al3x Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Angeleyesene dine lyste noe fryktelig bra. har du gjort noe spesielt med de ell? tror vi skal ha ganske like. søk på Audi4Life's Audi A4 så kan du se på mine. Dine lys så veldig like ut ja. Jeg har vel egentlig ikke gjort noe spesielt med dem. Koblet fra parklys pæra og de to små LEDsene :) Men de synes ikke så godt i dagslys da desverre =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 ja er det samme jeg har gjort. tok bare ledningene til parklyset og koblet de to røde og de to svarte ledningene på de jeg da. tror ikke det skal gi meg noe mindre lys. når jeg får rota meg til å få satt på sprederene så få jeg se hvordan lyktene blir sammen med de:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Tja, har jo vært litt ting og tang da. Men hva annet kan man forvente av en 13 år gammel bil? :P Har byttet deler av forstillingen (gikk på garanti) Har byttet deler av forstillingen (gikk på garanti) Byttet indre og ytre drivledd foran på venstresiden Byttet girkasse Byttet eksos (gamle var full av hull) Byttet motorfester (alle sammen) Panser låsen er litt merkelig, fikk fikset det, men det har kommet tilbake igjen Byttet dempere (de bak var gåene) Takluka er ikke helt frisk, tar knekken på sikringene (har ikke orket å finne ut av hva som er feilen der) Bremsene foran ligger inne på skivene og dette gjør at bremsevæska koker og jeg får luft i systemet. Tror eneste løsningen er å bytte kalipere foran nå. _________________________________________________________________ okei, har du kjøp nytt? er det dyrt eventuelt:P har sinnsykt lyst på den audien, hvis du kunne skrivd noe sånn ca hvor mye det kom på? leste det med at den ikke var så glad i temeratursvingninger å regn, heheh:P jeg kan ikke så mye om bil, men har lyst lære.. så all hjelp jeg kan få er positivt=) Russlern Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Kjøpte alle delene nye, bortsett fra girkassa som jeg fant brukt. Har ikke betalt så mye, men det er mest fordi jeg har fått rabatter på alt og skrudd mye selv/fått en bekjent til å fikse det for meg for en liten slant. Men ja, det har jo fortsatt blitt noen tusenlapper da :P uff... Hvis du er litt flink med henda så kan du spare mange penger på å fikse ting selv, enn å sende bilen på verksted. Kan gi et eksempel, Møller hadde tatt 6000kr for å ta ut og sette inn den "nye" girkassen min, og ny girkasse hadde vel ligget på 20 000+... Jeg ga 5000 for kassa og 500kr for jobben. Nei, bilen min tåler visst ikke å stå stille noen dager når det regner masse og temperaturene går opp og ned som en jojo =/ Må finne ut hva som er feil, er så irriterende! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Få gang på drite før jeg kommer alex.. Ellers blir'e pryl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Få gang på drite før jeg kommer alex.. Ellers blir'e pryl! Den starta nå uten problemer :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Er flink med henna=) min onkel er mekaniker på et iveco verksted, å min bror er lærling som mekaniker=) å jeg har helt dilla:P så ordner det meste selv=) så sånn sett blir det vel ikke noe problem. eneste er å kjøpe delene=) men får se, venter på svar fra jobb nå, får jeg den så blir det a4 på meg også:driving får vel svar på onsdagen regner jeg med=) hihi Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ble litt inspirert av noen amerikanske Audier jeg har sett på nettet med DOPE merker og bare MÅTTE ha samme klistremerke som de hadde :D Så jeg fikk tak i et veldig bra bilde av dem og dro til et firma som driver med bil dekor o.l. og fikk dem til å lage et par slike merker til meg. Og sånn ble resultatet (se bort i fra møkkete og rotete bil :P): Ble fornøyd jeg :D Kommer noen bedre bilder i dagslys og med nyvaska bil i morra! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 ooo det ble ganske kult alex :) skulle bare fått sånn i chrom ringene som på ekte audi og satt på bagasje luka istedet :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 ooo det ble ganske kult alex :) skulle bare fått sånn i chrom ringene som på ekte audi og satt på bagasje luka istedet :) Bare venter på at en fyr i USA skal lage og begynne å selge sånne ;) Er en som har planer om det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Blei rått det der :) Du vet ikke om noen utenlandske sider som ligner på bilforumet da? Diverse prosjekttråder og lignende, tenker da mest på A4 seff ;) EDIT: er medlem av vacn, vwvortex, audiforums... Trenger fler:driving Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Blei rått det der :) Du vet ikke om noen utenlandske sider som ligner på bilforumet da? Diverse prosjekttråder og lignende, tenker da mest på A4 seff ;) EDIT: er medlem av vacn, vwvortex, audiforums... Trenger fler:driving Jeg leser mye på vw-vortex.com og audizine.com. Begge sidene har underforum for A4 :) Audizine har et par tråder om folk som driver bredder bilene sine selv. Ganske imponerende å lese om. Ellers så finner man jo så utrolig mange nyttige og unyttige tips til hva som kan gjøres med bilen :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ble fett Alex, må få meg noe ala dope klisteret jeg og snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ble fett Alex, må få meg noe ala dope klisteret jeg og snart. Er bare å si ifra hvis du vil ha fila jeg brukte for å få laget mine merker :) Har den liggende fortsatt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Er bare å si ifra hvis du vil ha fila jeg brukte for å få laget mine merker :) Har den liggende fortsatt. Hehe, jeg har remote på pcen din alex, så kan jo bare ta den selv. Og den der youngteen13nudeinshower.avi i downloads mappa di sletta jeg "for deg".. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg