Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

Hvilke felger er det du vurderer nå da? :)

Har fått sansen for noen Dotz Mugello felger med matt svart senter.

 

Selvfølgelig heter de noe heeelt annet i Sverige, men de er prikk like Mugello.

 

Ser sånn ut bare med matt svart senter da :)

DOTZ_Mugello.jpg

 

De i 8x17" med 205/40-17 f.eks. hadde blitt nice. Kan jeg senke mer å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dscn1267af2.jpg

Nærmeste jeg kommer fargen som de har. Av en eller annnen grunn får jeg ikke linka til store bilder av felgene med matt sort senter fra den svenske nettbutikken =/

 

Blir ikke større enn dette:

shop.jpg

 

Designet er forsåvidt ikke så annerledes enn ASA felgene jeg allerede har, men hadde vært stilig med matt sort farge, matcher bilens sortfarge bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Alex :D Fin bil du har her :)

Kjørte du på helsfyr idag? innom en skole? :D

Syns jeg så en Gul og svart Audi kjørende der på skolen min :)

Hehe, jeg var bortom Helsfyr i dag ja ;)

Men var ikke innom noen skole. Var på Prix'n som ligger like ved starten av Vålerengatunnelen der.

 

Vært å henta litt snacks på Møller Ensjø :)

 

Bra du går for 17" du og alex!

Tror nok det blir 17" ja :)

205/40-17 er vel grei dim da Rune? Så får jeg litt strekk å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Tror nok det blir 17" ja :)

205/40-17 er vel grei dim da Rune? Så får jeg litt strekk å :)

 

Samme som jeg har det, så da får du nok grei strekk ja.. Kjøp noen dekk med høye og stive skuldre. Som f.eks fra Falken, Toyo eller Dunlop Sport Maxx.

 

Men prøv å få felgene med lavt innpress, om de ikke kun leveres i ET35 da.. Tenkte noe som ET15-10...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snacks på en mandag ..... alex du kommer til å bli feit

 

Hjelper ikke akkurat å jobbe på Dolly med masse gratis pizza og brus. Farlig for helsa :P

 

Hehe, men bilen blir i allefall fet, satser jeg på ;D

 

haha :D Åja jeg skjønner alex :D sto å beundra og lurte på hvor i helvette har jeg sett den bilen der før :D hehe.. Går jo på den skola rett ved prix der, Mekaniker linja :D

Aha, skjønner skjønner :)

 

Du får sette sammen bilen din så kan vi ta en photoshoot til sommeren. Har litt lyst til å få tatt noen bilder med noen andre A4er en gang :)

 

Samme som jeg har det, så da får du nok grei strekk ja.. Kjøp noen dekk med høye og stive skuldre. Som f.eks fra Falken, Toyo eller Dunlop Sport Maxx.

 

Men prøv å få felgene med lavt innpress, om de ikke kun leveres i ET35 da.. Tenkte noe som ET15-10...

 

Kommer kun med Et35 ja, med mindre man kan spesial bestilt noe gjennom dem. Får ringe og høre. Men hvis ikke må jeg bare bruke spacere for å få felga kant i kant med hjulbuen :)

-------------------------------------------------

Delene jeg plukket opp i dag. Mangler kun grøftelys så er S4 fronten komplett :D

 

Orginal tåkelysbryter:

IMG_3486Medium.jpg

IMG_3490Medium.jpg

 

Lyktespyler deksler:

IMG_3480Medium.jpg

IMG_3481Medium.jpg

Får finne på noe lurt med tanke på festinga av disse, da de egentlig skal festes i lyktespylinga. Strips ftw? :P

IMG_3482Medium.jpg

Står til og med S4 på dem! :)

IMG_3483Medium.jpg

 

Liker å ta bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, skjønner skjønner :)

 

Du får sette sammen bilen din så kan vi ta en photoshoot til sommeren. Har litt lyst til å få tatt noen bilder med noen andre A4er en gang :)

 

hehe ja det må vi gjøre ;) begynner å få noen ting på plass, skal blandt annet sette på nye lykter imorra :D så det blir tøft ;)

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut Alex, alltid kjekt med nye deler. Kosta knappen forresten? Sånn jeg vet sånn ca hva funk knappen koster ;)

 

Hm..kosta vel 218kr mener jeg å huske. Ga 430kr for alle tre delene (106kr stk for dekslene) med rabatten gjennom VACN.

 

hehe ja det må vi gjøre ;) begynner å få noen ting på plass, skal blandt annet sette på nye lykter imorra :D så det blir tøft ;)

 

Det blir bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår