Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jes, veit at felgene ikke gjør seg. Men jeg fikk ikke tak i de felgene jeg hadde lyst på i år + at jeg brukte 8000kr på senkesett jeg aldri fikk. Så det blir utsatt til våren.

Så da kommer det nye felger med sort senter, ny eksos og facelift lykter med angel eyes :)

Edit: Har forsøkt å få av hengerfestet også. Men tror jeg må gå på med en vinkelsliper her, for de boltene rikket seg ikke av flekken når jeg prøvde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt vel clean :P

MEN, de listene på dørene hadde jeg egentlig planlagt å fjerne før jeg lakkerte bilen. Men jeg kjenner ingen som kan sveise så tynt metall og skulle jeg betalt for det hadde det kosta 6000kr =/

Kan man forresten fjerne sideblinklysa, eller må man montere de et annet sted i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Edit: Har forsøkt å få av hengerfestet også. Men tror jeg må gå på med en vinkelsliper her, for de boltene rikket seg ikke av flekken når jeg prøvde.

Har samme problemet med veteranen min:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt vel clean :P

MEN, de listene på dørene hadde jeg egentlig planlagt å fjerne før jeg lakkerte bilen. Men jeg kjenner ingen som kan sveise så tynt metall og skulle jeg betalt for det hadde det kosta 6000kr =/

Kan man forresten fjerne sideblinklysa, eller må man montere de et annet sted i så fall?

Er vel noen lover som sier at du må ha blinklys på siden, men du kan jo flytte det. Evt til speilet ( noe ikke jeg synes om men).

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider