vx2go Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hur går det her Alex? Fått gjort noe mer? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hur går det her Alex? Fått gjort noe mer? Orginale A4 fangeren er ferdig hos oppretter i dag (ble skadet når bilen ble tauet for et par uker sia, blir fikset og lakkert gratis), også har jeg vært å levert bilen på verksted for å bytte panservaieren som røyk. SÅ jeg håper at bilen er ferdig i løpet av dagen slik at jeg kan prøvemontere S4 fangeren (sjekke om det er noen glipper osv) og montere xenon kittet :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 haha, jeg flirer enda av den vaieren.. vet ikke hvorfor! får dotz felgene på søndag alex, gleder meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 haha, jeg flirer enda av den vaieren.. vet ikke hvorfor! får dotz felgene på søndag alex, gleder meg:) Hehe, litt moro var det jo da, men kjipt :P Er du SIKKER på at du får dem denne gangen da? ;P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Greit jeg henger litt etter Rune, men hvordan ser di felgene ut? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hehe ja får håpe det, var noe stress med at han hadde egentlig solgt de til en useriøs kjøper, så skulle han hente de tilbake, men han var på ferie bla bla. så han får de til helgen, og søndag SKAL de på. Er dotz mugello felger. 8,5x18 og 9x18. Med pirelli 235 og 255 dekk. SÅ TILBAKE TIL DEG ALEX! Få på fangern asap:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hehe ja får håpe det, var noe stress med at han hadde egentlig solgt de til en useriøs kjøper, så skulle han hente de tilbake, men han var på ferie bla bla. så han får de til helgen, og søndag SKAL de på. Er dotz mugello felger. 8,5x18 og 9x18. Med pirelli 235 og 255 dekk. SÅ TILBAKE TIL DEG ALEX! Få på fangern asap:) bilen er klar til hent nå. Men de ringte seff når jeg car på vei til jobb. Så da henter jeg den i morra og fikser S4 fangeren da :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 glede seg til i morgen :) kommer til å bli krem den bilen din med s4 fanger Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 glede seg til i morgen :) kommer til å bli krem den bilen din med s4 fanger Jeg håper det jeg å :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Sånn, da kommer noen bilder av nye frontlyktene ferdig montert på bilen :) Har kjøpt nye blinklys pærer som jeg skal sette inn, sånne som er chrome farget. Også skal jeg bytte de små parklyspærene med hvite eller xenonlook pærer :) Sånn så de da ut etter jeg hadde pakket dem ut: Så litt bilder fra monteringa: Og det ferdige resultatet: Ble utrolig fornøyd :D Synes bilen ser mye sintere ut nå, så da gjenstår det bare å få montert grøftelys og sota de andre utvendige lysene! De lyktene passet bilen knallbra da! ;P Enig at den ser mye sintere ut, de orginale er så tamme..:/ Lyst å bytte dem ut selv også, men er ikke sikker på hvilke lykter jeg har lyst på enda. Kan jeg spørre om hvor du kjøpte dine?:) Vet ikke om jeg vil ha angeleyes enda da.. Hvor mye jobb var det å montere de nye lyktene? Mye modifisering, eller bare plug n' play?:) Noen problemer med dugg i lyktene? Mvh. Kristian E. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 De lyktene passet bilen knallbra da! ;PEnig at den ser mye sintere ut, de orginale er så tamme..:/ Lyst å bytte dem ut selv også, men er ikke sikker på hvilke lykter jeg har lyst på enda. Kan jeg spørre om hvor du kjøpte dine?:) Vet ikke om jeg vil ha angeleyes enda da.. Hvor mye jobb var det å montere de nye lyktene? Mye modifisering, eller bare plug n' play?:) Noen problemer med dugg i lyktene? Mvh. Kristian E. Takk takk :) Kjøpte dem fra eBay.de, kosta 1300kr ca inkl. frakt. Kontakten er plug-n-play, så du trenger ikke koble om og styre sånn sett. Du må koble på noen ekstra ledninger hvis du vil bruke angel eyesene riktignok. Tok litt tid å få montert dem fordi skruene til de orginale lyktene ville ikke ut, måtte kappe og borre for å få dem løs =/ De dugger litt ja, men det er mest fordi jeg ikke har fått somlet meg til å fikse det :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 jeg har samme lyktene, mine dugger også litt men CARE! mye penere. Jeg bytta lykter på 5 min, ikke noen problemer. Orginalt så er det kobla på vanlig parklyspære. SKal du ha angeleyes må du koble de på. Mine lykter kosta vel 2700 elns i norge.. Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 var det slik at det bare er å legge på silikon eller no sånn for å slippe dugg? Går snart til anskaffelse av nye lykter selv, og er vel greit å gjøre det mens de ikke er montert kan jeg tenke meg. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 var det slik at det bare er å legge på silikon eller no sånn for å slippe dugg? Går snart til anskaffelse av nye lykter selv, og er vel greit å gjøre det mens de ikke er montert kan jeg tenke meg. si! legg silikon rundt lykta og "glasset" Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Nå har jeg vært å henta bilen fra verksted og frontfangeren (ble fiksa gratis :)) fra oppretteren. Så da er det bare å starte montering og tilpassing av S4 fangeren og xenon kittet :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg