LoW RiDeR Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 sweet. da gleder man seg til bildene kommer :D Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 har det skjedd noe morro i dag a al3x ?? :) er passformen god på lyktene dine ? følger de karroseriet perfekt .. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 har det skjedd noe morro i dag a al3x ?? :) er passformen god på lyktene dine ? følger de karroseriet perfekt .. Nei, har ikke skjedd så mye moro. Måtte plutselig på jobb så rakk ikke alt jeg skulle. Tar resten i morra :) Tja, de følger fangeren ganske godt, men er litt glippe mellom lykta og panseret da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 jaja kjenner til det :) sitter å vurdere samme lykter som deg men vil jo helst at de skal passe best mulig da veit du ... dette syns vel sikkert ikke så mye på min bil som er mørk Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Tåkelys til S4 fangeren er bestilt, og skal hentes på mandag. Har nesten blitt ferdig med å modde frontlyktene slik at jeg får plass til xenon kittet. Og grillene på S4 fangeren har blitt lakkert, eller, ikke selve den sorte delen, men de delene som var grunna da :) Mer skjer senere i dag, skal slenge opp litt bilder da også! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 ta noen bilder ov moddinga av lyktene :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Update time! Fikk grunnet og lagt et strøk med lakk på grillene til S4 fangeren i dag: Første strøket: Så dukket denne fine flekken opp, har aldri opplevd noe lignende før :S Og jeg har lakkert mye rart opp gjennom åra. Lurte på om lakken reagerte på grunninga, men det virker så rart ettersom det er akkurat samme grunning og lakk som jeg brukte på nedre delene av front- og bakfangeren min. Hm.... Så var det lyktene sin tur: Sånn så hullet ut før jeg begynte. Tok litt tid å file ned metallet for å utvide hullet Filer litt til.. Og resultatet: Ble nok plass til xenon pærene :) Også slang jeg på litt silikon rundt begge lykteglassene, satser på at fuktigheten ikke kommer tilbake nå! Vet det ikke ser pent ut, men man vil ikke se det uansett, så da ga jeg litt ***. Var så stress å glatte ut silikonen. Det var det jeg har gjort i helgen. Skal sette inn lyktene igjen i morra og plassere balastene til xenon kitet, så kommer det bilder av resultatet i løpet av dagen i morra. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ops, glemte bilde av gjennomføringa for ledningene til xenon pærene: Måtte borre ut et hull for å trekke ledningene. Kunne sikkert erstattet de orginale ledningene, men tenkte det er greit å la de være. Så kan jeg bytte pærer på stedet hvis man får noe pes fra staten. Ledningene på plass :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Beklager at jeg ikke henger helt med, men hvordan lykter har du, og hvilket xenon sett. Gidder du finne linker til begge deler? Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Beklager at jeg ikke henger helt med, men hvordan lykter har du, og hvilket xenon sett. Gidder du finne linker til begge deler? Lyktene er av merket Sonar, mer info her: SCHWARZE ANGEL EYES SCHEINWERFER AUDI A4 95-00 *DNU bei eBay.de: Designleuchten Lichter (endet 12.03.08 15:14:54 MEZ) Og xenon kitet er det bilde av her: http://www.bilforumet.no/2144969-post412.html Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 uuh, takk =) Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 uuh, takk =) Bare hyggelig :) Til de som vurderer å bygge om til xenon så står det i manualen at man helst skal ha dem på i minst 15 min av gangen. Tar visstnok såpass lang tid før de blir ordentlig varme. Man skal også unngå å blinke for mye med dem da de kan ta skade av det. Dette kan vel kanskje variere fra merke til merke, er sikkert noen kvalitetsforskjeller på de forskjellige settene :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 deilig å se at du er bra i gang:) gleder meg til flere bilder. og hvordan den kommer til å se ut når du får på fangern:D Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 deilig å se at du er bra i gang:) gleder meg til flere bilder. og hvordan den kommer til å se ut når du får på fangern:D Thanks =D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 DA var xenon settet montert og i drift :) Kan ikke si jeg merket noe særlig forbedring i overskyet vær, men nå i mørket er lyset helt utrolig! Bilder (så og si umulig å ta bilde av bilen forfra med kameraet jeg har): Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg