al3x Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Lekte meg litt i Photoshop med et bilde jeg tok her om dagen :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Yeah, fikk jeg endelig somla meg til å legge ut noen bilder av bilen i dagslys. Litt overskyet men skit au. Og nei, jeg er ingen mesterfotograf :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hehe se der ja.. stilig og nytt! Men som du sikkert har hørt par ganger før, hadde jeg ikke sansen for felgene, og håper du bytter de ut til våren, samme med lyktene og eksosen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jes, veit at felgene ikke gjør seg. Men jeg fikk ikke tak i de felgene jeg hadde lyst på i år + at jeg brukte 8000kr på senkesett jeg aldri fikk. Så det blir utsatt til våren. Så da kommer det nye felger med sort senter, ny eksos og facelift lykter med angel eyes :) Edit: Har forsøkt å få av hengerfestet også. Men tror jeg må gå på med en vinkelsliper her, for de boltene rikket seg ikke av flekken når jeg prøvde. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 prøvde å mekke litt på det ene, fjerna litt her og der og skarpa opp fargene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hehe, litt vel clean :P MEN, de listene på dørene hadde jeg egentlig planlagt å fjerne før jeg lakkerte bilen. Men jeg kjenner ingen som kan sveise så tynt metall og skulle jeg betalt for det hadde det kosta 6000kr =/ Kan man forresten fjerne sideblinklysa, eller må man montere de et annet sted i så fall? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Edit: Har forsøkt å få av hengerfestet også. Men tror jeg må gå på med en vinkelsliper her, for de boltene rikket seg ikke av flekken når jeg prøvde. Har samme problemet med veteranen min:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har samme problemet med veteranen min:P Hehe, sitter godt når det først har vært montert noen år :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hehe, sitter godt når det først har vært montert noen år :P Hvertfall når vi snakker om 31 år:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hvertfall når vi snakker om 31 år:P Hehe, lykke til sier jeg bare :p lol Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hehe, litt vel clean :P MEN, de listene på dørene hadde jeg egentlig planlagt å fjerne før jeg lakkerte bilen. Men jeg kjenner ingen som kan sveise så tynt metall og skulle jeg betalt for det hadde det kosta 6000kr =/ Kan man forresten fjerne sideblinklysa, eller må man montere de et annet sted i så fall? Er vel noen lover som sier at du må ha blinklys på siden, men du kan jo flytte det. Evt til speilet ( noe ikke jeg synes om men). Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Pen bil, men du må få den nermere bakken, +andre felger som nevnt tidligere her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Pen bil, men du må få den nermere bakken, +andre felger som nevnt tidligere her! I know :P Har sett litt på luftfjæring og kontaktet Biltilsynet om det men har ikke fått noe svar tilbake. Men blir nok et justerbart senkesett og noen 18" felger til våren. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 I know :P Har sett litt på luftfjæring og kontaktet Biltilsynet om det men har ikke fått noe svar tilbake. Men blir nok et justerbart senkesett og noen 18" felger til våren. Det tror jeg gjør seg skikkelig! Trenger da ikke luftfjæring på en slik bil mann=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Det tror jeg gjør seg skikkelig! Trenger da ikke luftfjæring på en slik bil mann=) Hehe,TRENGER det helt sikkert ikke, men tenk så fett :P Slippe bilen ned på bakken når jeg parkerer og justere den opp hvis jeg kommer til en fartsdump eller noe sånt :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg