al3x Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Hvilke felger er det du vurderer nå da? :) Har fått sansen for noen Dotz Mugello felger med matt svart senter. Selvfølgelig heter de noe heeelt annet i Sverige, men de er prikk like Mugello. Ser sånn ut bare med matt svart senter da :) De i 8x17" med 205/40-17 f.eks. hadde blitt nice. Kan jeg senke mer å :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Nærmeste jeg kommer fargen som de har. Av en eller annnen grunn får jeg ikke linka til store bilder av felgene med matt sort senter fra den svenske nettbutikken =/ Blir ikke større enn dette: Designet er forsåvidt ikke så annerledes enn ASA felgene jeg allerede har, men hadde vært stilig med matt sort farge, matcher bilens sortfarge bedre :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Konge! De var virkelig kule! Tror det hadde blitt drittøft som du sier med matt sort felgsenter og den matte lakken din! Go for it ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Konge! De var virkelig kule!Tror det hadde blitt drittøft som du sier med matt sort felgsenter og den matte lakken din! Go for it ;) Yeah! Det frister veldig. Bare få solgt de sommerfelga jeg har først ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Yeah! Det frister veldig. Bare få solgt de sommerfelga jeg har først ;) Heisann Alex :D Fin bil du har her :) Kjørte du på helsfyr idag? innom en skole? :D Syns jeg så en Gul og svart Audi kjørende der på skolen min :) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Bra du går for 17" du og alex! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Heisann Alex :D Fin bil du har her :)Kjørte du på helsfyr idag? innom en skole? :D Syns jeg så en Gul og svart Audi kjørende der på skolen min :) Hehe, jeg var bortom Helsfyr i dag ja ;) Men var ikke innom noen skole. Var på Prix'n som ligger like ved starten av Vålerengatunnelen der. Vært å henta litt snacks på Møller Ensjø :) Bra du går for 17" du og alex! Tror nok det blir 17" ja :) 205/40-17 er vel grei dim da Rune? Så får jeg litt strekk å :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 snacks på en mandag ..... alex du kommer til å bli feit Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 haha :D Åja jeg skjønner alex :D sto å beundra og lurte på hvor i helvette har jeg sett den bilen der før :D hehe.. Går jo på den skola rett ved prix der, Mekaniker linja :D Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Tror nok det blir 17" ja :) 205/40-17 er vel grei dim da Rune? Så får jeg litt strekk å :) Samme som jeg har det, så da får du nok grei strekk ja.. Kjøp noen dekk med høye og stive skuldre. Som f.eks fra Falken, Toyo eller Dunlop Sport Maxx. Men prøv å få felgene med lavt innpress, om de ikke kun leveres i ET35 da.. Tenkte noe som ET15-10... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 snacks på en mandag ..... alex du kommer til å bli feit Hjelper ikke akkurat å jobbe på Dolly med masse gratis pizza og brus. Farlig for helsa :P Hehe, men bilen blir i allefall fet, satser jeg på ;D haha :D Åja jeg skjønner alex :D sto å beundra og lurte på hvor i helvette har jeg sett den bilen der før :D hehe.. Går jo på den skola rett ved prix der, Mekaniker linja :D Aha, skjønner skjønner :) Du får sette sammen bilen din så kan vi ta en photoshoot til sommeren. Har litt lyst til å få tatt noen bilder med noen andre A4er en gang :) Samme som jeg har det, så da får du nok grei strekk ja.. Kjøp noen dekk med høye og stive skuldre. Som f.eks fra Falken, Toyo eller Dunlop Sport Maxx. Men prøv å få felgene med lavt innpress, om de ikke kun leveres i ET35 da.. Tenkte noe som ET15-10... Kommer kun med Et35 ja, med mindre man kan spesial bestilt noe gjennom dem. Får ringe og høre. Men hvis ikke må jeg bare bruke spacere for å få felga kant i kant med hjulbuen :) ------------------------------------------------- Delene jeg plukket opp i dag. Mangler kun grøftelys så er S4 fronten komplett :D Orginal tåkelysbryter: Lyktespyler deksler: Får finne på noe lurt med tanke på festinga av disse, da de egentlig skal festes i lyktespylinga. Strips ftw? :P Står til og med S4 på dem! :) Liker å ta bilder :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ser bra ut Alex, alltid kjekt med nye deler. Kosta knappen forresten? Sånn jeg vet sånn ca hva funk knappen koster ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Aha, skjønner skjønner :) Du får sette sammen bilen din så kan vi ta en photoshoot til sommeren. Har litt lyst til å få tatt noen bilder med noen andre A4er en gang :) hehe ja det må vi gjøre ;) begynner å få noen ting på plass, skal blandt annet sette på nye lykter imorra :D så det blir tøft ;) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ser bra ut Alex, alltid kjekt med nye deler. Kosta knappen forresten? Sånn jeg vet sånn ca hva funk knappen koster ;) Hm..kosta vel 218kr mener jeg å huske. Ga 430kr for alle tre delene (106kr stk for dekslene) med rabatten gjennom VACN. hehe ja det må vi gjøre ;) begynner å få noen ting på plass, skal blandt annet sette på nye lykter imorra :D så det blir tøft ;) Det blir bra :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 hvordan går det med broder bilen min? <3 :D hehe Har ikke bestemt meg helt for felger enda, men di er vell på plass i Mai engang sammen med Senkesette ;) hjelp meg litt med å velge felger da :D http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/195658-audi-a4-felger-audi-a4.html Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg