al3x Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hehe, jeg har remote på pcen din alex, så kan jo bare ta den selv. Og den der youngteen13nudeinshower.avi i downloads mappa di sletta jeg "for deg".. ;) Hehe, hysj nå! :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hei kjenner ikke noen greie lakkeringsfolk på nittedal a? her på hadeland tenker visst alle på seg selv, og skal de hjelpe deg skal de ha så høye priser at du bare kan le og gå ut døra. er ikke så langt å kjøre dit og får delene mine i slutten av denne uken(forhåpentligvis hehe) og da skulle jeg fått lakert øyelokk, bakrutesenker, spoiler og speil. han som skulle gjøre det for meg har utsatt det siden oktober og nå kan han finne seg noen andre han kan dra ut tiden for. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hei kjenner ikke noen greie lakkeringsfolk på nittedal a? her på hadeland tenker visst alle på seg selv, og skal de hjelpe deg skal de ha så høye priser at du bare kan le og gå ut døra. er ikke så langt å kjøre dit og får delene mine i slutten av denne uken(forhåpentligvis hehe) og da skulle jeg fått lakert øyelokk, bakrutesenker, spoiler og speil. han som skulle gjøre det for meg har utsatt det siden oktober og nå kan han finne seg noen andre han kan dra ut tiden for. Jeg kjenner desverre ingen som er spesielt billige gitt. Pratet med en i fjor sommer, han skulle ha 3000kr for å lakke fangerene mine helt ned. Stiv pris gitt =/ Men i Oslo finner man helt sikkert noen som kan lakke billig. De fleste stedene jeg har vært i kontakt med har ikke hatt noe problem med å ta på seg jobben, er bare prisen som har vært problemet :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 ja jeg fikk tilbud om 3500 for de delene jeg sa minus speilene, og fikk jo tibud om 2000 fra han som bare utsetter jobben inkludert speilene. ja for 3000 kan jeg nok finne noen som kan gjøre delene mine her i steden. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Da har jeg vært å plukket opp et sett med xenon pærer. Ble 6000 Kelvin. Gleder meg til å montere :D (Bilder lånt fra annonsen) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Komme deg ut å montere alex, du jobber for sakte;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hmm Al3x? er det Sonar lyktene du har? i så fall så er det ikke lov og montere Xenoen i dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hvordan gjør du med lyktene dine? vi har jo så og si like lykter ihvertfall. fikk mitt xenon kit i posten idag jeg å. men må finne et fint sted å borre hull :P har ikke hatt tid til å se ordentlig på det, antar det skal gå fint. Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hmm Al3x? er det Sonar lyktene du har? i så fall så er det ikke lov og montere Xenoen i dem... mye som ikke er lov. al3x er vel såpass oppegående at han vet dette.. uansett så er det vel påbudt med lyktespylere og automastisk høydejustering.. vet ikke hva han har jeg men. Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Komme deg ut å montere alex, du jobber for sakte;) Jeg dro litt hardt i den spaken for å åpne panseret i går, så vaieren løsna xD Det var nedtur ass. Så må få festet den SÅ skal xenon kittet på plass! Hmm Al3x? er det Sonar lyktene du har? i så fall så er det ikke lov og montere Xenoen i dem... Det er jeg fullt klar over :) Ikke akkurat det jeg bekymrer meg mest for, for å si det sånn :P Hvis lyktene etter all formodning skulle bli ødelagt (noe jeg umulig kan skjønne) så kjøper jeg bare et annet sett lykter. Det advarselen står forsåvidt på de fleste uorginale lykter jeg har titta på. hvordan gjør du med lyktene dine? vi har jo så og si like lykter ihvertfall. fikk mitt xenon kit i posten idag jeg å. men må finne et fint sted å borre hull :P har ikke hatt tid til å se ordentlig på det, antar det skal gå fint. Kapper ut et hull av den "kuppelen" som sitter bak kjørelyset, setter inn den overføringa som fulgte med xenon kittet og så kobler jeg til ledningene og monterer festebrakettene til ballastene et eller annet sted under lykta :) mye som ikke er lov. al3x er vel såpass oppegående at han vet dette.. uansett så er det vel påbudt med lyktespylere og automastisk høydejustering.. vet ikke hva han har jeg men. Har verken lyktespyling eller automatisk høydejutering jeg! :) hehe. Men nå har jeg jo planer om å bytte til S4 fanger å, og de kommer med hull til lyktespylere, så kan jo hende jeg bygger om til det etterhvert å. Men ellers så skal jeg bare justere lysa litt lavere enn de egentlig skal stå, slik at jeg ikke blender folk langs veien. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 okei, syntes den kuppelen blir veldig liten å "skrøpelig" jeg hvis jeg begynner å skjære ut i den :P men kan hende det blir bra det altså :) jeg har s4 front med spyler hull men har lokkene liggende så limer de fast bare :P gidder ikke kjøpe dette no ihvertfall. =) Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 okei, syntes den kuppelen blir veldig liten å "skrøpelig" jeg hvis jeg begynner å skjære ut i den :P men kan hende det blir bra det altså :) jeg har s4 front med spyler hull men har lokkene liggende så limer de fast bare :P gidder ikke kjøpe dette no ihvertfall. =) Burde gå fint å få montert det som skal gjøres :) Og lyktespylinga er ikke verdens undergang :P Kan slite hvis du blir stoppet i teknisk kontroll, men derfor skal jeg alltid ha de orginale lyspærene i bilen, slik at jeg kan bytte tilbake på stedet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 har bare hørt at du kan ødlegge lyktene, har de samme lyktene på bilen min.. så jeg får se hva som skjer med bilen din før jeg monterer xenon på bilen min :-P hehe... hvis noen skal ha xenon så si i fra jeg kan skaffe de for 1000 kr... send meg pm, 4800 k og 6000 k. Er en kompis som selger det. Du får jo så klart xenon på ebay til 400-600 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 har bare hørt at du kan ødlegge lyktene, har de samme lyktene på bilen min.. så jeg får se hva som skjer med bilen din før jeg monterer xenon på bilen min :-P hehe... hvis noen skal ha xenon så si i fra jeg kan skaffe de for 1000 kr... send meg pm, 4800 k og 6000 k. Er en kompis som selger det. Du får jo så klart xenon på ebay til 400-600 kr.. Eneste jeg hadde tenkt på var at det ble for varmt i lyktene, men xenon pærene lager jo ikke like mye varme. Så skjønner ikke hvordan man kan ødlegge dem :P Ga forresten 800kr for det settet jeg kjøpte ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Og da var S4 fanger bestilt! :D *glede seg* Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg