skal ha ganske like. søk på Audi4Life's Audi A4 så kan du se på mine. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg