Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

• Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hur går det her Alex? Fått gjort noe mer?

Orginale A4 fangeren er ferdig hos oppretter i dag (ble skadet når bilen ble tauet for et par uker sia, blir fikset og lakkert gratis), også har jeg vært å levert bilen på verksted for å bytte panservaieren som røyk.

SÅ jeg håper at bilen er ferdig i løpet av dagen slik at jeg kan prøvemontere S4 fangeren (sjekke om det er noen glipper osv) og montere xenon kittet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Hehe ja får håpe det, var noe stress med at han hadde egentlig solgt de til en useriøs kjøper, så skulle han hente de tilbake, men han var på ferie bla bla. så han får de til helgen, og søndag SKAL de på. Er dotz mugello felger. 8,5x18 og 9x18. Med pirelli 235 og 255 dekk.

SÅ TILBAKE TIL DEG ALEX! Få på fangern asap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja får håpe det, var noe stress med at han hadde egentlig solgt de til en useriøs kjøper, så skulle han hente de tilbake, men han var på ferie bla bla. så han får de til helgen, og søndag SKAL de på. Er dotz mugello felger. 8,5x18 og 9x18. Med pirelli 235 og 255 dekk.

SÅ TILBAKE TIL DEG ALEX! Få på fangern asap:)

bilen er klar til hent nå. Men de ringte seff når jeg car på vei til jobb. Så da henter jeg den i morra og fikser S4 fangeren da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da kommer noen bilder av nye frontlyktene ferdig montert på bilen :)

Har kjøpt nye blinklys pærer som jeg skal sette inn, sånne som er chrome farget. Også skal jeg bytte de små parklyspærene med hvite eller xenonlook pærer :)

Sånn så de da ut etter jeg hadde pakket dem ut:

IMG_2854Medium.jpg

Så litt bilder fra monteringa:

IMG_2855Medium.jpg

IMG_2856Medium.jpg

IMG_2857Medium.jpg

Og det ferdige resultatet:

IMG_2862Medium.jpg

IMG_2864Medium.jpg

IMG_2867Medium.jpg

IMG_2880Medium.jpg

IMG_2881Medium.jpg

IMG_2887Medium.jpg

IMG_2888Medium.jpg

Ble utrolig fornøyd :D

Synes bilen ser mye sintere ut nå, så da gjenstår det bare å få montert grøftelys og sota de andre utvendige lysene!

De lyktene passet bilen knallbra da! ;P

Enig at den ser mye sintere ut, de orginale er så tamme..:/ Lyst å bytte dem ut selv også, men er ikke sikker på hvilke lykter jeg har lyst på enda. Kan jeg spørre om hvor du kjøpte dine?:) Vet ikke om jeg vil ha angeleyes enda da.. Hvor mye jobb var det å montere de nye lyktene? Mye modifisering, eller bare plug n' play?:) Noen problemer med dugg i lyktene?

Mvh.

Kristian E.

Audi A4 1,8l

B5 '95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lyktene passet bilen knallbra da! ;P

Enig at den ser mye sintere ut, de orginale er så tamme..:/ Lyst å bytte dem ut selv også, men er ikke sikker på hvilke lykter jeg har lyst på enda. Kan jeg spørre om hvor du kjøpte dine?:) Vet ikke om jeg vil ha angeleyes enda da.. Hvor mye jobb var det å montere de nye lyktene? Mye modifisering, eller bare plug n' play?:) Noen problemer med dugg i lyktene?

Mvh.

Kristian E.

Takk takk :)

Kjøpte dem fra eBay.de, kosta 1300kr ca inkl. frakt.

Kontakten er plug-n-play, så du trenger ikke koble om og styre sånn sett. Du må koble på noen ekstra ledninger hvis du vil bruke angel eyesene riktignok.

Tok litt tid å få montert dem fordi skruene til de orginale lyktene ville ikke ut, måtte kappe og borre for å få dem løs =/

De dugger litt ja, men det er mest fordi jeg ikke har fått somlet meg til å fikse det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det slik at det bare er å legge på silikon eller no sånn for å slippe dugg? Går snart til anskaffelse av nye lykter selv, og er vel greit å gjøre det mens de ikke er montert kan jeg tenke meg.

si!

legg silikon rundt lykta og "glasset"

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider